Oldal: 24 / 26 ElsőElső ... 142223242526 UtolsóUtolsó
Eredmény: 231 - 240 (258) összesen

Téma: AdWords, reloaded

  1. #231
    Bölcs
    Csatlakozott
    08-01-02
    Hozzászólás
    1.271
    Begyűjtött 82 köszönetet
    53 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Idézet magic eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én is kaptam egyet, de gondolom most már felhasználom. Azt írja, hogy a regisztrációs díjat is állják és nem kerül most semmibe. Valamit rosszul értelmeztem, mert most meg kéri, hogy utaljak 2000 Ft-ot!?
    A 2000ft a megerősítés miatt kell. Nálam 12+1 ezer forintot írtak jóvá.



  2. #232
    Bölcs magic logója
    Csatlakozott
    09-06-01
    Hozzászólás
    1.544
    Begyűjtött 27 köszönetet
    17 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Nekem is, de várja még a 2000 huffot. Lehet befizetem akkor nekik



  3. #233
    Bölcs rendszergazda logója
    Csatlakozott
    09-07-25
    Hozzászólás
    565
    Begyűjtött 108 köszönetet
    65 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Elvileg ugye nem kellene működnie (legalábbis az apró betűs rész alapján 14 napnál nem öregebb fiók kellene), de nekem elfogadta a kódot az 5 éves "ősöreg" fiókomban, 13e Ft-ot hozzáírt az egyenleghez.


    x

  4. #234
    Tag
    Csatlakozott
    07-12-08
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    60
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Sziasztok.

    Kaptam egy ilyen témájú emailt a G-től:
    AdWords-fiók kapcsolata a(z) oldalcim Google Analytics-fiókkal megszűnt

    Szeretnénk figyelmeztetni, hogy a(z) emailcim nevű felhasználó megszüntette a(z) oldalcim Google Analytics-fiók kapcsolatát az AdWords-fiókkal.
    Kérjük, értesítse a fiók nem rendszergazda státuszú felhasználóit a fiókok kapcsolatának megszűnéséről. A szétkapcsolt AdWords-fiók minden költségadata törlődik."

    A lényeg az lenne, hogy ilyet nem tettem. Adworsben belépve valóban úgy néz ki, hogy még nem csatlakoztam Analytics-re, fel is kínálja a lehetőséget.

    Analytics alatt viszont látok mindent, az Adwords kampányokat is, adatokkal, stb.
    Találkoztatok már ezzel?


    Utoljára módosítva: gabriel által : 2010-09-20 14:57

  5. #235
    Tag
    Csatlakozott
    09-12-08
    Hozzászólás
    60
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Sziasztok!

    Segítségeteket kérném: van egy kész adwords fiók, ami már az analytics fiókkal is össze van kötve. Egy barátom webshopja, aki eddig össze-vissza bekattingatott mindent, én meg most nem látom át
    Szóval az lenne a lényeg, hogy ha jól tudom, ahhoz, hogy egyes termékek hirdetési eredményeit lássam, az adwords-ös linkek végéhez kellene plusszban egy kampánykódot beilleszteni.
    Na, nekem fogalmam sincs, honnan kell ilyen kódot generálni, illetve, hogyan tegyem az url végére, mert nekem lászólag adworsben az utóbbi időben, ha túl hosszó egy link, akkor egyszerűen nem fogadja el, csak a főoldal linkjét.
    Jaj, remélem érthető vagyok Köszönöm előre is a segítséget!



  6. #236
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    A kézi címkézés áttekintése
    A Google Analytics automatikusan követ minden olyan hivatkozást és keresési lekérdezést, amely forgalmat küld webhelyére. Ha azonban úgy dönt, hogy Google hirdetési kampányai esetében nem engedélyezi az automatikus címkézést, vagy a Google-tól eltérő fizetett hirdetési kampányokkal rendelkezik, akkor kézzel kell hozzáadnia a címkéket - illetve a kampányváltozókat - hirdetései cél URL-jéhez.

    Kampányváltozók
    Az URL-ek kézi címkézése során öt változó használható. Egy URL címkézéséhez adjon egy kérdőjelet az URL végéhez, majd írja be a címkét, mint például:

    hxxp://googlestore.com/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=itt atavasz

    A változók és az értékek páronként jelennek meg, egyenlőségjellel elválasztva. A változó-érték párok elválasztása az "&" jellel történik. Nézzük részletesen az egyes változókat:

    * utm_source: Egy hirdető azonosítása (hivatkozó: google, citysearch, newsletter4)
    Az utm_source változó segítségével azonosíthatja a konkrét webhelyeket, illetve a forgalmat küldő elemeket. A Google Analytics különbséget tesz a kis- és nagybetűk között, így az utm_source=google beírása nem egyenlő az utm_source=Google beírásával. A kis- és nagybetűk közötti különbségtétel az Ön által definiált minden változónál érvényes.

