Oldal: 1 / 6 123 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (53) összesen

Téma: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

  1. #1
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Az alábbi kis összeállításban azokat a pontokat szedegettem össze, amik nagy valószínűséggel a helyezéseinkre hatással lehetnek. Ismertetném, azokat a tényezőket is, mint pl. a domain név, tárhely, amik szintúgy befolyásolhatják a helyezéseinket. Mindjárt az elején az első tévhitet ismertetném is. Igaz, hogy sokszor ki lett már tárgyalva, de azért leírom, hogy még mindig elég sokan gondolják azt, hogy a keresőoptimalizálás egyenlő a linképítéssel, mint tudjuk tévesen. A linképítés is nagy odafigyelést igényel, de a keresőoptimalizálás még annál is jobban. Normális keresőoptimalizálás egy koncepció köré épül, tudatosság társul hozzá, legalábbis véleményem szerint.

    • Domain

    Vitathatatlan tény, hogy a kulcsszavas domain elég nagy jelentőséggel bír még mindig. Lehet, hogy ennek súlyát a közeljövőben csökkenteni fogják. Még mindig látni a találatokban, egyes régi weboldalak esetében, hogy csak is ennek köszönhetik jó helyezéseiket, amit nem olyan egyszerű ellensúlyozni.
    • Tárhely

    Valaki a külföldi, valaki pedig a hazai tárhely szolgáltatókra esküszik. Mindenki döntse el melyiknek szavaz bizalmat. Egy biztos, a megbízhatatlan tárhely (többszöri kimaradás, hosszabb távon elérhetetlen) az okozhat időszakos hátrasorolást.
    • Weboldal

    Egy jól felépített keresőbarát kialakítású weboldal is nagyban hozzájárulhat a jó helyezésekhez. Érdemes a kategóriafát max 2. mélységig felépíteni. A jó tartalomkezelő rendszer (CMS) kiválasztása se utolsó szempont. A jelenlegi tartalomkezelők versenyében a WordPress diadalmaskodik. A saját fejlesztésű rendszer mindig sokat számít, ha az megfelelően van felépítve.
    • Oldaltérkép

    Használjatok oldaltérképet a gyors és rugalmas feltérképezés érdekében. A mostani divatos tartalomkezelő rendszerek már pingelik az új tartalmat a keresők felé, ami által egy új cikk vagy oldal, akár néhány perc alatt is megjelenhet a keresőkben.
    • Keresőbarát url

    Azon túl, hogy sokkal könnyebb megjegyezni, amiért igazán hasznos, hogy a kulcsszavakat is lefoghatja benne a kereső. Jelentősége akkor van igazán, amikor a látogatót tudja befolyásolni, a sok kiemelt szöveg (plusz az url-ben a kulcsszó) a szemet is jobban vonzza, ez által az átkattintást is megnövelheti. A keresőbarát url kialakításáról itt olvashatok bővebben.

    http://seo.forum.hu/keresooptimaliza...at-url-t12312/
    • Tartalom, Egyedi hasznos szöveg

    Egyedi hasznos tartalom jól tálalva. Azt hiszem ennyi elég is. Egy rendszeresen frissülő hasznos írásokat publikáló oldallal relatíve sokkal könnyebb jó helyezéseket elérni, mint egy olyannal, amit a gazdája se látott már évek óta. Anno írtam egy Szövegírás tippeket, ezen a linken megtalálhatjátok:

    http://seo.forum.hu/keresooptimaliza...tippek-t13093/
    • Kulcsszósűrűség

    Erről megint kissé megoszlanak a vélemények, igazándiból annak mértékéről. Én a természetesség híve vagyok. Egy hosszabb cikkben sem számolgatom, hogy az adott kulcsszó és annak különböző formái mennyiszer szerepelnek benne. A kulcsszósűrűségről bővebben itt olvashattok:

    http://seo.forum.hu/keresooptimaliza...gy-sem-t12780/
    • Konkurenciaelemzés

    A konkurenciaelemzés a keresőoptimalizálás elengedhetetlen része. Számos ingyenes weboldal és program áll rendelkezésünkre, hogy a konkurencia külső linkjeit felderítsük, oldalát jobban szemügyre vegyük. Biztosan fogunk olyan katalógust találni, amiről eddig nem volt tudomásunk. Érdemes nem csak az előttünk lévő konkurenciát kielemezni, hanem a mögöttünk lévőket is, mert lehet, hogy holnap már ő lesz előttünk. A konkurenciaelemzést érdemes időközönként újból elvégezni, az ördög nem alszik alapon. Néhány hasznos ingyenes SEO eszköz és oldal:

