Eredmény: 1 - 6 (6) összesen

Téma: Analytics

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    11-12-30
    Hely
    Siófok
    Hozzászólás
    14
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Analytics

    Friss regisztrációval általában nem szerencsés rögtön témát indítani, mindenesetre nem találtam megfelelő helyet, így startolok itt.

    A bounce ratel kapcsolatban van több specifikus kérdésem.
    Egyrészt mi számít magasnak vagy alacsony értéknek pontosan?

    A weboldalam br-je - általában 30 % körül van. Ez elég jó tudom.
    Elkezdtem használni forgalom generáló oldalakat (origoclick, kattanjhu). A látogatók száma megugrott, a br. természetesen 70% körülire romlott.
    Arra keresem a választ, hogy a rossz br. mennyire befolyásolja a helyezésemet a googli keresőben?
    A keresési forrásból érkező oldallátogatók br-je továbbra is jó eredményt mutat.
    Számít melyik forrás milyen br értékkel rendelkezik vagy csak a szumma érték? - ez lenne a kulcs kérdésem -
    Mi a jobb?: Alacsony látogatottság- jó br. vagy magas látogatottság-magas visszafordulás?

    Kelli



  2. #2
    Szerkesztő babaluga logója
    Csatlakozott
    09-10-13
    Hely
    Budapest és Nagykanizsa
    Hozzászólás
    249
    Begyűjtött 65 köszönetet
    41 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Analytics

    Szerintem csak az a bounce rate számít ami keresőből érkező látogatókra vonatkozik. (tehát ha gugliban keres, felmegy az oldaladra, majd másodpercek alatt vissza a találatokhoz). Mit érdekli a gúglit a zorigós kampány?



  3. #3
    Bölcs lexxx7 logója
    Csatlakozott
    10-07-09
    Hely
    Vajdaság
    Hozzászólás
    1.258
    Begyűjtött 316 köszönetet
    217 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Analytics

    A google rangsorolási tényezőinek egy elég jelentős része foglalkozik a "felhasználói élménnyel", vagyis az adott honlap tartalma mennyire értékes a felhasználóknak. Ezt nem tudja tökéletesen megállapítani az onsite seo vagy a honlapra mutató linkek alapján, ezért a felhasználói szokások figyelésével korrigálja a találati listákat. Ha magas a visszafordulás aránya, az a Google számára azt jelentheti, hogy az adott honlap tartalma nem értékes, nem köti le a látogatókat, inkább máshol keresik a megoldást ugyanarra a problémára (keresési kulcsszóra). A másik jelentős tényező a webhelyen töltött idő lehet, ami hasonló logika szerint működhet.

    Ám mivel a Google sem képes ezeket a tényezőket tökéletesen feltérképezni, így óvatosan kócolja a találati listákat a felhasználói szokások miatt.

    Szerintem így gondolom.


    SEO referencia

  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    11-12-30
    Hely
    Siófok
    Hozzászólás
    14
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Analytics

    Köszönöm - folytatom a forgalom generálást, háta jó lesz vmire.



  5. #5
    Új tag
    Csatlakozott
    11-12-30
    Hely
    Siófok
    Hozzászólás
    14
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Analytics

    Átállítottam a linkeket egy belső oldalra, a visszafordulások aránya (minden forgalom) 1-2%-ra esett vissza az elmúlt 2 hétre vonatkozólag. Nagyon zseniálisnak tartottam magamat de túl jók az eredmények. Mitől van ez igazából?
    Nem hiszem, hogy hirtelen mindenki kíváncsi lett a többi tartalomra egyből.

    Kelli



  6. #6
    Szerkesztő berty logója
    Csatlakozott
    12-02-09
    Hely
    localhost@sweethome
    Hozzászólás
    205
    Begyűjtött 7 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Analytics

    Sziasztok,

    a bounce rate - lemorzsolódás nekem 90%, de nem egyértelmű, hogy ez mit takar. Az oldalamon mindig adott 1 céloldalra jönnek az emberek (sok-sok oldalam van) releváns keresésre, megkapta az infot és megy tovább. Mit számol lemorzsolódásnak? Ha az adott oldalról rögtön elnavigál backspace-szel vagy ha adott időn belül bezárja az oldalt?

    Én úgy gondolom, hogy az oldalaim informatívak mégis 90% a lemorzsolódás.
    Példa: ha van egy receptekkel foglalkozó oldal és valaki beírja a keresőbe, hogy "tepertőkrém hogyan" és jön a pl. tepertokrem-hogyan.html-re, majd bezárja miután az infot megkata, akkor ez lemorzsolódás?? Nem tűnik logikusnak de mégis nálam ez a helyzet vagy nem tudom értelmezni az analyticsben a lemorzsolódást.



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •