Vajon ebből mi számít még 2016-ban? (2017-ben?)
Mit jelent, mennyivel lett másabb az on-site seo 2016-ban, mint volt 4 éve?
Vajon ebből mi számít még 2016-ban? (2017-ben?)
Mit jelent, mennyivel lett másabb az on-site seo 2016-ban, mint volt 4 éve?
Miután nem találtam meg a korábbi hozzászólásodat, ha nem haragszol, akkor kérdezek...
1-2-őt Te használod még? Miután tudom sokat foglalkozol ezzel a témával így elfogadom a véleményed...
12. html hozzászólás... gondolom helyette social media? és ha social, akkor a Facebookon kívül mi jöhet szóba magyar nyelvre? én majd hanyatt estem, de több forgalmunk van reddit-ről, mint G+, még ha tudom, hogy jobb lenne, ha ez fordítva lenne...
Ez a reddit érdekes dolog. Csak az infografikánk miatt regisztráltam oda.
Neked mire hozza a látogatókat? Milyen témájú az oldalad és milyen nyelven írsz?
Nekem még a pinterest vált be nagyon. Az első (magyar) cikkemre 68 olvasót hozott, anélkül, hogy egy követőm is lett volna. Azóta pedig naponta követnek be és semmit sem kell tennem ennek érdekében.
Nem vagyok SEO szaki, de én a következőt csinálom
- Rendben vannak az alapok, jó a domain név, jó a kód, mobilbarát az oldal
- Össze vannak kötve a tartalmak cimkékkel, a főoldalon változnak a cikkek, vannak ajánlók, a bot mindent végig tud követni
- Minden cikknek egyedi beszédes URL címe van, egyedi a title, a meta és a kulcsszó. Minden annyi karakter, amennyinek lennie kell.
- A cikkeknek van AMP verziója
- A tartalmat a felhasználóknak írom. Azzal a céllal, hogy minél több időt töltsenek az oldalon és minél kisebb legyen a visszafordulási arány
- A tartalmakban használok képeket, yt videókat, gifeket, preziket, infografikákat
- csak egy h1 tag van a cikkben, a többi h2 és h3
- Minden képnek van alt-tagje és a képfájl neve is beszédes
- Az oldal össze van kötve az analyticsel, a search console-al, adwordsel, youtube-al, google+-al, facebook-al
- Motiválom a felhasználókat, hogy osszák meg a tartalmakat facebookon, pinteresten
- Van az oldalnak sitemap.xml fájla, amit beküldtem és van külön google news sitemap is
- Nem építek linket, ami épül az a socail médiából jön vagy onnan, ha átvesznek tartalmakat
- nem kulcsszavazok, inkább azt nézem milyen téma érdekli a célpiacom és arról írok
- időnként megnézem melyik cikkem az, ami jól teljesít a keresőben, de nem elég jól. azokat feltuningolom és ezzel előrébb kerülnek
- minden megszűnt url 301 el át van irányítva az újra
- használom a google structured data -t
- Minden cikket megosztok a facebookon, a google+-on, a pinteresten, a linkedin-en és a yt-on is. Leginkább automatizálva
biztos van, amit kihagytam, de ennyi jutott eszembe kapásból.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
A Reddit rettenetesen jó felület, bár inkább csak angol oldalaknak. Szuper tematikus, moderált subredditek, ahonnan brutális átkattintási arányt lehet elérni. A subredditek ingyenes és kimeríthetetlen forrást nyújtanak akármilyen témában, ha cikkeket keresel. Nem beszélve a tényről, hogy olcsón tudsz elérni a hirdetéseivel szuper releváns ügyfeleket.
Most, 2016-ban az első hozzászólást csak a reszponzív (és/vagy AMP szabvány) lehetőségével egészíteném ki. A többi (Facebook vagy reddit) inkább marketing kérdés, nem on-site seo. Illetve a https protokoll is bekerült a rangsorolási tényezők közé.
Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem.
Az olyan üzleti oldalaknál ahol nincs a netten keresztül történő személyes adatforgalom/adatmegadás (max e-mail), ott mi szükség van az SSL tanúsítványra? És ilyenkor a G, az SSL hiányát, miért veszi figyelembe mint rangsorolási tényezőt?
Ui.
Megnézve a mi üzletünket érintő találati listákat (kb 10 kulcsszónál) csak egyetlenegy oldalnak volt SSL tanúsítványa és az is jóval mögöttünk volt.
Utoljára módosítva: fopeij által : 2016-12-04 10:20
1 tényező az 500 küzöl. Nem várj tőle nagy hátrány vagy előnyt.
Csurga (2016-12-05)
A chrome böngésző jelezni fog a http oldalaknál hogy nem biztonságos -> jövőre gyakorlatilag kötelező a https.
Könyvjelzők