    http://seo.forum.hu/keresooptimaliza...ldalak-t12978/
    • PageRank

    A PageRank-ot már százszor kitárgyaltuk. Sajnos napjainkban egyre kevesebb jelentőséggel bír. Viszont a linképítés során figyeljünk rá oda, mert vannak katalógusok, amelyek kategóriái 2-es 3-as értékkel is rendelkeznek. Egy általános katalógus 3-as értékű főoldaláról származó linkjénél valószínű, hogy többet ér egy releváns oldalról származó 1-es értékű link. Sokan talán félreértésből, de nem keresik fel a 0-ás értékű katalógusokat, mert értéktelennek tartják őket. Szerintem meg kell becsülni mindegyiket, és azt se felejtsük, hogy lehet holnap már 3-as értékkel fognak rendelkezni.
    • Linképítés, linkkatalógusok, cikkmegosztók, egyéb oldalak

    A linképítéssel kapcsolatban is van egy tévhit, pontosítok nem tévhit, hanem inkább egy szemlélet. Sokan először megvizsgálják az adott oldalról milyen linket kaphatnak, és ez után döntik el, hogy beajánlják-e egyáltalán oda az oldalukat. Vannak olyanok akik a nofollow, js és átirányított linkekből nem kérnek, az ilyen oldalakba ajánlást csak időpazarlásnak tartják. Én ezekre az oldalakra is linkelek, igaz csak minimális esetben. Én azt tanácsolom, ha van időtök, akkor a természetesség jegyében, a nem teljes értékű linket adó oldalakat is keressétek fel. És ugye bár az se utolsó szempont, hogy némelyik ilyen jellegű oldaltól, akár napi több látogatót is kaphattok. Elég ha csak az Ok.hu átirányított linket adó Linktár részét megemlítem. Amit még ildomos lehet megtenni, hogy a linkajánlás előtt az adott oldalt leellenőrizitek, hogy nincs-e büntetésben. Büntetés az ilyen oldalakba ajánlásokért nem jár, de talán érdemesebb az ajánlást későbbre időzíteni, hátha az oldal büntetése csak időszakos volt. Ami még fontos a linképítés során az a horgonyszöveg (anchor text) változatos használata. A linkajánlás során a változatos szövegkörnyezet se egy utolsó szempont. A webmesterek gyakran kérnek egyedi leírást az ajánláshoz, ez a része akkor nagyvonalakban már meg is oldódott. És végezetül a linképítés, a weboldal népszerűsítése egy folyamatos munkavégzést jelent. Mindenki másként építi a linkeket, van aki a mélylinkelésre (deep link) esküszik, valaki meg a főoldalt linkeli többször. A hatékonyságot meg úgy is majd az eredmények fogják tükrözni.
    • Linkcsere

    Ide szándékosan nem írok semmit. Ennek alkalmazásáról és hatékonyságáról bővebben olvashatok a fórum hozzászólásai között.
    • Kulcsszó, Long tail kulcsszavak

    Sokan nem tulajdonítanak a long tail kulcsszavaknak nagy jelentőséget. Pedig egy új oldal esetében a long tail kulcsszavak (pl.: olcsó zalakarosi szállás) a látogatások 80%-át is adhatják. Felesleges a legelején a legkeresettebb kulcsszavakban (pl.: zalakaros, szállás) gondolkodni, legtöbbjükben óriási a verseny, ezért rövidtávon, nehéz velük jó eredményeket elérni. A long tail kulcsszavakat a linképítés során a horgonyszövegben is alkalmazni kell, változatosan persze, lehet az elején, azt néhol a végén is. Új oldalak esetében lehetőleg a kezdetekben először csak néhány kulcsszóra optimalizáljunk. A cél új és régi oldalak esetében is mindig minden körülmények között természetesen az első hely, még akkor is, ha ez lehetetlennek tűnik. Ne elégedjünk meg a 2. és 3. hellyel, bár némely keresettebb kulcsszó esetében ez már tisztességes látogatást is eredményezhet. Inkább legyünk egy kulcsszóval elsők, mint 3-al harmadikok.
    • Belső link

