Eredmény: 1 - 3 (3) összesen

Téma: Adwords display hálózat kezelése

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    11-06-02
    Hozzászólás
    2
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Adwords display hálózat kezelése

    Sziasztok!

    Az adwordson belül ti hogyan kezelitek a display hálózatot?
    Arra gondolok, hogy ha nem nyúlsz hozzá, nálam megjelenik az automatikusan hozzáadott helyeknél kb 5000 tétel (egy site többször is, egyenként a hirdetéscsoportokra).

    Ezek közül van egy csomó pénzvadász, aki szépen lekattintja a hirdetésedet hetente a saját oldalán. Ezt onnan lehet látni, hogy totál irreleváns oldal a hirdetés témájában, kevés megjelenés, nagyon magas CTR (>10%) (ez display hálózaton nagy érték)

    Az irreleváns site-okat különben is érdemes kiszűrni. A probléma csak annyi, hogy a Google nem enged rendesen csoportokat létrehozni.

    - Van az "automatikus elhelyezések" - ahol az összes szerepel
    - Van a "kiválasztott elhelyezések" - ide teszi a külön licites tételeket, de lehet úgy is kiválasztani, hogy meghagyod az alap-CPC-t.
    -Van a "kizárások" - ahova a kizárt tételeket gyűjti.

    A probléma az, hogy hiába pakolgatom szét az automatikusból a kiválasztottba és a kizártba a site-okat, az automatikusban is megjelenik az összes, igaz soronként zöld és piros címkével jelölve ezeket.
    Azonban ez így elég áttekinthetetlen, én az újakat szeretném csak látni, melyről dönteni kell: támogat vagy kizár.

    Ti hogyan csináljátok?
    Van olyan funkció, amivel értelmesebben lehet kezelni, csak én nem tudok róla?



  2. #2
    Új tag
    Csatlakozott
    10-04-07
    Hozzászólás
    1
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords display hálózat kezelése

    Szia!

    Az elhelyezéseket ki tudod zárni csoportonként, de akár kampány szinten is, de a listában akkor is szerepelni fognak kizárt elhelyezésként.

    A pénzvadász oldalakat folyamatosan ki kell zárni, sokszor már a 2-3% feletti CTR is gyanús lehet, ilyenkor érdemes megnézni az adott oldalt, akkor általában egyértelművé válik, hogy mégis ennyire releváns a hirdetésed az oldal témájához.

    Mit értesz az alatt, hogy a Google nem enged rendesen csoportokat létrehozni?

    A szűrő használatával különböző szempontok szerint (megjelenés, kattintási ár, CTR, stb.) tudod szűrni az oldalakat, pl. meg tudod nézni, hogy ahol 1000-2000 alkalommal megjelent a hirdetésed, de egyetlen kattintás sem érkezett, azoknál érdemes mérlegelni a kizárást, mert negatívan befolyásolhatják a kampány minőségét és így növelheti a kattintási áraidat.

    Alapból érdemes akár külön kampányban kezelni az automatikus elhelyezéseket és a kiválasztott oldalakat, mert a kiválasztott oldalaknál értelemszerűen nem is kell kizárásokat használnod, hiszen csak azokon az oldalakon jelensz meg, amiket ott beállítottál.



  3. #3
    Új tag
    Csatlakozott
    11-06-02
    Hozzászólás
    2
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords display hálózat kezelése

    Kösz a választ!

    Idézet Cliquee eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia!
    Mit értesz az alatt, hogy a Google nem enged rendesen csoportokat létrehozni?
    Ez alatt azt értem, hogy akár a kiválasztott elemek között is különbséget tennék. Mondjuk pl. lenne egy prémium csoport, ahol a licit eleve nagyobb.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •