Szerintem simán megoldották.
Ha megosztják különféle csatornákon (twitter, fb és más egyéb social hálózatokon keresztül, valamint hivatkoznak rá különböző weboldalakon) akkor valószínűleg tényleg érdekli az embereket az adott tartalom.
Példa a megosztás ellenőrzésére:
van egy oldal, legyen A - linkelik B, C, D, ... oldalakon. Mivel valószínűleg jó tartalom került megosztásra, így elvileg B,C,D oldalakat is valahol linkelik, mert jó tartalom.
Egyszerű, csak vizsgálni kell a B,C,D oldalakra mutató külső linkeket. Körülbelül úgy képzelném el, mint egy gráf, ahol figyelem az adott csúcshoz tartozó fokszámot és erre ráeresztek egy algoritmust ami pontoz különböző paraméterek alapján.
Ezen kívül nem tudhatjuk, hogy pl a FB és a Google között van-e olyan megállapodás, amivel a Google lekéri egy API híváson keresztül az adott oldalhoz tartozó like számot. Google+ -ról meg nem is beszélve...
Könyvjelzők