    Sokan nem tulajdonítanak a belső linkeknek olyan nagy jelentőséget. Pedig nagyon sokat számítanak. Érdemes az arányukat a Webmestereszközökben megtekinteni. A belső linkeket különböző módszerekkel (a cikkekbe link, a bejegyzés fölé morzsamenü) is nagyban lehet növelni. A lényeg, hogy az a jó, ha a látogató az oldalon bármilyen tartalmat néhány kattintásból el tud érni. A belső linkek az oldalon az oldalletöltés értékét is növelhetik, az oldalon töltött idővel egyetemben.
    • Külső link (partnerkapcsolat esetén)

    Örök dilemma a jó külső link szerzése. Nem könnyű megfelelő partnert felkutatni. Miket vizsgáljunk meg először a külső linket adó oldalról: relevancia (ha nem is az egész oldal, de legalább ahová kikerülünk), domain kora, domain authority, pagerank authority, pagerank oldalainak értéke és száma, kifelé mutató egyéb külső linkek (a számuk sem mellékes), nincs-e büntetésben, oldalak száma, indexelt oldalak száma. Amit még érdemes azért megtenni, hogy lekeressük a főoldal title-jének kulcsszavait, hogy hol szerepelnek a keresőkben.
    • Link értéke, öregedése

    A link értékével, és öregedésével kapcsolatban is vannak tévhitek. Sokan gondolják, hogy kielemezve a konkurenciát, akinek csupán 100 külső linkje van, azt úgymond pillanatok alatt simán lenyomják 200-300 katalógus linkkel. Valószínű, rövid távon nem fog nekik sikerülni. Egyrészt azért se, mert lehet, hogy a konkurencia kissé bealudt, de ha valaki felébreszti, akkor biztosan nem fog hezitálni, és oldalát tovább fogja népszerűsíti. Ami meg szintén nem utolsó szempont, hogy az a 100 link mióta mutat az oldalára, mert ha több éve, az jócskán megnöveli azok értékét. A vizsgálat során az se utolsó szempont, hogy a 100 linkjéből mennyi jön releváns környezetből. Ha több releváns oldalról is linkelik régebbről, akkor azt nehezebb lesz ellensúlyozni. Bár lehet, hogy folyamatosan publikált egyedi tartalmú szövegekkel ez a folyamat felgyorsítható, de erre hamarosan a Panda frissítése kapcsán úgy is választ kapunk.
    • Tört link, átirányítás

    Lehetőleg kerüljük a nagyszámú tört linkeket, a sok elérhetetlen oldal nem fog előresegíteni minket. Ha valami megszűnik, vagy megváltozik, akkor lehetőleg irányítsunk át.
    • Meta leírás

    Írjunk az oldalaknak és a bejegyzéseknek külön meta leírást, ha van rá módunk, akkor a kategóriáknak is. A meta leírásokat meg jól gondoljuk meg, és utólag ne is nagyon változtatgassuk. A gyakori változtatás időleges hátrasorolással is járhat. A meta title az egyik legnagyobb súllyal rendelkező tényező, ezért körültekintően írjuk meg. A meta description rész igazi leírás legyen és ne csak kulcsszavakból álljon. A meta keywords esetében 5-7 kulcsszó megadása bőven elegendő. Anno ezek az értékek (title: 69 karakter; description: 156 karakter) voltak tudtommal a mérvadók a meta leírás esetében. Javaslatom az, hogy a title és description is legyen pár karakterrel rövidebb, hogy biztosan kiférjen. Jó pár esetben megfigyelhető, hogy a kereső a Snipet részt (keresőben a weboldal leírás része), egy dátummal kezdi, amivel jócskán kitolja a leírást, ami által a vége nem látszik.
    • Relevancia

    A relevancia az egyik legfontosabb tényező. A konkurencia oldalára kikerülni sokkal nehezebb, mint egy általános katalógusba szerepelni, de ezt a kereső is nagyon jól tudja, ezért is értékeli azokat a linkeket jobban.
    • Képek

    Ha van rá módotok, akkor használjatok képeket az oldalon. Érdemes nagyobb méretű képeket választani, és az alt valamint title részét se felejtsétek kitölteni. Egy-egy képpel elég szép helyezéseket el lehet érni.
    • Közösségi oldalak, megosztás

    Erről már a fórum berkein belül nagyon sok topic szól, ezért én csak a Facebook-ot emelném ki. Véleményem szerint eljött az az idő, amikor minden weboldalnak majdhogynem kell rendelkeznie egy Facebook oldallal. A Facebook oldalán található linkek idővel megjelennek a Webmestereszközökben is, ezért ennyi haszna már legalább van.

