Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (22) összesen

Téma: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

  1. #1
    Törzsvendég TOTO333 logója
    Csatlakozott
    10-09-30
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    139
    Begyűjtött 12 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Sziasztok!

    Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Hogyan tudnék előrébb kerülni?

    Saját példa:

    ganoderma.co.hu

    Sajnos duplikált oldal!

    Válaszokat előre is köszönöm!



  2. #2
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Ez alapján szerintem sehogy...
    Fogalmazd át a weblap szövegét teljesen első lépésben, és utána tedd fel a kérdést újra...
    Hm?



  3. #3
    Törzsvendég TOTO333 logója
    Csatlakozott
    10-09-30
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    139
    Begyűjtött 12 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Ez alapján szerintem sehogy...
    Fogalmazd át a weblap szövegét teljesen első lépésben, és utána tedd fel a kérdést újra...
    Hm?[/QUOTE]



    Ezért is írtam fent hogy "duplikált oldal" !

    Tehát szöveg átírás nélkül esélytelen?

    Számít a második szintű domain? Vagy jobb helyezés érhető el más domain-nal?

    Copyright szöveg kulcsszavas kiegészítése dob valamit?



  4. #4
    Coolfox zsolti logója
    Csatlakozott
    07-05-04
    Hozzászólás
    712
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Egyedi tartalom. Talán kb egy éve volt itt valaki ganoderma témakörben és ha jól emlékszem ott is duplikált oldalak voltak végig. Ha rendes egyedi tartalommal megáldott, SEO szempontból is jó oldalt építesz fel, akkor mehetsz co.hu domainnel is(főleg mivel gondolom más nincs).


    FoxWeb.hu Weboldal készítés + Keresőoptimalizálás. Mobilbarát honlapok. | SEO Támogató Weboldalak

  5. #5
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Vagy jobb helyezés érhető el más domain-nal?
    Maximum annyi, hogy az 500. helyről a 490. re jössz előre... de gondolom a top 10 lenne a cél. A domain nem játszik akkora szerepet, hogy a duplikációt ellensúlyozza...
    Véleményem szerint ez így esélytelen. Van egy mondás, ami a webre kiemelten igaz:
    "Az egyetlen hely, ahol az eredmény megelőzi a munkát, a szótár..."
    Feküdj neki, írd át egyszerre az egész cuccot, építs rá linket, és az eredmény nem marad el.
    VAGY hirdess Adwords-on, és akkor nem kell átírni, Yatoo kolléga tud ebben segíteni ha kell.



  6. #6
    Törzsvendég TOTO333 logója
    Csatlakozott
    10-09-30
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    139
    Begyűjtött 12 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Idézet zsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyedi tartalom. Talán kb egy éve volt itt valaki ganoderma témakörben és ha jól emlékszem ott is duplikált oldalak voltak végig. Ha rendes egyedi tartalommal megáldott, SEO szempontból is jó oldalt építesz fel, akkor mehetsz co.hu domainnel is(főleg mivel gondolom más nincs).
    Köszönöm szépen a választ!

    Valószínű én lehettem a kérdező. akkor indultam el..

    Értem, tehát full egyedi tartalom..

    Egy wordpress is megfelel a célra? Állítólag a google nagyon szereti!



  7. #7
    Törzsvendég TOTO333 logója
    Csatlakozott
    10-09-30
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    139
    Begyűjtött 12 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Idézet Pocakka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Maximum annyi, hogy az 500. helyről a 490. re jössz előre... de gondolom a top 10 lenne a cél. A domain nem játszik akkora szerepet, hogy a duplikációt ellensúlyozza...
    Véleményem szerint ez így esélytelen. Van egy mondás, ami a webre kiemelten igaz:
    "Az egyetlen hely, ahol az eredmény megelőzi a munkát, a szótár..."
    Feküdj neki, írd át egyszerre az egész cuccot, építs rá linket, és az eredmény nem marad el.
    VAGY hirdess Adwords-on, és akkor nem kell átírni, Yatoo kolléga tud ebben segíteni ha kell.
    Köszönöm szépen a választ!

    Igen a cél a Top10 lenne... De jó is lenne..

    Adwors kampányt már régebben csináltam, annyira nem térült vissza , pedig jól megszerkesztettem!



  8. #8
    I2S
    I2S nem elérhető
    Törzsvendég I2S logója
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    104
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Nem értek egyet az előttem szólókkal, a pozíciót 99%ban a linképítési stratégia határozza meg, és csak 1% a content.
    Továbbra is legendának tartom az egyedi tartalom témát. Legalábbis azokban a nagyon denz, napi havi több milliós keresésű kulcszavaknál, amelyekkel évek óta dolgozunk ennek semmi jelentőségét nem láttuk.

    Mindamellett viszont szerintem igénytelen dolog duplikálni egy oldalt, amikor pár órányi munkabefektetéssel csinálhatsz egyedi oldalt/tartalmat. Ha ennyi munkát sajnálsz az oldalból, hogy akarod hónapokig tartó kemény munkával pozícionálni ?

    A co.hu semmit problémát nem jelent, a google ugyanúgy értékel egy weboldal.hu-t mint egy nagyon-jo-weboldal-a-neten.sites.co.nr oldalt, ennek brandépítés miatt van jelentősége, mert a látogatók sose fogják a weboldal.co.hu -t megjegyezni, mindig weboldal.hu-t fognak beírni ha keresik.



  9. #9
    Törzsvendég flaszlo logója
    Csatlakozott
    10-10-07
    Hely
    Alsópáhok
    Hozzászólás
    138
    Begyűjtött 16 köszönetet
    15 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Idézet I2S eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem értek egyet az előttem szólókkal, a pozíciót 99%ban a linképítési stratégia határozza meg, és csak 1% a content.
    Nagyon szomorú lennék, ha így lenne...Remélem mások megnyugtatnak ez ügyben.



  10. #10
    I2S
    I2S nem elérhető
    Törzsvendég I2S logója
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    104
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google kereső szempontjából hátrány a második szintű közdomain?

    Pénzügyi oldalról ez a tapasztalat. A tartalomba ölt pénz ablakon kidobott pénz a legtöbb esetben, míg linképítés tekintetében akár 3-500.000 forintnyi befektetés is jól pozícionál a google.hu-ban. Próbáltuk mindkettőt.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •