Sziasztok
Régi a topic de azért hozzászólok. Shoprenter rendszeréről nem tudok nyilatkozni mert nem ismerem viszont úgy érzem Ők egy kicsit jobban törődnek az ügyfeleikkel , leendő ügyfeleikkel. UNAS-nál vagyok kb 4 hónapja de nem vagyok megelégedve se a rendszerrel se a magával a "supportal". Ha kicsit is laikus az ember, akkor ne vágjon bele mert ez egy külön szakma. Az elején kapni fog kb 8 e-mailt ami nagyvonalakban leírja a rendszerük működését és ennyi. Néha nyögvenyelősen kapok információkat, belinkelnek pár oldalt "innen és innen" tudakolódjak jelmondattal úgy érzem leráznak. Shoprentertől folyamatosan kapok e-maileket, cikkeket, ahol össze vannak eleve szedve olyan alapvető információk, amiket az UNAS-tól soha nem fogsz kapni. Vicces, hogy pár esetben a shoprentertől kapott infók alapján kell optimalizálnom az UNAS-nál bérelt webshopom... Egyelőre "küzdök" velük és magammal. Anno az árak miatt döntöttem az UNAS mellett. Így utólag több mint valószínű, hogy a Shoprentert választanám de jelzem nem ismerem a rendszerüket, csak abból indulok ki, hogy nem tartják vissza az információt, mondhatni akarják, hogy sikeres legyél... Ezt UNAS-nál nem fogod megkapni. Ha választanod kell szolgáltató között ne az ár domináljon és ne köss 1 éves szerződést mint én... Próbáld ki őket pár hónapig és ha nem jött össze akkor tovább állni. Nem szponzorált comment... keserű szájízű ügyfél...
Szerintem kb. egyforma szolgáltatást nyújt mindkettő. Ha egyszer rendesen elolvasod a segédletet, akkor túl sok minden már nem okozhat problémát.
Olvastam, hideget meleget mindkettőről. Elolvastam a segédletet, alap információkat tartalmazott, amivel az ember a felszínt fogja kapargatni. Utána egy laikus a "supporton" fog csüngeni. Nekem legalábbis különböző fórumokon, szakemberektől kell folyamatosan infókat szedni, legyen szó a webshopról vagy a webshop marketingről. Kicsit naivan indultam neki az egésznek. Magamból indulok ki, lehet tévesen: fénymásolókat/nyomtatókat adunk ki szintén "bérbe", ami kétség kívül nem olyan szerteágazó mint egy webshop rendszer de én "kinyalom" a bérlő fenekét. Elején személyesen segítek, beállítok mindent, elmondok neki minden funkciót, folyamatosan felhívom minden rendben van e, megvan e elégedve. Elmagyarázom mit tud elérni ezzel a géppel, amit bérbeadok neki. Szerintem az hogy hozzám löknek kb 8 e-mailt , ami nagy vonalakban elmagyarázza a webshop rendszerük működését, az kevés.
Freedom persze tudom, de ha már nem törli az admin akkor érdemes helyretenni a dolgokat, mert ha nekem van szükségem segítségre más témában és egyoldalú, félrevezető információkat találok, akkor a fórum elveszíti a hitelességét:
Én mindkét rendszert használom, így gyakorlati tapasztalattal rendelkezem. A két rendszer kb. egy szinten van. A support is hasonló teljesítményt nyújt. Mindkettőnél van on-line segítség és kb. hasonló a technikai tudása az ügyintézőknek. A shoprenternek jobb a marketingje és szebb a kinézete és több számlázót is lehet használni, viszont az unas-ban több funkciót kapsz meg alapból és lényegesen kedvezőbb az ár. SEO szempontból mindkettő hasonló eredményt nyújt.
Freedom (2017-10-03)
Nem értem freedom hozzászólását és azt sem értem mi rosszat írtam hogy az adminnak törölnie kellene a commentemet. Semmi érdekem bárkiről ok nélkül rosszat mondani. Elmondtam a véleményem az ezalatt eltöltött pár hónap alapján. Nem volt szándékomban félrevezetni senkit. Nem értem ezeket a vádakat. Komolyan csak nézek... minden esetre valahogy törölni szeretném őket mert én nem ebbe a mederbe akartam sodorni a diskurzust.
Tudom, hogy full buta vagyok, de én sem teljesen értem Freedom hozzászólását. Sanyiét sem. Segítsetek egy kicsit.
Könyvjelzők