Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 12 (12) összesen

Téma: Hogyan eshet vissza az eCPM drasztikusan pillanatok alatt?! Ez a Smart Pricing?!

  1. #11
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hogyan eshet vissza az eCPM drasztikusan pillanatok alatt?! Ez a Smart Pricing?!

    - Az eCPM és a CTR nem olyan adatok amik bizalmasan kezelendőek? Vagy csak domain névvel együtt számít a vállalt titoktartás megszegésének?

    - ha olyan az oldalad aminek a címét még csak be sem lehet írni, magad is tudod, hogy kifogásolható, kulcsszavakkal teleírt footer... jó megfogalmazás ez a "nem tartalom alapú" Szerintem sosem tudhatod biztosan mikor fognak tiltani. Ha eddig nem tiltottak akkor lehet, hogy még nem vizsgálták tüzetesebben az oldalad.

    - az az eCPM érték amit mint kezdeti érték írtál, szerintem már eleve alacsony, de egy ilyen oldalnál ezen nem is csodálkozok.

    - hogy lehet egy oldalt egyszer csak más kulcsszavakra optimalizálni? Végsősoron nem szól semmiről az oldal, csak úgy optimalizálod valamire, teleírod kulcsszavakkal, amiről úgy gondolod sok pénzt fog hozni?

    Hogy a kérdésedre is válaszoljak, ha sok az olyan látogató aki a főoldalon hirdetési rendszereken keresztül, vagy átirányítással landol olyankor előfordul a leírt eset, végül akár meg is szűnhet a hirdetések megjelenítése.



  2. #12
    Új tag
    Csatlakozott
    08-08-12
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan eshet vissza az eCPM drasztikusan pillanatok alatt?! Ez a Smart Pricing?!

    már tettem egy-két lépést és sokat javult a helyzet...


    Most 0,06 $-t hoz egy kattintás, nem annyi mint korábban volt, de már közelít az ipari átlaghoz nem?



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •