Köszönöm az összefoglalót!Kezdöként nagy hasznomra lesz!
Köszönöm az összefoglalót!Kezdöként nagy hasznomra lesz!
Kérdés:
Egy webáurház főoldalán rengeteg, forrásban "href"-re keresve 546 link található. Azért van ennyi, mert egy könyves webáruházról van szó. Ez eredményezhet akármilyen hátrányt?
Átnéztem, más webáruházakat és többnél is jelentkezik a fent említett probléma, viszont a top3-ban jellemzően máshogy oldották meg a kategória lebontását... Ötlet?
Az összeállítás jó de hiányolom belőle pl a katalógusok bővebb kifejtését. Pár példával is lehetett volna szemléltetni a dolgot. Én kezdő lennék személy szerint de gyűjtöm az infókat. Ez az összeállítás is sok infót tartalmaz ami viszont jól jött.
Nagyon hasznos volt a fórumkezdő hozzászólás de ez ma is megállja a helyét? Nagyon jó volna egy friss gyorstalpaló olyan szerencsétlen kezdőknek mint én és hasonlóknak. Nagyon nem vágom végül is mi a jó.
Csak próbaszerűen beleolvastam, és szerintem a lista még megállja a helyét, és még pár évig biztos meg fogja. Kb. semmi más nincs benne, csak néhány szarvashiba, hogy ne csináld, meg hogy content is king, és hogy írd meg azt a contentet. Ennyi. Ez nagyon nem fog változni.
Utoljára módosítva: Emphus által : 2013-10-24 22:27
DomainFlotta (2013-10-24), laszlogelly (2013-10-24)
Ismét kérdéssel fordulok hozzátok.
Megtaláltuk azt a pontot amin javíthatunk lényegesen. Belső linkekről van szó.
Oldalunk 1800 aloldalból áll körülbelül és minden aloldalra tennénk 5-8 linket. A linkeket úgy adom hozzá hogy az adott aloldalon található kifejezést keresem az oldalon az oldal keresőjével. Az esetek nagy többségében van találat. Link igy néz ki. weboldalam.COM/search?q=amitkeresek
Az a kérdésem, hogy ez mennyire jó és hogy milyen tempóban építhetem fel a belső linkhálózatot?
Ha egyszerre túl sok link jelenik meg akkor várható a büntetés?
Ti hogyancsinálnátok?
Személy szerint én nem élnék ezzel a lehetőséggel, mármint hogy kereső találati linkekkel halmozzal el a bejegyzéseket. Bár azt hozzá kell tennem, hogy sohasem próbáltam ki, de nem is nagyon találkoztam ezzel a megvalósítással igazán.
Ha a belső linkek számát szeretnéd növelni, akkor fontold meg ezeket:
- morzsamenü (breadcrumbs) használat a bejegyzésnél, pl. így: Kezdőlap > Kategória >Alkategória > Bejegyzés címe (persze ezen már nincs link)
"Ha nem akarsz ilyen "útvonalas menüt", akkor azért legalább legyen látható, hogy mely kategóriában (linkkel persze) szerepel a bejegyzésed."
- címkék (tags) használata, magyarán felcímkézed a bejegyzéseket, de csak módjával
- aloldalak, kategóriák, címke oldalak, és bejegyzések linkjeit elhelyezed a bejegyzésben, de változatosan (azaz nem csak kulcsszóra, hanem akkár egy fél mondatra is), és természetesen ezt se viszed túlzásba, magyarán szólva ne szúrják a szemet a linkek (ne legyenenek nagyon gyakran)
Ui:
Amiket leírtam elég egyszerű dolgok, és az sincs kizárva, hogy már megvalósítottad azokat. Ha mégsincsenek még meg, akkor javaslom, hogy szép apránként csináld meg őket.
On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése
laszlogelly (2013-10-27)
nincs olyan h "túl sok link és büntetés lesz" (najó nincs, ha ésszerű keretek közt teszed)
a keresős kiírás szerintem nagyon gyenge megoldás; vagy címkézés, vagy hasonló bejegyzések vagy valami jóval ésszerűbb
Minap láttam egy tök jó megoldást.
A tartalom végén az ajánlóban olyan tartalmakat ajánlottak, amik érdekesek lehetnek a számodra.
Ezt nem címkézéssel oldották meg, hanem megnézték, hogy mi volt az előző oldal, ahonnan odaérkezett a látogató.
Így azokat a cikkeket, amik a felhasználók szerint kapcsolódnak, direktben összekapcsolták, hogy megkönnyítsék a többiek dolgát.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
laszlogelly (2013-10-28)
Könyvjelzők