Itt egy remek cikk arról, amikor úgymond a tartalom találkozik a SEO-val:
A cikk angol, de a képek mindent elmondanak.
_http://kaiserthesage.com/increase-search-traffic/
Itt egy remek cikk arról, amikor úgymond a tartalom találkozik a SEO-val:
A cikk angol, de a képek mindent elmondanak.
_http://kaiserthesage.com/increase-search-traffic/
Én csak a saját tapasztalatainkat tudom elmondani, természetesen név nélkül, de az biztos, hogy azok az ügyfeleink dübörögnek a legjobban akik a legtöbb tartalmat kérik az oldalukra, ez már a Pingvin és Panda előtt is igaz volt, csak akkor még azt mondta mindenki, hogy "nekem csak a fontos és jól termelő kulcsszavak kellenek", pedig a long taile ereje már két évvel ezelőtt is látszott, és azok akik hagyták magukat rábeszélni az ilyen típusú weboldal építésre, azok mára már bővítették az alkalmazottak létszámát, vagy aki csak neten értékesít, az már bőven jól megél belőle! Azért mutatok egy példát azoknak akik ezt nem hiszik: el.
pont mint a seo esetében
amíg a legtöbb cégnél zéró közeli a marketing tudatosság; leginkább az jut el az emberekhez: "kéne egy ki seo az oldalra", az idei trend az lesz: "kéne egy kis tartalom marketing az oldalra"
persze azt se tudják mi ez, csak h kell - s ha már nem tudják miért jó, akkor legyen minél olcsóbb és legyen letudva az egész
döbbenetes, h olyan aluledukált vállalkozók vannak sikeres oldalakkal... hiába a havi milliós online bevétel nem érdekli őket az sm, cro stb. mert nem hallottak róla és úgy állnak hozzá h csak rá akarunk sózni vmi drága szart
esettanulmányom éppenséggel nincs; de a január 15-én publikált seo.hu cikkünk-nek ez volt a hatása:
23 like, 3 tweet 16 g+ (és sajna 0 link )
maga a tartalom a többi írásunk tükrében szerintem jobb volt valamelyest (s mindenképpen érdekesebb, figyelemfelkeltőbb volt a téma), a több szerző miatt nagyobb sm háttere is volt
szóval azt kell mondjam, én is pontosan látom az érdemeit a jó tartalomnak
Engem az döbbentett meg, amit most az első posztban említett ügynökség csinált. Konkrétan nem írhatom le, melyik oldal, de a kötelező biztosítással megegyező versenyű kulcsszóra készült szezonra az oldal. AdWords-hirdetések fölül, oldalt akár 2-3 száz forintos kattintásokkal. Az első három (!) organikus az övék, az oldal pedig nincs még kéthetes. Nem mondta el, hogyan húzták föl, de azt látom, hogy elég sok anyagot (több tucat cikket) rendeltek már az elején is. Azt mondta, ők egy éve tartalomra építenek oldalt.
Remélem, hogy gazdag leszek, a teremburáját!
Čn mindig a tartalom és a link mellett együtt tettem le a voksom feltčtelezve azt, hogy jó az onsite, lényegčben azt egyszer kell jól megcsinálni... tehát mit sem čr a jó tartalom, ha az az oldal gyengesčgčböl adódóan nincsen jó helyen a serp-ben... tehát linkek továbbra is kellenek, csak sokkal megfontoltabban, mint eddig... sok long tail + linkek egyenlő siker, továbbra is ha egyik hiányzik, csökkennek az esčlyek. Tehát önmagában a jó čs minősčgi tartalom mčg kevčs, vagy legalábbis kčsőbb jőn el a siker. De ha a konkurencia ott is jelen van, akkor ő a befutó...
Ha linkmarketing kampányra van szükséged, rám számíthatsz!
gendacsongi (2013-02-16)
Túlzásba vinném a nyalizást, ha azt mondanám, hogy itt tanultam meg a tartalom fontosságát, hiszen grafomániával határos temperamentumom miatt kétféle ajánlást tudok csak írni, nagyjából 150 karakterszám körüli, utána pedig 400 felett. Szenvedek is folyton, amikor max 300-as katalógusba botlok.
Érdekes volt megfigyelni, hogy összehasonlítjátok a külföldi és hazai tapasztalatokat, pedig szerintem nem kellene.
Részben megközelíteni sem fogjuk a Bogyesz által említett díjakat, cserébe viszont G testvér sem fog az angol nyelvterületéhez hasonló szintű algoritmus tömeget a magyar szegmensre kidolgozni.
Visszatérve a bevezetőre, nem itt tanultam, de itt lett megerősítve a jó tartalom fontossága, ami Magyarországon szerintem még sokáig elég lesz, kiegészítve persze a long taillel, aminek nem első sorban a keresőmotorok ítélkezése miatt van jelentősége, hanem a megváltozott keresési szokások miatt. Szerintem 1-2 év, és 70 alatt már senki nem fog egytagú kulcsszót használni.
A tartalom írással kapcsolatban mindig ott akadtam el, hogy ha pr cikk csak a link miatt kell, akkor felesleges elpocsékolni rá egy jól megírt szakmai cikket. Ha pedig az oldalra kell szakmai cikk, amitől elismert tekintély leszel, akkor azt hogyan lehet mással megíratni, amikor ez a Te szakmád.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Attól, hogy értesz a szakmádhoz, nem biztos, hogy tudsz írni is...
Mi pl. nem szoktuk agyonbonyolítani. Ezt úgy oldjuk meg, hogy az íróknak megadjuk:
- a céloldalt/céloldalakat,
- ha kell, akkor egy rakat forrásanyagot küldünk,
- ha kell, akkor megadunk egy hosszabb listát, hogy mi az amit forrásként használhatnak a neten,
- és mi az, amit nem,
- megadjuk a kulcsszavakat, longtaileket,
- cikkek számát, körülbelüli karakterszámot cikkenként.
Ez persze akkor hatékony, ha nem 5-10 cikkről van szó, hanem minimum 100 db-ról egy adott témában.
A gond mindig ott van, amikor a megrendelő nem tudja, hogy mit szeretne igazából. Az ilyen ügyfeleket most már átadjuk inkább másnak.
yatoo (2013-02-08)
Könyvjelzők