netlight eredeti hozzászólása
Én a külső mellé tennék egy plusz érvet. Ha pl a blog.hu -n indítasz, akkor a blogod kap egy plusz látogatottságot is azáltal, hogy az index promózza és ezeket a blogtól az oldaladra tudod irányítani. Így a reklám érték összeadódik.
Régen vége már annak az időnek, amikor mindent saját hatáskörben volt célszerű megoldani.
Ha közösséget akarok építeni, nem közösségi szájtot csinálok, hanem megyek pl a facebookra. Ha videókat akarok feltenni az oldalamra, akkor nem építetek egy videó streamelő alkalmazást, hanem használom a youtube- ot...Ezek a szolgáltatások kényelmessé teszik az életet, szerintem érdemes használni.
Bár ellenérv a sok tartalom a királyság és mi van ha csődbe megy a youtube vagy a blog.hu (jelen példában).
Igaz, hogy vannak akiknek ez nem jó, mert pl rózsaszín kacsákat akar a videó lejátszási csík helyére vagy egyedi izéket akar elhelyezni a blogban, de ha lehámozom az érzelmi érintettséget, akkor rájövök, hogy nem a külső megjelenésen múlik, hogy mi lesz sikeres és mi nem.
Nekem teljesen furcsa, hogy ilyen egyetértés van abban, hogy belső blogja legyen mindenkinek.
Könyvjelzők