    * utm_medium:Hirdetési forma (marketinghordozó: cpc, szalag, e-mail)
    Az utm_medium változó használatával azonosítható a hirdetési forma -- a cpc például a kattintásonkénti költséget, az email pedig az e-mailen küldött hírlevelet jelöli.

    * utm_campaign: Kampánynév (termék, promóciós kód vagy szlogen)
    Az utm_campaign azonosítóval adhat nevet a kampánynak -- ez lehet például a termék neve vagy egy szlogen.

    Link címkézése során mindig ezt a három változót használja. A változók sorrendje tetszőleges. A következő opcionális kampányváltozókat is használhatja:

    * utm_term: Fizetett keresési kulcsszó
    Ha fizetett kulcsszavas kampányait kézzel címkézi, akkor az utm_term változóval adhatja meg a kulcsszót.

    * utm_content: Egy hirdetés különböző verzióinak nyomon követéséhez
    Egy link verziói között tehet különbséget. Ha például egy e-mailen belül két cselekvésre ösztönző link is szerepel, akkor az "utm_content" változó segítségével tehet különbséget, annak érdekében, hogy követhesse az egyes verziók hatékonyságát.

    A Google Analytics URL-készítőjének használata

    Az URL-készítő eszköz automatikusan létrehozza címkézett URL-jeit, amint a rendelkezésre álló mezőkben megadja a megfelelő kampányváltozókat.

    Az eszköz használatakor mindig adja meg a Kampányforrás, a Kampánymédia és a Kampánynév mező értékét. Az URL-készítő egyszerre csak egy URL-t tud elkészíteni, ezért nem érdemes arra használni, hogy minden kampány minden egyes URL-jét elkészítse.

    Amennyiben nagy számú címkézendő URL-je van, táblázatok segítségével automatizálhatja a folyamatot. Hozzon létre egy URL-mintát az URL-készítőben, és hozzon létre egy egyszerű képletet a táblázatkezelőben. Oszlopai megjeleníthetik például a kampányváltozókat, a régi cél URL-t, valamint az URL-készítő által létrehozott új URL-t.

    URL-készítő: hxxp://google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=55578



  7. #237
    Tag
    Csatlakozott
    09-12-08
    Hozzászólás
    60
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Yatoo, köszönöm a válaszod! Én ezekre a leírásokra sosem találok rá
    Viszont amit még nem értek és Te vagy valaki ha tud segíteni megköszönöm:
    Mi a sorrend? ELőbb létrehozom adwordsben a kampányt és utána kérek le hozzá kódot az analyticsben ami automatikas hozzáadja a megfelelő hirdetésemhez vagy nekem kell kézzel mindegyikhez?



  8. #238
    Tag
    Csatlakozott
    09-12-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    54
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Ti találkoztatok már ezzel a térképes, lenyíló opcióval? Ez be lehet állítani az adwordsben, vagy ha regisztrálva van a fiók a helyi vállalkozások között akkor automatikusan odateszi?
    Adwordsben nem találtam beállítási lehetőséget.




  9. #239
    Szerkesztő babaluga logója
    Csatlakozott
    09-10-13
    Hely
    Budapest és Nagykanizsa
    Hozzászólás
    250
    Begyűjtött 66 köszönetet
    41 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    Idézet Somin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ti találkoztatok már ezzel a térképes, lenyíló opcióval? Ez be lehet állítani az adwordsben, vagy ha regisztrálva van a fiók a helyi vállalkozások között akkor automatikusan odateszi?
    Adwordsben nem találtam beállítási lehetőséget.
    Jéé kb itt lakom

    A vállalkozás központba hozzá kell adni a céget, majd az adwordsben a hirdetésbővítmények fül alatt lehet hozzáadni a hirdetésekhez, kampány szinten.



  10. #240
    Új tag
    Csatlakozott
    10-11-18
    Hozzászólás
    1
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: AdWords, reloaded

    sziasztok

    az adwords regisztrációban, nem tudom mit jelent, hogy cégként, vagy egyénként regisztrálok, egy barátomnak akarok egy kampányt összehozni, tud vki segíteni hogy érdemes létrehozni a fiókot?



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •