Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (21) összesen

Téma: Adwords lépésről lépésre

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    08-10-23
    Hozzászólás
    15
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Mosoly Adwords lépésről lépésre

    Sziasztok!

    Most készülök nekivágni az Adwords-nek és nem nagyon értek hozzá, de szeretném megtanulni.

    Az alapvető beállításokat sikerült elsajátítanom, mint cím, szöveg, beállítások, tehát még a kampány indítása előtti beállításokra gondolok és abból is csak az alapvetőkre.

    De a kérdésem az, hogy érdemes lenne inkább egy céggel lebonyolítani a kampányt vagy saját magamnak lenne érdemes? Mert ha mással csináltatom meg, akkor én sosem fogom megtanulni...

    Elsőnek egy 2 hetes kampányt gondoltam maximum 25-30.000 forinttal. De lehet ennyi pénzért jobban járnék ha saját magam csinálnám...

    A topicot azért nyitottam, ha esetleg másnak is van hasonló problémája, tudjunk tanulni belőle.

    Köszönöm!
    Stephen



  2. #2
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 522 köszönetet
    300 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Nem bántani akarlak, mert potenciális ügyfél vagy, de legközelebb mielőtt új témát nyitnál olvass egy kicsit.
    Az adwords oktató anyaga legalább 200 A4-s oldal, itt a linkje: adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=hu&page=examstudy.cs&ctx=go

    A legközelebbi topik pedig ez: Érdemes-e adwords ügynökséggel dolgozni?


    Utoljára módosítva: yatoo által : 2011-01-10 17:07

  3. #3
    Törzsvendég Bahq logója
    Csatlakozott
    10-10-27
    Hozzászólás
    130
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Bocsi én se olvastam túlzottan körbe de égető a probléma:

    Site redesign és megfelelő átirányítások után az aloldalaimra mutató adwords hirdetések, egy query stringhez hasonló valamivel a domain után, mind a főoldalra mutatnak és az egekbe szökött a pénz mert nem releváns a tartalom ... ehh

    Ha újra megcsináljuk a hirdetéseket jó lesz?



  4. #4
    Törzsvendég Bahq logója
    Csatlakozott
    10-10-27
    Hozzászólás
    130
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Hogy "nem olvastam túlzottan körbe" azt úgy értettem hogy most itt, mivel keresésre nem találtam ilyet...

    szerintetek a hirdetés újra feladása megoldja a dolgot?



  5. #5
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 522 köszönetet
    300 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Valószínűleg igen, de az a legszerencsésebb ha az egészet egy új kampányba kezded el, mert ha változtatsz akkor úgy is alap értékre állnak a statisztikák, és így elkerülöd azt, hogy ugyan az a kulcsszó szerepeljen több helyen aztán megint nem tudod miért nem megy valami.



  6. #6
    Törzsvendég Bahq logója
    Csatlakozott
    10-10-27
    Hozzászólás
    130
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Rendben akkor ezt hétfőn megnézem
    csak a string vajon mi lehet...
    a többi dolog is megy hamarosan



  7. #7
    Új tag Yuden logója
    Csatlakozott
    11-01-14
    Hozzászólás
    30
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Sziasztok!

    Adwords akciót szeretnék indítani minél hatékonyabban, egy webáruház számára. Persze lehet mindent automatán hagyni, de én úgy gondoltam, a saját kezembe veszem a dolgokat, és mindent úgy állítok be, hogy az 100%-osan passzoljon. Már csak egy dologra nem tudom a pontos választ: szerintetek a nap mely szakaszaira kellene engedélyeznem a hirdetést? Nézegettem a statisztikákat, és arra jutottam, hogy az nagy átlag 4 óra körül, illetve este 10 körül vásárolt a webshopban, és akkor talán csak erre a délutáni - esti sávra engedném az Adwords-öt is. Nagy hülyeségnek tartjátok? Nektek van tapasztalatok ezzel? Annyit hozzáfűznék, hogy azért is ragaszkodom ehhez az ütemezéshez, mert minimális napi keretet engedhetek csak meg, amit szeretnék a leghatékonyabban elhasználni..



  8. #8
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 522 köszönetet
    300 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Amennyiben csak minimális napi keretet engedheted meg magadnak, akkor törekedj arra, hogy minden kulcsszavad minőségi mutatója 10/10-s legyen, ha ezt a szintet elérted akkor akkor az átlag CPC-d olyan szintre fog csökkenni, hogy nem fogsz azon gondolkodni, hogy mikor hirdess.
    És még egy nagyon fontos dolog, ha már úgy is mindent beállítottál akkor nézd meg a konverzió értékeket és azokat a kulcsszavakat és hirdetéseket töröld ahol nem megfelelő a konverzió arány és akkor ismét marad pénzed az egész napos hirdetésre.
    Egyébként azért mert a látogató szám magasabb 16 és 22 óra körül az még nem jelenti azt, hogy olyankor többen fognak vásárolni



  9. #9
    Új tag Yuden logója
    Csatlakozott
    11-01-14
    Hozzászólás
    30
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Konverziókövetés nem volt beállítva, mivel azt sem tudtam eszik vagy isszák. De most, hogy írtad: elolvastam pár súgó témát, és máris okosabb lettem. Tettem egy nyomkövető kódot a vásárlás befejezéséhez, meglátjuk mi sül ki belőle. Köszi a javaslatot!
    "törekedj arra, hogy minden kulcsszavad minőségi mutatója 10/10-s legyen"
    Itt egész pontosan mire gondoltál? Még kezdő vagyok, nézd el az értetlenségem...!



  10. #10
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 522 köszönetet
    300 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords lépésről lépésre

    Örülök hogy tudtam segíteni! A minőségi mutató kiszámításáról és működéséről szintén a tulajdonost érdemes kérdezni: adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=hu&answer=10215

    Ilyenkor derül ki, hogy nem véletlenül javasolja a Google is azt hogy szakértőkre bízzátok a kampányaitokat. Csak a minőségi mutató és a konverzió követés jó használatával több mint 50%-l alacsonyabb költségvetésből ki lehet hozni ugyan annyi vásárlót.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •