Sziasztok
teljes kétségbeeséssel fordulok hozzátok. egyik honlapunknak (online kulturális magazin programajánlókkal, könyvkritikákkal, filmkritikákkal, ilyesmik...) futtatok GAW hirdetést. Három szöveg fut, 3 hirdetéscsoportban különböző kulcsszavakra.
A problémám amire nem találom a magyarázatot és a megoldást se, a következő:
a kamány első napján a gaw szerint a legtöbb kulcsszóra 60-80 fornt cpc kellet az első helyre, ezt be is állítottam. a kulcsszórelevanciám pedig a legrosszabb kulcsszóra is 6/10 volt, de a legtöbb 7/10, sőt, volt 10/10-es értékű is. örömködés, jajjdejó megy a kampány.
Aztán másnap csupa piros figyelmeztetés a kulcsszavaknál:
- gaw szerint nem jelennek meg a hirdetéseim mert alascony az jánlott cpc, amit 80 forintról feltornázott 200 forintra (ami sok sztem, pláne hogy a szavak legtöbbjére nincs hirdető)
- ráadásul összes kulcsszavamra levitte a relevanciát 2/10-re és ez miatt is drága gondolom a cpc meg ezért sem jelennek meg a hirdetéseim.
mi változott egy nap alatt? én nem írtam át semmi, és nem tudom mit kéne mást írnom mert szerintem rendben vannak a hirdetések.
a következőképp fest a kampányom:
1.
kulcsszavak:filmkritika, filmajánló, filmpremier, mozi
szöveg: Kikötő Online
Filmajánló, filmkritika, premier
Minden ami mozi!
link: http://www.kikotoonline.hu/mozi
2.
kulcsszavak: könyvajánló, könyvkritika, szépirodalom, kortárs irodalom
szöveg: Kikötő Online
Könyvajánló, könyvkritika
a kortárs irodalom műveiből
link: http://www.kikotoonline.hu/konyv
3.
kulcsszavak: programajánló, programajánlók, programok, kulturális programok, kultúrális programok
szöveg: Kikötő Online
Film, koncert, kiállítás, színház.
Kulturális programok országszerte
link: http://www.kikotoonline.hu/
Ha valaki látja a hibát, vagy akár csak tapasztalt már hasonló értékcsökkenést relevancia terén és tudja az okat, roppant hálás lennék ha elmondaná.
köszönöm előre is a válaszokat.
Hasonló témák:
Könyvjelzők