De itt már oltári nagy cégek próbálkoztak, semmi eredmény. Éppencsakhogyvalamennyi.... ott van pl. a blogter.hu - összesen vagy napi 200.000 látogatójuk van, meg amennyit még akarnak, össze tudnak szedni..., nem sok szerencsével próbálkoznak. Sikerült az origo.hu maguk mellé állítani (gondolom, szinte biztos, hogy a jó kapcsolatok miatt), aztán ennyi volt. (pedig egy ász, egy igazi producer áll az egész mögött, széles kiépített kapcsolatrendszerrel)
gyakorikerdesek.hu portfólióját láttad már? Csak úgy lazán hozzák a napi 200.000 látogatót..., most nézd végig az összes honlapjukat. Állandóan csak adsense, azonkívül hébehóba van csak más reklám.
A HBO a portáján nem engedne át..., nem téged, sokkal nagyobb szájtok gazdáját sem. Pedig ~ havi 100.000 milliót költ reklámkampányokra. nem tudom miért van így..., talán mert mint legutóbb is kiderült, a legnagyobb csomagküldő cégnek fixen kellett egy biztonsági céggel leszerződnie. Eszi nem eszi, nem kap mást alapon? Mit tudom én...
Aki úgy gondolja, hogy halott, az ne csatlakozzon, aki lát benne fantáziát, az meg igen...
Az oltári nagy cégek az oltári nagy hirdetőket keresik.
Nekik nem éri meg vagy nem akarnak foglalkozni kicsikkel. Az csak melékes. Mondom, ők nem hajkurásznak senkit kertibútor témában. Lesz@rják, ha kertibútoros honlapod van.
Ők csak nagyban utaznak. Hirdetnek náluk a biztosítók, bankok, autógyárak, stb. És ha a kis honlapnak a témája épp nem vág egybe ezekkel, akkor így jártak.
Ezt a rést lehet megfogni. És meg fogsz lepődni - nem gazda az első aki erre gondolt. Van már oldal, ami hasonlóba belekezdett - kíváncsi leszek az eredményére. Eddig jól alakul.
Miért lehet érdemes összeállni?
1. Ha van 10-15 (vagy még több) magasabb látogatottságú oldal, akkor az együtt már napi 100-200E ember különböző szegmensekben.
2. Mivel minden portálüzemeltető a látogatottságnövekedésen dolgozik, így ez a szám megsokszorozódhat idővel.
3. Egy új, ötletes oldalt sokkal könnyebb bevezetni egy ilyen hálózat segítségével, az "egy hetes kampány" új értelmet is kaphat ilyen látogatottság mellet.
4. Ha valamelyik tag új konkurenssel kerül szembe, akkor a csoport (mivel mindenkinek közvetlen és közvetett anyagi érdeke is fűződik a csoport eredményességéhez) nem elhanyagolható segítséget képes nyújtani.
5. Itt most nem egy SEO-szövetségről van szó, hanem egy szigorúan pénzorientált csapatról, amivel hosszú távon nagy eredményeket lehet elérni.
s ami a legfontosabb, ami a kétkedők esetleg nem vesznek figyelembe: semmibe se kerül a csatlakozás, csak egy kis időbe és energiába - nagyon kevés a veszteni való, de van nyerni való bőven
jövő hét elején fogok bemenni tárgyalni az egyik nagyobb hirdető céghez; akit érdekel a dolog, még csatlakozhat
Könyvjelzők