    Biztosan maradt ki még jópár tényező, próbáltam nagyvonalakban a vázat leírni. Még a tévhiteket is írogathattam volna reggelig, hogy pl.: az Adwords használata az előrelépésbe besegít meg ilyenek, de nem nagyon láttam értelmét, ezért inkább kihagytam.


    „És, hogy a végén kicsit dolgozzunk is, mondhatjuk akasztjuk a hóhért. A keresőoptimalizálás szót beütve meglepetésemre nem a keresooptimalizalas.hu jött be az első helyen. Jelen pillanatban a domain át van irányítva egy webdesign cég honlapjának keresőoptimalizálás menüpontjára (hogy örülhet neki a konkurencia).”


    On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése

  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    webhuszár (2013-10-09)

  3. #2
    a pulykakakas Kvarclovag logója
    Csatlakozott
    10-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.017
    Begyűjtött 8 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Én egy kicsit felhoznám ezt a témát, mert megérdemli. Nagyon jól összeszedet lista, bár biztos sok részletkérdésben vagyunk eltérő véleményen, de hát mindenki másképp csinálja. Az viszont biztos, hogy a felsoroltakat figyelembe kell venni a weblapok seózásánál. Külön tetszik a tévhitek a címben, mert az már majdnem babona. És a SEO babonákról én is okoskodtam és még fogok is a
    http://www.kepkat.info/2011/03/seo-b...es-kontra.html
    oldalon. Persze csak szép lassan írogatom, mert ahogy a WP is mondja nem sietünk sehova.



  4. #3
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    A linkekhez annyit hozzá tennék, hogy összehasonlításnál ne a linkek számát hasonlítsuk össze, hanem a linkelő root domain-ek számát. A linkek száma csalóka lehet, mert egy-egy domain több száz vagy ezer linket is generálhat sidebar linkekkel és keresés eredményekkel. Sokkal fontosabb, hogy mennyi root domain linkel az oldalunkra.


    "Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"

  5. #4
    a pulykakakas Kvarclovag logója
    Csatlakozott
    10-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.017
    Begyűjtött 8 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...
    „És, hogy a végén kicsit dolgozzunk is, mondhatjuk akasztjuk a hóhért. A keresőoptimalizálás szót beütve meglepetésemre nem a keresooptimalizalas.hu jött be az első helyen. Jelen pillanatban a domain át van irányítva egy webdesign cég honlapjának keresőoptimalizálás menüpontjára (hogy örülhet neki a konkurencia).”
    A múltkor a weblap csinálás egyik kulcsszavára is előjött, de itt is érdemes megnézni:

    A keresőoptimalizálás kulcsszóra, ugye biztos ezzel foglalkozók, ehhez értők hajtanak, ők vannak a találati lista elején.

    Az első 10-ben 4 kulcsszavas domén van, a második 10-ben 1.

    Az a bizonyos kulcsszavas átirányítás nincs a serp elején.



  6. #5
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Idézet Kvarclovag eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én egy kicsit felhoznám ezt a témát, mert megérdemli. Nagyon jól összeszedet lista, bár biztos sok részletkérdésben vagyunk eltérő véleményen, de hát mindenki másképp csinálja. Az viszont biztos, hogy a felsoroltakat figyelembe kell venni a weblapok seózásánál. Külön tetszik a tévhitek a címben, mert az már majdnem babona. És a SEO babonákról én is okoskodtam és még fogok is a
    http://www.kepkat.info/2011/03/seo-b...es-kontra.html
    oldalon. Persze csak szép lassan írogatom, mert ahogy a WP is mondja nem sietünk sehova.
    Olvastam a babonákról szóló bejegyzéseidet, nagyon tetszettek. Azért a kommentek is elég érdekesek voltak. Főleg a kulcsszavas és a brand domain név vonatkozásában. Eléggé megoszlik a tábor is ez ügybe, hogy melyikkel lehet igazán tartósan sikereket elérni. Mindegyiknek van előnye és hátránya, ha a pénzráfordítást nem vesszük figyelembe, akkor talán a kulcsszavas domain áll egyenlőre nyerésre.

