Viccet félre téve, tényleg fontos, hogy cselekvésre buzdítson. Pl.
"Australia's largest travel insurance specialists with "over 1 Million Customers. Go direct & save! Get covered in minutes, travel insurance protection for all ages ..."
Ez a hitelességet hivatott hangsúlyozni, a lila pedig azt mondja, hogy egy percedbe kerül csak elintézni, tuti jó lesz. A végén pedig még odaszúrja, hogy tök mindegy kinek veszed, mi vállaljuk az öregeket is, akiknek egyébként elég nehéz utazási biztosítást kötni.
Két rövid mondatban utal arra, hogy megbízható, egyszerű és támogatja az öregeket is. Ennél még jobb CTR-t lehet elérni, amikor belerakod az akciót, hogy 30% kedvezményt kap ha most klikkel, stb.
Lehet, hogy sokaknak nem mondok újdonságot, de a legjobb teszt a meta. desc.-re az AdWords. Nézd meg, hogy melyik ad szövegének van a legjobb átkattintási aránya és azt (vagy hasonlót) használd fel a meta leírásban is.
Könyvjelzők