
- AdWords, reloaded
-
Tag
AdWords, reloaded
Adwords el kapcsolatosan lenne pár kérdésem.
Egy ismerős hozott létre egy oldalt amit így akart hirdetni. A probléma ott kezdödik, h néhány nap után szinte az összes szó inaktiv lett. És egy horror CPC-t kellene licitálni. Kérdezte, hogy miért. Ahogy nézegetem arra juttotam, hogy az oldallal van a baj. Ennyire befolyásolja az oldal tartalma a költségeket??? 50 Ft helyett min. 1000 Ft???
-
-
re: AdWords, reloaded
Meg lehetne tudni esetleg a honlap címét és a kulcsszavakat? Szerintem elég magas az az 1000 Ft kattintásonként.
-
-
re: AdWords, reloaded
Nem akarok butaságokat fecsegni.. de én úgy tudom, hogy az nem a honlap miatt, hanem a szó "értéke" maitt.. nem véletlen csináltam én sem a "kamu postokat" meg akartam tudni, hogy hol fizet jól.. milyen szavakra.. tipp:
keress rá az adott szóra, ha még az 5. oldalon is jelenít meg a google fizetzett linkeket, akkor tuti, hogy sokan licitálnak rá..
szal pl. a "hitel" szóra fizethet akár 600 Ft-ot is egy klikkre, ami ugye azt jelenti, hogy aki hirdet, az kipengeti a 800-at is.. de egy valamire amire nem verik egymást a hirdetők.. arra bent maradsz a 20 Ft-al is.. amiből a tart. szolgáltató kap vagy 5-öt.. szvsz..
Ha előrébb lennénk már a Harry Potter postal.. időben.. akkor meg tudnám mondani, hogy hogyan változott, ahogy egyre többen reklámozzák és licitálnak.. majd ahogy közeleg a megjelenés..
-
-
re: AdWords, reloaded
Honlap miatt is van. Én kimondottan rágyúrtam olyan szavakra, ahol tudtam, hogy gyak. 0 a konkurencia, a kutya sem hirdet rájuk, ellenben van egy minimális forgalom ezen kulcsszavakra. Első nap még meg a 10Ft-os átkattintási ár, második nap 20Ft, míg pár nap alatt eljutottunk 150-200 Ft-os magasságokba, ahol nekem már nem éri meg a reklám.
A reklámhéten rákérdeztem Peresztegi Zoltánnál, hogy akkor ilyenkor most mi a jó fene van. Aszonta, hogy számít az is, hogy a hirdetés szövege passzol-e a hirdetett landing page szövegéhez. Meg azt is mondta, hogy szerinte nyugodtan adjam meg az 1000 Ft-os átkattintási árat, majd idővel beáll normális szintre a Google magától. 
Én meg inkább cancelt nyomtam a hirdetéseimre - könyveket hirdettünk, egy 2000 Ft-os könyv esetében a max. plafon 40-50 Ft-os átkattintási árat tesz lehetővé. (Nem "könyv" kulcsszóra hirdettem persze, hanem long tailből válogattam.)
-
-
Új tag
re: AdWords, reloaded
Sziasztok!
Nekem is az a problémám, hogy a ww.docage.hu lap esetében megadott kulcsszavakra 10 eft is néhány nap alatt lemegy..
Azért ez elég drága mulatság..
-
-
re: AdWords, reloaded
Szia!
Lehet, hogy kulcsszó-összetételekkel kéne inkább próbálkozni, hátha úgy gazdaságosabb.
-
-
re: AdWords, reloaded
Eddig sosem használtam az AdWords-t, de mivel az egyik oldal amit optimizálgatok "megrekedt" a harmadik oldal környékén ki kellett találnom valamit. Szóval arra gondoltam, hogy nem lesz könnyű, mert arra a kifejezésre, hogy 'wedding photographer' ötzillió hírdető lesz itt Sydney-ben. Rögtön egy magas bid-et állítottam be, öt dolcsit, és még aznap a sponsored links-eknél a legelső helyre rakta az oldalt!
A 'wedding photography' és 'family photography' a legnépszerűbb és ezekre az átlag pozíció 2.3 illetve 1.9. Az átlag CPC $1.64 és $1.35. Ugyan ezekre a CTR 1.77% és 2.45%.
Ez akkor azt jelenti, hogy a többieknél a max CPC ez alá van beállítva?
Péntek óta megy az AdWords és tegnap (Hétfőn) a napi oldal látogatók száma magasabb volt minden eddiginél.
-
-
re: AdWords, reloaded
kicsit bedurvult a helyzet, a reggeli átlag CPC felment négy dolcsira. 
-
-
re: AdWords, reloaded
Adwords esetén milyen CTR arány az, ami jónak számít szerintetek? most ért véget egy ismerősöm kampánya és megkért, nézzek rá, szerintem megéri-e mégegy körre befizetni. Az átlag CTR 0,29 volt, ez sima bannernél nem rossz arány, de Adwordsnél ennél jobbat is el lehet érni. Szerintetek mit érdemes nézni, mint eredményességi mutatót (azonkívül, hogy egy csomó új látogatót szerzett ezáltal)? A Ft/látogató arányt? Érdemes a következő kampányban csak azokra a szavakra hirdetni, ahol jobb volt a megtérülés, vagy nagyobb volt a CTR? Ti hogy csináljátok?
-
-
re: AdWords, reloaded
Szerintem nem érdemes nagy hangsúlyt fektetni a CTR arányra, inkább azt kell figyelembe venni, hogy volt-e és hogy mekkora a bevétel növekedés mióta fut a kampány.
Amire nagyobb a CTR, ott érdemes állítgatni a minimális összeget, mert ezen lehet spórolni egy kicsit.
-
A téma címkéi:
Hozzászólás szabályai
- Új témákat nem hozhatsz létre
- Válaszokat nem küldhetsz
- Fájlokat nem csatolhatsz
- A hozzászólásaidat nem módosíthatod
-
Fórum szabályzat
Könyvjelzők