Sziasztok,
Érdekelne, hogy a meta tagen és az oldal tartalmán kívül milyen optimalizálási lehetőségek vannak, amivel az első helyre lehet juttatni egy oldalt?
Sziasztok,
Érdekelne, hogy a meta tagen és az oldal tartalmán kívül milyen optimalizálási lehetőségek vannak, amivel az első helyre lehet juttatni egy oldalt?
Kb az egész fórum erről szól, tessék olvasgatni!
De:
2013-ban talán a közösségi csatornákon érdemes mozgolódni, megosztogatni, aktivitást vinni az oldaladra!
Minőségi, tényleg értékes és látogatott, releváns oldalról jó linkeket szerezni megfontolt anchor text-tel
Tartalommarketingnek is nagy szerepe van, minőségi cikkek rendszeres írása az oldalra
Már nem elég, ha sok linket kap az oldal, onsite tökéletesnek kell lennie, relevánsnak kell lennie mellé (ez utóbbiakkal érdemes és kell kezdeni)
További részletek: itt
Ha linkmarketing kampányra van szükséged, rám számíthatsz!
Picit szűkebben: ITT
--**--**--**--**--
Utoljára módosítva: lexxx7 által : 2013-07-16 10:21
angolul meg itt: SEO: The Free Beginner?s Guide From Moz
(ezt érdemes elolvasni mindenféle fórumozás előtt)
balinth.i (2013-07-16)
A meta tag nem annyira fontos, mint a meta description. Mióta a Pingvin 2.0 kijött googléknél, azóta kicsit megváltoztak a dolgok. Sokkal jobb helyezést tudsz elérni, ha pl.: van egy jól felépített google plusz oldalad. A közösségi média térhódításával nagyban megnőtt ezek szerepe. Sokkal relevánsabb látogatottságot tudsz elérni, ha Facebookon vagy a G+-on érsz el sok kedvelőt. ajánlom ezt az oldalt: http://entity.hu itt van írva sok minden a seo-ról magyarul.
Utoljára módosítva: sZeKo által : 2013-08-16 03:01 Oka: moderálva
Idestóva már lassan 2 éve, hogy megírtam ezeket a hozzászólásokat, de szerintem még mindig megállják a helyüket. Azaz, húde nagy változtatások azért azóta se történtek. Kiindulási alapnak szerintem jó, aztán még hozzá lehet venne pluszba a Panda és Pingvin értelmézését.
Ezeket csak azért linkelem be, hátha van olyan pont is közöttük, ami még jobban segíthet az On-site munkában.
http://entity.hu/keresooptimalizalas...tml#post249598
http://entity.hu/keresooptimalizalas...tml#post243967
Az eredeti kérdésed az Off-site SEO-ra vonatkozik. Igazándiból, a közösségi oldalaidat kellene optimalizálni. Töltsd ki az adatokat, tölts fel avatar képet, stb. és természetesen légy aktív. Az aktívitáson meg már megoszlanak a vélemények, hogy ki mit tart célszerűnek.
Saját megjegyzés:
Nem hiszek "egyenlőre" még (nem látom az eredményeit) a közösségi oldalak erejében, pedig egy weboldal kapcsán 4-et is rendszeresen kezelek, bár csupán 7-8 hónapja. Főleg a Google+ féle inaktivítás ami számomra kiábrándító. Nézegettem a fontosabb külföldi Google+ közösségeket, hát a legtöbbhöz max pár száz ember csatlakozott. A magyar közösségek még ennél is sokkal gyengébben muzsikálnak.
On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése
12vereb (2013-08-16)
A két linkelt anyag nagyon egyben van, ez hasznos olvasmány
Ha utána olvasnál, akkor tudhatnád, hogy 2009 óta nem a meta tag a fontos, hanem inkább description. A legfontosabb dolgok seo szempontjából: content, title, alt tags, közösségi linkek, kulcsszavak aránya a tartalomban, és a szép url. Ha ezeket jól építi fel az ember akkor lehet jó a seo-ja. Azonban én azt az elvet vallom, több más nagynevű külföldi seo experttel egyetemben, hogy sokkal fontosabb a jó közösségi profil kialakítása. Relevánsabb látogatókat kapsz ha egy jó facebook page-d van, és ott gyűjtesz (és nem veszel) kedvelőket. Napi szintű posztokkal nagyobb esélyed van a jobb látogatottságra, mint ha csak a seo-ra alapoznád a látogatottság növekedést.
Könyvjelzők