Ez bizony engem is aggaszt mert ráadásul nem kirívó eset, sok helyen tapasztalni hasonlót. Természetesen összehasonlítottam több minőségi tényezőt is, de mindenhol az jött ki, hogy a mi oldalunk összességében jobb. Nyilván mindig van hova fejlődni, a miénk sem tökéletes, de összességében jobb. De csak hogy egy másik nagyon durva példát mondjak, az egyik konkurenciának közel 600 belső linkje van a főoldalon. Ezt is elég irreális számnak tartom De az első pozíciósnál pl hiányzik a www átirányítás is. Szóval duplikált tartalom az egész oldal. Amúgy a konkurencia sem ismertebb/nagyobb/jobb nálunk. Egyfajta műszaki cikk tartozék kereskedelmével foglalkozunk, nincsenek kialakult, általánosan ismert brandek.
De ezzel picit off irányba mentünk el.
Visszaterelve a szót reális lehet az, hogy a halmozott kulcsszavas title-ökre szívesebben kattintanak a felhasználók?
Könyvjelzők