Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (21) összesen

Téma: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

  1. #1
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    435
    Begyűjtött 87 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Akka-tól olvastam mostanság a gondolatot, ami aztán a topik indítására bátorított...
    Személy szerint némi töprengés után úgy döntöttem, hogy lesz@rom a Pingvint, és ugyanúgy építtetem tovább a linkeket, mint eddig, de kompenzálva sok tartalommal. Igazából nálam az vált be Pingvin ellen, hogy ugyanúgy megy tovább minden, mint eddig, csak 2-3-szor annyi tartalmat tolok fel az oldalakra, mint Pingvin előtt...
    Másnak mi a tapasztalata működik?
    És ha működik, ki-hogy csinálja?



  2. #2
    Mentor zsoleesz logója
    Csatlakozott
    11-10-06
    Hely
    Nyírbátor
    Hozzászólás
    397
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    A jó minőségű és rendszeresen frissített tartalom jót szokott tenni egy weboldalnak. Fontos hogy ne legyen benne kulcsszó halmozás. A Pingvin előtt is javasolt volt.



  3. #3
    Szerkesztő rolandr logója
    Csatlakozott
    12-04-16
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    278
    Begyűjtött 24 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    A víz meg folyékony

    // ON

    Én kicsit óvatosabban csinálom, nem mindig a kulcsszó az anchor. A tartalom ugyan olyan folyamatos mint régen volt, eddig úgy néz ki bevállt.



  4. #4
    Törzsvendég Tizedes logója
    Csatlakozott
    12-03-09
    Hozzászólás
    126
    Begyűjtött 10 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Idézet zsoleesz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A jó minőségű és rendszeresen frissített tartalom jót szokott tenni egy weboldalnak. Fontos hogy ne legyen benne kulcsszó halmozás. A Pingvin előtt is javasolt volt.
    Teljesen egyetértek az előttem szólóval.

    Viszont megjegyezném, bár biztosan tisztában vagy vele, hogy nem a pingvin vagy hasonló állatfajok miatt kell a tartalom. A látogatottsághoz és a jó helyezésekhez ez kell legyen a minimum elvárás. Mint minden kezdő, én is beleestem abba a hibába, hogy első oldalaimnál bepróbáltam a kulcsszó halmozást. Napokig bújtam az Adwods-t és kutattam a legjobb szavak után, majd telezsúfoltam az adott oldal lapjait és naponta (néha óránként) bújtam a varázslatos helyezésvizsgálót az adott szóra. Minden nap mikor javult a helyezésem, már egyre büszkébb lettem magamra, hogy mekkora ász vagyok. Mit nekem seo meg többéves tapasztalatok. Aztán hirtelen amikor észreveszed, hogy kivágott az indexből, akkor döbbensz rá, hogy nem is vagy akkora ász. Hohó, gondolná a télapó, és már szórod is megfelé linkekkel. Eredmény nulla. Sebaj, jöhet az új oldal, aztán mire észbekapsz már megint ugyanaz történik. Meg vagy győződve, hogy direkt téged szemelt ki a nagytestvér és csak arra vár, hogy új oldalad legyen, amit a földel tehet egyenlővé. Pedig nem így van.

    Ha jó témát találsz, megtöltöd az oldalt tartalommal, ami nem 5 darab 1000 karis cikk, akkor mindenképpen javulni fogsz. Az egy plusz lehetőség, hogy linkelsz rá.(köszönet érte a katalógus tulajoknak) Eszméletlen sokszor futok bele olyan oldalakba, amik ingyenes szolgáltatónál, aldomainen vannak és alig mutat rá link, mégis top-ban vannak. Mert a tulaj úgy döntött, hogy azok a cikkek amiket be kéne írni a katalógusokba pont elférnek az ő saját oldalán is. Aztán hipp-hopp már úgy is dönt a google, hogy egy oldalon több hasznos infó van összesen, mint a többin.

    De az eredeti kérdésre visszakanyarodva, nem lenyomni kell azt az átkozott madarat. Alkalmazkodni kell hozzá. Akka is ezt teszi. Ahogyan mindenki más.



  5. #5
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Nem, nem működik...
    A tartalom halmozás önmagában semmit sem ér... A Google is csak a látogatók viselkedéséből tudja megítélni, hogy a lapod tartalma mennyire értékes... ha sokáig maradnak (olvassák) akkor "jónak ítéli" a tartalmat... tehát lehet jó tartalom sok kép, lehet jó a videó vagy akár a két soros leírással kiszórt flash játék is... és persze lehet rossz a szócséplő ezeröccáz karakteres cikk...


    Nincs mit megmutatnom...

