azért lehet a google-nél elég okosak az emberek, h mérjék is, hogy milyen hatása van a sok reklámnak... ha valóban eltántorítaná az embereket nem csinálnák
azért lehet a google-nél elég okosak az emberek, h mérjék is, hogy milyen hatása van a sok reklámnak... ha valóban eltántorítaná az embereket nem csinálnák
Azt hiszem, a minőségi tartalom felé fog elmozdulni minden. Egyre nagyobb lesz az átjárás a különböző csatornák között, vagyis a weboldalak, tv műsorok és a közösségi tartalmak közeledni fognak egymáshoz. A SEO szerintem is az online marketing felé húz.
Méghogy nem nem nyomatja a Plus-t erőszakosan a Google... Megjelent a Search Plus Your World, ami a SERP tetején foglal helyet és a Google+ alapján személyre szabott találati ajánlatokat tesz.
Figyelembe veszi, hogy miket kerestünk, osztottunk meg a Plus-on, miket osztottak vagy "plusszoltak" az ismerőseink és ez alapján ad egy találati listát.
Szerintem ez egy jó irány, mert egy barátaim által használt és javasolt oldalban sokkal inkább megbízom, mint abban, amelyik csak úgy megjelenik az oldal tetején. Mivel a köreimben csak az ismerőseim és barátaim vannak, ezért kicsit az esélye annak, hogy tízezer indiai által plusszolt tartalom jelenjen meg az ajánlatok között.
A Search Engine Land-en egy érdekes és részletes leírás itt.
Hivatalos bejelentés meg itt.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
Ez várható lépés volt az elmúlt évek tendenciáihoz képest, viszont még egy jó darabig igaz lesz, hogy szeretnek az emberek anonimitásban maradni és valós rangsort kapni, mint kiadni, amit keresnek, és egy ezáltal módosított találati listát kapni.
Ez még jó ideig így lesz szerintem és emiatt a seo-ba nem nagyon fog belepiszkítani, inkább egy új közösségi vonulatot látok belőle körvonalazódni, ami akár még a hasznunkra is válhat.
A kereső marketingbe csak a CTR miatt fog bele szólni. Én biztos megnézem majd, hogy az ismerősök milyen oldalakat ajánlottak bizonyos keresésekre, de tény, hogy nem sok ismerősöm használja még a Plus-t.
Az utobbi par honap talan legjobb cikke jelent meg The New SEO Process cimen. Elore szolok, hogy nagyon hosszu cikkrol van szo, de erdemes vegig olvasni, mert a szerzo remekul leirja, hogy mi is egy SEO szakerto feladata manapsag es hogy milyen strategiat ajanl, hogy versenykepesek maradjunk.
A kedvenc mondatom a cikkbol es amivel teljesen egyet ertek: "To do effective SEO now, at the very least, you have to be a digital strategist, social media marketer, a content strategist, conversion rate optimizer, and a PR specialist."
Ez a munkakori leirasom! ..es ezt mind el is varjak.
Azok az idok elmultak amikor csak a linkbuilding es on-site javitasok voltak, valamint hatradolve neztuk, hogy az oldal a top3-ban van es a munka kesz. Ha nincs konverzio akkor a kliens elvarja, hogy mi adjunk javaslatot es legyen otletunk a user experience (UX) es user interface (UI) javitasara.
Errol egyebkent egeszen mult ev vegeig azt gondoltam, hogy csak nagy klienseknek erdekes, de valami "csoda" folytan a kis- es kozepvallalkozasok hirtelen elkezdek erdeklodni CRO (conversion-rate-optimisation) felol es meg a festo is hallott konverzio novelesrol. pl: "Az OK, hogy az elso oldalon vagyok, de miert nem hiv senki?" Azert bammeg, mert 15 eve nem fektettel a honlapod megjelenesebe es gagyin nez ki.
Az átlagos honlaptulajdonos ügyfeleknél a meglátásom szerint még mindig várat magára a felismerés. Nem azokra gondolok, akik már most is érdemi bevételekre tesznek szert a honlapjuk révén, hanem azokra, akik ezt még csak tervezik. Az átlagos ügyfél a honlapját a legolcsóbbra akarja kihozni, nem látja a másik oldalt. Viszont az is igaz, hogy nagyon sokan, akik áldoztak eleget a honlapjukra, sem kapták meg ezt az átfogó szemléletet, így hiába költöttek elég pénzt, nem lett olyan eredményük, ami visszaigazolta volna az áldozatukat. Talán ezek a példák tartják vissza az átlagos ügyfeleket attól, hogy ide is komolyabban befektessenek.
Megjelent a 2012-es MozCon prezentaciok video gyujtemenye. Ha van ceges budzse tanfolyamokra, akkor erdemes lehet megvenni. A heten letoltom, de biztos lesz egy par het mire meg tudom nezni az erdekesebb videokat.
Megjelent a 2013-as MozCon. Ma egész nap ezt töltöttem. 37 prezentáció felvétele és slide-jai, összesen 11GB. Lesz mit nézni a vonaton.
Pro-ként még fizessek ki 300 dodót?
Könyvjelzők