Ugyanaz a hatása netmask, mintha copyzott (másolt) cikket próbálnál megetetni a Google-el. Ez így számára másolt cikk, és nem több. (azaz egy picit számítanak a másolt cikkekben megjelenő linkek is, de csak kicsit...)
Ugyanaz a hatása netmask, mintha copyzott (másolt) cikket próbálnál megetetni a Google-el. Ez így számára másolt cikk, és nem több. (azaz egy picit számítanak a másolt cikkekben megjelenő linkek is, de csak kicsit...)
Mielőtt elkezdesz napi 20-30 katalógusba beírogatni magadat, azt tudni kell, hogy ha túl sok link jelenik meg egyszerre azért is büntetést lehet kapni.
A lassú, de folyamatos és egyedi szövegű linkelés gyakorlatilag aranyat ér.
Huha, tenyleg regenyt kellene irni, hogy ezt a kerdest megvalaszoljuk. Amde jut eszembe, van-e valahol olyan e-anyag, amelyik leirja teljes egeszeben, reszletesen az optimalizalast a-tol z-ig? Egy olyat egyszerubb volna vegigolvasni 100-150 oldalban, mintsem az egesz forumot, ami akar tobb ezer oldalnak is megfelel
Ezzel csak az a baj, hogy nem tudod, h mikor indexeli a google a lapokat és lehet, hogy összecsúszik egyszerre több napnyi linkelés.
Szemléltetésképp: már van 20 db indexelt viszontlinked és egyszerre indexel mondjuk 30-40 dbot. Cseppet sem természetes.
Az elején szépen lassan haladj, inkább az onsite seo-ra koncentrálj, úgyis elég hamar el fog fogyni a link katalógusok száma, szóval csak take your time.. :P
Azt már tudom, hogy a keywords-be olyan kulcsszavakat érdemes/kell írni, melyeket a weboldalunk content-je is tartalmaz, viszont mi a helyzet a description-el? Olvastam már sok (eltérő) véleményt ezzel kapcsolatban..
Mennyire fontos a description szerepe?
Ha pl van egy webodalam, ami kacsaúsztatók forgalmazásával foglalkozik, akkor belefér-e egy főoldali desc-be ez a szöveg?
"Önnek még nincs kacsaúsztatúja? Nálunk most akciós áron vásárolhat kacsaúsztatókat, bármilyen méretben. Ha most hív, ajándék kacsát kap hozzá!"
A Description-nek is relevánsnak kellene lennie. Majdnem ugyan az a helyzet mint a keywords-el. Meg kell próbálni olyan szavakból mondato(kat)t formálni amik elég sűrűn szerepelnek az oldalon. Legalábbis nálam ez volt a helyzet, mert rövid descriptiont írtam, inkább szlogen lett mint egy leírás, ezután leteszteltem és azt dobta vissza a tesztelő, hogy rövid és nem releváns az oldalra nézve.
Hát először is a description sokkal fontosabb,mint a keyword tagok.Amit írtál az nagyon jó lesz szerintem descriptionnak és mindenféleképpen add meg!De arra ügyelj,ha több aloldalad is lesz mindnek egyedi leírást adjál.
Ajánlom ezt figyelmedbe:
http://seo.forum.hu/keresooptimaliza...sznalata-t151/
Utoljára módosítva: attila1984 által : 2011-02-08 09:33 Oka: link kimaradt
Könyvjelzők