    Azért azt valljuk be, hogy aki cég nélkül és konkrét termék illetve szolgáltatás nélkül szeretné üzemeltetni a weboldalait, az valószínű, hogy elsőre nem a domain brand-es nevén fog agyalni.

    A brand domain sok esetben akkor is jó választás lehet, ha az adott kulcsszóra pokolian nagy a verseny (rendkívül erős a konkurencia), és belátható időn belül biztosan nem lehet jó eredményeket elérni vele.


    Idézet Kvarclovag eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A keresőoptimalizálás kulcsszóra, ugye biztos ezzel foglalkozók, ehhez értők hajtanak, ők vannak a találati lista elején.

    Az első 10-ben 4 kulcsszavas domén van, a második 10-ben 1.
    Arra is kíváncsi lennék, hogy aki olyan domaint választ amiben benne van a keresőoptimalizálás, azt ez mennyire fogja vissza. Mert ugye már önmagában a szó is eléggé terjedelmes, hátha még toldalék is társul hozzá. Előfordul, hogy ezért inkább a seo szót erőltetik, de annak meg hátulütője, hogy azt inkább a szakavatottak ismerik és nem a titkárnők, vagy ne adj isten a KKV-k.



  7. #6
    a pulykakakas Kvarclovag logója
    Csatlakozott
    10-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.017
    Begyűjtött 8 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Sokkal több mindenről írtál, mint a kulcsszavas domén, de se te, se én, nem véletlenül kezdtünk ezzel. Itt valóban nagyon látványosak a nézetkülönbségek. És most is erről kezdtünk beszélni.

    Kivéve BoGyeszt, aki elég okos ahhoz, hogy meddő vitákba ne szóljon bele, és érdemi észrevételeket tegyen, mint most is. Elismerésem!

    No de, ha már előjött a keresőoptimalizálás, ez a 10-ből 4 nekem azt mutatja, hogy kelleni biztos nem kell az előre kerüléshez.

    És még egy pszichológiai szempont:

    Keresőoptimalizálást ajánlok az ügyfelemnek, persze látja az oldalamat is. A doménem és a cégnevem mondjuk aranycickány, erre nyilván első vagyok, a keresőoptimalizálásra meg mondjuk a 27. Persze vannak szavak, amikre jobban állok. Mit gondol az ügyfél? A cégnevét futtatja, egyes szavakra előrébb, másokra hátrébb van, ahogy a cégek nagy része.

    De, ha választok egy keresőoptimalizálás.tld domént, vagy pláne egy erőltetett keresőoptimalizálás-abc.tld domént, akkor ezzel azt üzenem, hogy nekem ez a fontos, erről akarom, hogy megismerjenek. És ezzel vagyok a 27. helyen? Hát az nem valami jól mutat. Esetleg magyarázhatom azzal, hogy a "keresőoptimalizálás borús, esős időben" kifejezésre első vagyok és nekem az a fontos, de azért azt egy seóhoz nem értő ügyfél is érezni fogja, hogy itt valami nem stimmel.

    És ezzel nem, azoknak a hozzáértését akarom lebecsülni, akik a keresőoptimalizálás kifejezésre a 3. oldalon vannak. Ott is kell lenni, több mint 20 cég és ember foglalkozik vele, nem lehet mindenki első. Az olimpiai szintet teljesítők mind kiváló sportolók, mégis csak egy kis részük kerül a döntőbe, és csak egy fog nyerni. Pont, mivel nem (csak) a hozzáértést tükrözi a találati listán való helyezés, pont azért nem kell egy ilyen buta helyzetbe belenavigálni magunkat.

    Az induló tevékenységről meg annyit, ha brandet választunk, az más tevékenységre is jó lehet, kicsit változik a profil, de a brand épül, öregszik (lásd még domén kor és bizalom). És itt sem jó azt mutatni az ügyfélnek, hogy én csak ideig-óráig akarok ezzel foglalkozni, nem is fontos nekem hosszú távon. Pont webes fejlesztések ügyében nagyon nem, mert itt rengeteg az olyan projekt, amivel már rég nem foglakozik az aki kezdte, a megrendelő meg ott áll és kapja a kezdjünk mindent elölről ajánlatokat.


