Szuper. Szerintem is az uj frissitesek hoztak vissza tavaly kivegzett oldalakat. En is igy jartam ket oldallal, hogy visszajottek Top 5-10-be
Szuper. Szerintem is az uj frissitesek hoztak vissza tavaly kivegzett oldalakat. En is igy jartam ket oldallal, hogy visszajottek Top 5-10-be
Egy kis tapasztalat megosztás. Nekem volt egy oldal, amely egy elég kemény versenyben tolong a látogatókért. A pingvin a hó elején hátradobta a 2. oldalra, és így eltelt két hét, aztán 4-5 napja egy másik oldalamról levettem ennek a reklám bannerét, ami egy kép volt normál linkkel megtoldva, és minden oldalon megjelent. Mára visszajött a 3.-4. pozícióra. Az az oldal, amelyiken a reklám volt, rendelkezik kb 1600 aloldallal, így elég sok linket számolt a gugli. A pingvin gondot átmenetileg ez megoldotta.
Akkor ez képes sitewide link volt. Nofollow-al, vagy anélkül használtad?
Igazad van, pontosítanom kell. Tehát képes sitewide link, és nem volt nonfallow jelölés.
Én viszont fontolom, hogy leveszem a nofollow-al kintlévő képes site wide linkeket. Bár megerősítést még nem kaptam a teóriámra.
Én ezeket nem bántanám. Korábban kipróbáltam, hogy levettem láblécben lévő site wide linkeket, ahol nagyszámú (egy domain-ről ezer feletti) link volt, ott segített, de egyébként inkább hátrébb került a honlap. Persze, ennek már jó pár hónapja.
Miért is ne lehetne kint a logód vagy a képes hirdetésed másik honlapon? Ez elég természetes.. (már annyira törekszünk a "természetességre", hogy ami tényleg az, azt is levesszük, megszüntetjük..)
Hullanak az itteni biztosítási oldalak. A második kérelmünk is vissza lett utasítva és további mintát adtak, hogy milyen típusú linkeket távolítsunk még el. Az előző válaszban két gagyi katalógus mellett az ezinearticles két cikke volt felsorolva, amikben az author bio, azaz a szerzőről szóló részben volt kulcsszavas link. A mostani válaszban meg egy januári guest postot linkeltek, aminek szintén az alján, a szerzőről szóló részben volt egy kulcsszavas link.
Most már egészen biztos, hogy az ilyen cikkeket is vadásszák. Jelenleg ott tartunk, hogy újra kell gondolni az SEO stratégiákat, mert egyre szigorúbb manuális büntetések vannak a kiemelten erős piacokon és simán elkaszálnak egy oldalt, hiába a "minőségi" cikk linkek és erős katalógusok. A ma délutáni megbeszélésen abban maradtunk, hogy innentől kezdve a termék oldalakra nagyon kevés linket építünk, mert a legtöbb esetben nem természetes, hogy valaki egy biztosítás érkezési oldalára linkel. A linkek menjenek a főoldalra brand vagy domain anchor szöveggel, vagy a tartalmi oldalakra long tail kulcsszavas anchorral, esetleg teljes URL-el. Akik (még) versenyben vannak, azoknak leginkább ilyen linkprofilja van. Ebben az esetben viszont nagyon jó navigáció és ún. information architecture (IA, magyarul talán oldal struktúra) kell, hogy a belső link értékek átmenjenek a linkelt oldalakról a fontos termék oldalakra.
Kis és közepes piacszegmensekben még nem észleltünk ilyen szigort, de előbb utóbb oda is megérkezik, úgyhogy a cikkes linképítésnek is lassan búcsút lehet mondani.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Akka (2013-11-22), ariel (2013-11-22), Baross Ferenc (2013-11-23), esotanc (2013-11-22), Gr3nT (2013-11-22), Harder (2013-11-23), hunprobalazs (2013-11-22), pooly (2013-11-22), S. Zoltán (2013-11-22), yatoo (2013-11-23)
Azért tökre megnézném a Google.com linkprofilját.
Könyvjelzők