  6. #6
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.844
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Kissé elnagyoltan írtam az ezt a topikot elindító, idézett hozzászólást...
    Ahogy működik:
    pl szállodai blogba életmód, turisztikai, stb érdekességek, hírek, izgalmas receptek, vagy egy webshop-ot akár kissebb hírportállá, termék-tesztoldallá alakítani. A sok hasznos tartalom ellensúlyozza a sok linket. Amit írtam, ott az is olvasható, hogy "nálam ez vált" be.
    Ahogy nem működik:
    100 db cikk ugyanarról másképpen, pl a 40 mm-es facsavarokról...


    Utoljára módosítva: Akka által : 2012-07-11 20:16

  7. #7
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Pingvintől függetlenül: minőségi tartalmaz kell írni mindig, ami tetszik a látogatóknak. Inkább minőség legyen, mint mennyiség.

    Arni



  8. #8
    prosequor
    Vendég

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Idézet pooly eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akka-tól olvastam mostanság a gondolatot, ami aztán a topik indítására bátorított...

    Másnak mi a tapasztalata működik?
    És ha működik, ki-hogy csinálja?
    Ha a weboldallal nem saját magad kizárólagos szórakoztatása a cél, akkor a legfontosabb a jó tartalom, azt pedig nem a pingvinnek, hanem a látogatóknak írod. GYengébb tartalom mellett is fel lehet ugyan egy oldalt hozni, de ha valaki rákattint, és nem azt találja ott, amire számít, vagy amit keres, még egyszer nem fog belépni, az biztos. Innentől optimalizálhatod akárhogy az oldalt, a keresőben való jó helyezésen kívül egyetlen más célt sem fogsz elérni vele.



  9. #9
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    435
    Begyűjtött 87 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Idézet Tizedes eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mint minden kezdő, én is beleestem abba a hibába, hogy első oldalaimnál bepróbáltam a kulcsszó halmozást. Napokig bújtam az Adwods-t és kutattam a legjobb szavak után, majd telezsúfoltam az adott oldal lapjait és naponta (néha óránként) bújtam a varázslatos helyezésvizsgálót az adott szóra. Minden nap mikor javult a helyezésem, már egyre büszkébb lettem magamra, hogy mekkora ász vagyok. Mit nekem seo meg többéves tapasztalatok. Aztán hirtelen amikor észreveszed, hogy kivágott az indexből, akkor döbbensz rá, hogy nem is vagy akkora ász. Hohó, gondolná a télapó, és már szórod is megfelé linkekkel. Eredmény nulla. Sebaj, jöhet az új oldal, aztán mire észbekapsz már megint ugyanaz történik. Meg vagy győződve, hogy direkt téged szemelt ki a nagytestvér és csak arra vár, hogy új oldalad legyen, amit a földel tehet egyenlővé. Pedig nem így van.
    Jó ilyen tapasztalatot olvasni, mert azért ugye ez lenne az egyszerűbb út... de hosszabb távon, mint olvasható ez nem igazán nem járható...

    De mint minden állatot a Pingvint is etetni kell és a hozzászólásokból azért nekem az jön le, hogy ínyenc fajta ez, csak a jó minőségű tartalmat veszi be a gyomra - és esetleg linkekkel tálalva...



  10. #10
    Mentor pooly logója
    Csatlakozott
    12-01-27
    Hely
    Magyarország
    Hozzászólás
    435
    Begyűjtött 87 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Pingvin lenyomása tartalommal - működik?

    Idézet Chati eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem, nem működik...
    A tartalom halmozás önmagában semmit sem ér... A Google is csak a látogatók viselkedéséből tudja megítélni, hogy a lapod tartalma mennyire értékes... ha sokáig maradnak (olvassák) akkor "jónak ítéli" a tartalmat... tehát lehet jó tartalom sok kép, lehet jó a videó vagy akár a két soros leírással kiszórt flash játék is... és persze lehet rossz a szócséplő ezeröccáz karakteres cikk...
    Ok ezt értem, tovább fejtegetve alábbiak merülnek fel...

    Ez a súlyozott mix működik-e pingvin korszakban - tartalmakra vonatkozóan saját oldalon belül
    40% Minőségi tartalom
    30% Célzott tartalom célzott aloldalakkal - kihegyezve fő kulcsszavakra
    10% Tag-ek - célzott aloldalakkal - kihegyezve fő kulcsszavakra
    10% Saját témába vágó linkkatalógus -konkurenciára mutató linkeivel is!(no follow?) célzott aloldalonl + link csoportok alatt PR cikkekkel saját aloldalakra mutatóan
    10% RSS feed-el generált releváns FRISS tartalom, az eredeti cikkekre mutató linkkel (no follow?)



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •