Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 14 (14) összesen

Téma: AdWords szemináriumos mű-SMO zuhatag

  1. #11
    Bölcs Marchello logója
    Csatlakozott
    09-10-14
    Hozzászólás
    1.025
    Begyűjtött 63 köszönetet
    37 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords szemináriumos mű-SMO zuhatag

    Idézet Joe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát ezzel nem értek egyet
    Illetve igenis, meg nem is, mert marketingnek marketing, de a hatása épp az ellenkező lett.
    A marketingnek erősítenie kellene a terméket/szolgáltatást és nem gyengítenie, lejáratnia. Nyilván nem kell 100%-ig pontosnak, szabatosnak lennie egy reklámnak, de hogy az legyen a stratégia, hogy
    "Figyelj regisztráljunk fórumokra és ott majd elbeszélgetünk magunkkal és burkoltan reklámozzuk a tanfolyamot", ez szerintem kritikán aluli és egy profi cég ilyet nem csinál, nem vág át embereket. Főleg nem egy szakmai fórumon fog ilyesmit csinálni.

    Ezzel mivel kiderült, nem hogy segítették a tanfolyamukat, de elég jól le is járatták az egész céget.

    Gratula nekik minden esetre!
    Ezt én sem értettem, hogy ezt miért kellett... Egy ekkora cég, aki ilyen erőforrásokkal rendelkezik, miért nem tud hivatalos reklámra költeni?

    Egyébként... mi van ha a konkurencia csinálja? Erre csak most gondoltam. Tudták, hogy egy ilyen fórumon úgyis le fognak bukni, ergo, nagyon jó kis negatív reklámot generálnak a cégnek... elgondolkodtató...



  2. #12
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    10-03-09
    Hozzászólás
    199
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords szemináriumos mű-SMO zuhatag

    az eseménynek a negatív reklám is reklám, a konkurenciának ez nem érdeke
    ez egy szimpla w-o-m gerillakampány, és valószínű nem a cég csinálja hanem megbíztak egy ügynökséget akiknek az eszköztárában van ilyen is
    ki lehet moderálni 2 klikkeléssel az összes kamu reget, vagy nem kell vele foglalkozni, de azzal, hogy beszéltek róla pont azt teszitek, amit el akartak érni
    ...
    szóval hatékony volt



  3. #13
    ceterum cenSEO B. Joe logója
    Csatlakozott
    08-09-21
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    360
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords szemináriumos mű-SMO zuhatag

    Idézet szupra eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az eseménynek a negatív reklám is reklám
    Így van reklám, de mit érnek el vele?
    Hányan fognak ezért elmenni az eseményre?
    Hány szakmabeli előtt járatták le magukat?
    Nem érte volna meg ezt a pénzt "normális" reklámra költeni?

    szóval hatékony volt
    Mindig ezt hozzák fel negatív reklám esetén: beszélnek róla és ez a lényeg. Pedig szerintem nagyon nem így van.
    Melyik a jobb:
    - 10 ember mondja azt, hogy xy egy jó cég, minőségi szolgáltatással
    - 100 ember mondja azt, hogy az xy cég de gáz, át akartak verni

    Aki ilyen átveréssel próbálkozott nálam, elég jól megjegyeztem és rendszerint messziről kerültem, sőt másoknak is azt javasoltam.

    Megéri a negatív reklám? Szerintem nem.


    Utoljára módosítva: B. Joe által : 2010-09-21 23:40

  4. #14
    Bölcs Marchello logója
    Csatlakozott
    09-10-14
    Hozzászólás
    1.025
    Begyűjtött 63 köszönetet
    37 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords szemináriumos mű-SMO zuhatag

    Idézet Joe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Így van reklám, de mit érnek el vele?
    Hányan fognak ezért elmenni az eseményre?
    Hány szakmabeli előtt járatták le magukat?
    Nem érte volna meg ezt a pénzt "normális" reklámra költeni?


    Mindig ezt hozzák fel negatív reklám esetén: beszélnek róla és ez a lényeg. Pedig szerintem nagyon nem így van.
    Melyik a jobb:
    - 10 ember mondja azt, hogy xy egy jó cég, minőségi szolgáltatással
    - 100 ember mondja azt, hogy az xy cég de gáz, át akartak verni

    Aki ilyen átveréssel próbálkozott nálam, elég jól megjegyeztem és rendszerint messziről kerültem, sőt másoknak is azt javasoltam.

    Megéri a negatív reklám? Szerintem nem.
    Pont erre akartam azzal rávilágítani, hogy abszolúte nem kizárt, hogy az egyik konkurenciájuk kíván nekik így befűteni. Nem hiszem, hogy egy számítástechnikával foglalkozó cégnek ne lenne annyi esze, hogy legalább más IP alól regisztrálja a fakejuzereket. Pláne egy ekkor cég, anno ők voltak a két ember közül egyik ekik Google minősítést vagy mi a túrót kaptak.

    Ellenben sok embernek ez nem tetszhet, és csinálnak egy ilyet, hogy a végén az Intrennek legyen kellemetlen, a csalódott emberek pedig akkor inkább a második lehetőséget választják, akik történetesen ők. nem egyszer volt már erre példa.



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •