Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (36) összesen

Téma: minimális látogatószám adsense-hez

  1. #11
    Törzsvendég opera11 logója
    Csatlakozott
    07-11-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    176
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Nagy a titkolózás, kezd izgi lenni
    Akkor mondok egy nagyon elrettentő számot: operás oldalam, sacc per kb 5000 reklám letöltéssel, 20-30 kattintással termel 0,6-1 USD-t.

    Ok: Az Opera egy kétertelmű szó, amit az Adsense nem vesz figyelembe ezért mindenféle opera bál jegyes hirdetéseket jelenít meg, próbáltam letiltogatni, de egyszerűen képtelenség, szal nem éri meg, hamarosan le is cserélem valami másra, ami jobban teljesíthet....



  2. #12
    Bölcs uniquevisitor logója
    Csatlakozott
    08-07-25
    Hozzászólás
    823
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    köszi, igen az operára nem is a böngésző az első találat Magyarországon de így van jól szerintem. (bocs)

    Nekem egy 10e havi keresést mutató márkanevem van és fun klubot akarok rá építeni. long tail-el egyelőre nem akarok számolni, de szerintem ennyiből és az előzőekből már tudtok saccolni.



  3. #13
    Törzsvendég opera11 logója
    Csatlakozott
    07-11-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    176
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Idézet tiborg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    köszi, igen az operára nem is a böngésző az első találat Magyarországon de így van jól szerintem. (bocs)
    Ami késik nem múlik A cél az opera.hu letaszítása, bár az még messze van, mert jó öreg az oldal domainjük...



  4. #14
    Tag timewriter logója
    Csatlakozott
    08-09-15
    Hozzászólás
    84
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Idézet tiborg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van egy domain-em, amelyik kulcsszóra havi 10e-res keresés van keyword tool szerint
    Ez a havi 10e nem tűnik soknak, mert ebben benne vannak azok a többszavas keresések is amik tartalmazzák a kulcsszavadat (pl. a honda kereséseibe a honda civic keresések is beleszámítanak). Nekem egy ilyen 10e-s szóra kb. 200-an jöttek havonta úgy, 3. voltam a találati listán.



  5. #15
    Bölcs uniquevisitor logója
    Csatlakozott
    08-07-25
    Hozzászólás
    823
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Köszi az infót. Ez a 200 nagyon kevésnek tűnik, ezért kérdezem. Ennyiért nem hiszem, hogy belevágok.
    Ha a honda civic kulcsszó miatt jönnek be az oldalamra akkor is releváns leszek, és ezekre is mind első tudok lenne az fix, tehát akkor elvileg elérhetem a 10e-t.



  6. #16
    Bölcs
    Csatlakozott
    08-10-05
    Hozzászólás
    1.162
    Begyűjtött 147 köszönetet
    118 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Idézet tiborg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    sziasztok

    Szerintetek mennyi a napi minimum látogatószám amivel már megéri adsensezni? A havi 100 dollárt kb mennyi látogatóval lehet elérni? Tudom, hogy ez a hirdetések árától és az átkattintási aránytól és egyebektől is függ, de ha ezekből a legrosszabbakat vesszük, akkor kb mennyi látogatóra van szükség?
    Teljesen egyedi a dolog. Garancia nincs semmire.

    És pl. az sem mellékes, hogy a válság miatt a reklámozók is visszafogták magukat, a városban járva feltűnő, hogy mennyi üres óriásplakát hely van.

    Kérdés, hogy ez a netes reklámfelhozatalban mennyire fog meglátszani. (kevesebb reklámozó, kevesebb pénz)



  7. #17
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Tibi, tök mindegy, hogy van hasonló oldal vagy nem, tényleg ezer dologtól függ az egész.

    Egyrészt ugyanaz az oldal is mindig mást és mást produkáls, másodszor nekem van több "hasonló" témában is oldalam, és kicsit sem egyeznek az értékek.

    Másik dolog, hogy ne ess abba a hibába, hogy csinálsz adsense miatt oldalt, aztán kész. Ha első is leszel, az oldaladnak hasznosnak és értékesnek kell lenni, különben elkattintanak róla.

    Másik, ha kialakul egy fan klub, az elején lehet kattintanak a tagok, de utána már ismerni fogják a hirdetéseket, és nem.. (szerintem)

    Egy gyakran frissülő oldalnál más a helyzet, mert ott mindig van friss infó, mindig jönnek friss látogatók.

    Jelenleg napi 3000-es megjelenésből jó, ha van 100 kattintás, amiért 1-2 dollár jön össze..

    Aztán meg ősszel volt amikor pár napig 5-6 dollár egy magas látogatottság miatt, de az már nincs.