    Utoljára módosítva: Kvarclovag által : 2011-08-21 14:10

  8. #7
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Egy pontot még kifelejtettem az irományomból. Ami nem konkrétan kapcsolódik a helyezésekhez, de a SEO tevékenységet befolyásolhatja valamelyest. Ez a pont pedig nem más mint a:

    • Realitás

    Elsőre talán furcsán hangozhat, pedig a realitást érdemes szem előtt tartanunk. A keresőoptimalizálás önmagában egy optimista tevékenység, de érdemes a földön járni, és nem ildomos elérhetetlen célokat kitűzni, legalábbis elsőre. Először érdemesebb kitűzni kisebb célokat magunk elé (mint pl.: long tail kulcsszavak), amit aztán a későbbiekben tovább fokozhatunk. A konkurenciaelemzés már adhat némi támpontot az előttünk álló erőkről.

    Idézet Kvarclovag eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Sokkal több mindenről írtál, mint a kulcsszavas domén, de se te, se én, nem véletlenül kezdtünk ezzel. Itt valóban nagyon látványosak a nézetkülönbségek. És most is erről kezdtünk beszélni.

    Kivéve BoGyeszt, aki elég okos ahhoz, hogy meddő vitákba ne szóljon bele, és érdemi észrevételeket tegyen, mint most is. Elismerésem!
    Örülök, hogy kifejted a véleményedet. Ez nem vita, hanem megtárgyaljuk, ki hogyan látja a keresőoptimalizálás egyes részleteit. Egyébként az irománnyal is ez volt a célom, hogy nagyvonalakban leírom a pontokat, és azokon úgymond végigmegyünk és kibeszéljük. Mindenki kifejti, hogyan látja, és kommentálja elképzeléseit, és hozzárak, mert természetesen nem teljes a lista.

    Mindenki úgy alakítja a SEO tevékenységét, ahogy többnyire a saját tapasztalatai diktálják. Persze van egy fő irányvonal (alapelvek), de a pontokat mindenki máshogyan értékeli és csinálja, és ettől is olyan szép ez a keresőoptimailizálás. Ettől is alakul ki az, hogy egyes SEO tevékenységet végző emberek vagy cégek hatékonyabbak, vagy éppen gyengébben teljesítenek.



  9. #8
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hozzászólás
    274
    Begyűjtött 23 köszönetet
    21 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Nem akartam új topikot ennek:

    Van-e értelme elkezdeni linket építeni olyan oldalra, aminek az onpage optimalizálása kb 2 héten belül lesz kész csak (tehát most 0 optimalizálás), vagy inkább várjam meg és utána.



  10. #9
    Seo-Titán hunprobalazs logója
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hely
    Sin City
    Hozzászólás
    2.156
    Begyűjtött 379 köszönetet
    267 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    Szerintem nem sok köze van a kettőnek e tekintetben egymáshoz! Lényeg, hogy mind a kettő legyen 100%-os. Az egyik meg majd erősíti a másikat! Eleinte tehát a hatékonyságon múlhat, de az a későbbiekben helyrebillen, legalábbis én így vélem!
    De válaszd a köztes megoldást! Ne azonnali elfogadásúakba küldd be először, hanem elosztva szépen, így egyszerre érik be minden! Viszont túlzásba se ess, hogy egyszerre túl népszerű legyen az oldal, mert mondjuk minden fullos!
    Amúgy nem kell félni az ilyen dolgoktól! Csináld, hisz aki nem ért a seo-hoz az is valahogy csinálja és az hat természetesen, mintha túl meg akarnál felelni! Nem ezen múlik szeirntem!
    Üdv.: B@l@"zs


    Linkmarketing kampányt vállalok már kriptovalutáért is! :-)

  11. #10
    Cartman, the Drummer AnagyZ logója
    Csatlakozott
    08-07-31
    Hely
    London - Dunaújváros
    Hozzászólás
    1.695
    Begyűjtött 12 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás tippek és tévhitek

    gagyi oldalnak is lehet linkje, szeretem az olyan munkát amikor egy tákolt de linkekkel tolt oldalt kell megcsinálni. ez már csak akkor jobb ha pl 3-4 éves a domain. gyors és látványos eredmények jönnek.

    Idézet Deviant eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem akartam új topikot ennek:

    Van-e értelme elkezdeni linket építeni olyan oldalra, aminek az onpage optimalizálása kb 2 héten belül lesz kész csak (tehát most 0 optimalizálás), vagy inkább várjam meg és utána.




Oldal: 1 / 6 123 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •