Sziasztok!

Egy hirdetési formátumokkal kapcsolatos kérdésem lenne, hátha tudjátok a választ.
Az AV, tehát megjelenés alapú hirdetési formátumok esetében elvileg a letöltésszám alapján kell fizetnie a hirdetőnek. De a szakirodalom szerint, amit alább becopyztam, ez a letöltésszám nem egyezik az adott oldal letöltésszámával. Kérdés, hogy ez azért van így, mert mindig csak az új látogatók esetében számol AV-t, vagy azért, mert sokan letiltják a hirdetéseiket. Illetve mekkora lehet a különbség az AV szám és az oldalletöltés között?

Továbbá ennek a mérésére egy ún. ADEngine-t szokás bevezetni, ennek a létrehozása hozzávetőlegesen mennyi időt venne igénybe?

Köszi szépen! Üdv,

Adview (AV, reklámletöltés) - az adott banner letöltését mutató szám egy adott intervallumon belül. Figyelem! Az oldalletöltés (PI) nem azonos a reklámletöltéssel (AV). Az előbbi az oldalak, az utóbbi a reklámfelületek forgalmát jelzi.
AdEngine: A reklámkampányokat reklámszerver (adengine) szolgálja ki. A rendszer segítségével lehet beállítani a kívánt letöltésszámot és/vagy a kampány időtartamát. A kampány során a szoftver folyamatosan rögzíti az AV (reklámletöltés) és a CT (átkattintás) értékeket. A kampány eredményét mérő statisztikához Hirdetőink jelszóval védett hozzáférést kapnak.