    Szóval azért a 100 dollárért, hogy ősszegyűljön igen meg kell dolgozni szerintem. Ha nehéz a kulcsszó, pl hitel, akkor a seo-val, hogy jó pozícióba legyél, ha keveset fizet a kulcsszó, akkor is sok munka kell a seo-hoz, hogy nagyobb legyen a látogatottság, hogy a sok kicsiből sok legyen. Tehát ki van ez találva.

    De nem akarlak eltántorítani semmitől. Próba szerencse


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  8. #18
    Tanár Úr Támogató jozsoo logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hozzászólás
    416
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Idézet tiborg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    sziasztok

    Szerintetek mennyi a napi minimum látogatószám amivel már megéri adsensezni? A havi 100 dollárt kb mennyi látogatóval lehet elérni? Tudom, hogy ez a hirdetések árától és az átkattintási aránytól és egyebektől is függ, de ha ezekből a legrosszabbakat vesszük, akkor kb mennyi látogatóra van szükség?
    köszi

    üdv
    Szerintem az 1 USD/ 1000 oldal megjelenés becslésnek jó. (1,00 az oldal eCPM értéke)
    Ezzel számolva a havi 100 dollárhoz 100.000 oldal megjelenés szükséges, ez napi 3300. Ha egy látogató 2 oldalt néz meg, akkor kb. 1500 látogató kellene naponta, vagyis 1-2 ezer.



  9. #19
    Bölcs uniquevisitor logója
    Csatlakozott
    08-07-25
    Hozzászólás
    823
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    jozso nagyon köszönöm, hogy a kérdésemre válaszoltál és ilyen hasznos információval láttál el.
    A többieknek is köszönöm, hogy írtak az egyéb összefüggésekről, bár nem teljesen értem miért kell a ködösítés, és a belemagyarázás. Persze értem, hogy nehéz, és nem is lehet fillérre pontos adatokat mondani, de valami alapján ti is kalkuláltok. Nem mfa lapot akarok készíteni, hanem egy oldalt amivel jó esélyeim vannak és annak megtérülésére vagyok kíváncsi.
    amúgy belevágok amint kész bemutatom a megfelelő topicban


    Utoljára módosítva: uniquevisitor által : 2009-01-24 22:06

  10. #20
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: minimális látogatószám adsense-hez

    Csak nézek és figyelek, mert nem igazán értek egy dolgot. Mégpedig azt, hogy ezt a kérdést miért nem akkor feszegeted, amikor van mire építened az oldal reklám kiszolgálását. Ha létező oldaladon lévő hirdetések konverzióját szeretnéd megtudni, írd meg, hogy mi az oldal, de úgy, hogy milyen látógatószámmal rendelkezik mi a témája és hasonlók. Mert ha pont fordítva van, akkor te nem a hasznos tartalom kiépítésére építed a reklám kampányt hanem valami jövőbeli tervre, de azért dolgozni kell. Tehát ezalatt azt értem, hogy építs, fejlessz, hoz létre olyan tartalmat amit a google is szeret és a látogatók is, legyen népszerű és látni fogod, hogy ez az adsense rendszerében mit hoz / ha van ötlet, az alapján mi is megmondjuk, valszeg / . Én most pontosan ennek ellenkezőjét látom. Nincs koncepció, hanem csak tapogatózás. Indíts olyan témában oldalt amihez értesz, és ha jól csinálod, és megtalálod a rétegedet, akkor nem lesz gond a megfelelő adsense bevétellel sem. Ehhez természetesen tartalom, megfelelő oldal kialakítás, és megfelelő akarat kell. Ha ebből 1 nem jön össze, akkor csak szívás lesz a nyögés vége.


    Persze lelkesedésből is csinálom,
    Ha nincs mögötted kiszolgáló csapat, akkor enélkül neki se kezd. Hamarabb fogod abbahagyni, mint hogy megírnám, hogy NI!

    hanem egy régi ötlet lehetőséget (a piaci változásoknak köszönhetően)
    Írd meg mi, és talán még segíteni is tudunk

    A többieknek is köszönöm, hogy írtak az egyéb összefüggésekről, bár nem teljesen értem miért kell a ködösítés, és a belemagyarázás. Persze értem, hogy nehéz, és nem is lehet fillérre pontos adatokat mondani, de valami alapján ti is kalkuláltok. Nem mfa lapot akarok készíteni, hanem egy oldalt amivel jó esélyeim vannak és annak megtérülésére vagyok kíváncsi.
    amúgy belevágok amint kész bemutatom a megfelelő topicban
    hát itt egy darab ködösítés nem volt. A semmire te mit írnál? Adtál meg konkrétumokat? Nem! Tehát a válasz is annyira ködös, mint a kérdés maga.


    megjelenés becslésnek jó

    Joozso válaszában az igazság féligazsága. Ugyanis nincs bevált recept. Ez nem Macdonalds, aminek licensét minden franchise-ban használják, és így mindenhol kötelező érvényű.


    stef



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •