Eredmény: 1 - 4 (4) összesen

Téma: Keresési vs Display Hálózat

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    13-06-29
    Hozzászólás
    34
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Alapbeállítás Keresési vs Display Hálózat

    Sziasztok!
    Adwords keresési hálózat és display hálózat.
    Mit gondoltok melyiken érdemesebb hirdetni?
    Esetleg milyen cégeknek melyik a jobb választás és olcsóbb-e a Display hálózat?



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.791
    Begyűjtött 1.135 köszönetet
    650 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresési vs Display Hálózat

    A cél határozza meg az eszközt.

    A keresési hálózaton olyan embereket érsz el, akik tudják mit akarnak, csak nem tudják ki az akit válasszanak.
    A display hálózaton olyanokat, akik még nem biztosak, hogy akarják az amit kínálsz, de lehet épp a hirdetésedről jut eszükbe, hogy Ó igen, ez kell nekem.

    A display általában olcsóbb. A keresési általában gyorsabb eredményt hoz.
    A kettő ügyes kombinációja pedig a remarketing.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. #3
    Törzsvendég comedy logója
    Csatlakozott
    11-10-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    158
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresési vs Display Hálózat

    Mindkettőt érdemes használnod csak két külön kampányként.

    1. Google keresőben különkampányként a neked releváns kulcsszavakra.

    2. Google keresőbe elkezded beírkálni a kulcsszavaidat, majd ha olyan oldalakat találsz amelyeken megjelennek Google Hirdetések, akkor azokat külön mindenképpen érdemes becélozni.

    Display egyébként nem biztos hogy olcsóbb, de márkaépítésnek is nagyon jól megteszi. Tehát displayt érdemes ha valamilyen új márkát, szolgáltatást, terméket szeretnél a nagy közönség elé juttatni. Van márkaépítő ereje mint a facebooknak, sőt a display hálóba a youtube is beletartozik.

    Tehát egy biciklis futár céget főként a Google keresőben hirdetnék, viszont egy új sampon promótálását azt releváns display hálózaton hirdetném képes és szöveges hirdetésekkel.

    Remélem segíthettem.



  4. #4
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresési vs Display Hálózat

    A Display szintén nagyon hasznos ún. remarketing-re. Keresőben a szöveges hirdetésedről a honlapodra érkeznek, megnézik, mennek máshova, majd egy harmadik weboldalon egy banner emlékezteti őket, hogy milyen jó ajánlatod volt. Bizonyos termékek és szolgáltatások esetén egy jó remarketing banner meglepően hatékony lehet.


    "Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"

  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    pooly (2013-11-21)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •