Nekem is, de várja még a 2000 huffot. Lehet befizetem akkor nekik
Elvileg ugye nem kellene működnie (legalábbis az apró betűs rész alapján 14 napnál nem öregebb fiók kellene), de nekem elfogadta a kódot az 5 éves "ősöreg" fiókomban, 13e Ft-ot hozzáírt az egyenleghez.
x
Sziasztok.
Kaptam egy ilyen témájú emailt a G-től:
AdWords-fiók kapcsolata a(z) oldalcim Google Analytics-fiókkal megszűnt
Szeretnénk figyelmeztetni, hogy a(z) emailcim nevű felhasználó megszüntette a(z) oldalcim Google Analytics-fiók kapcsolatát az AdWords-fiókkal.
Kérjük, értesítse a fiók nem rendszergazda státuszú felhasználóit a fiókok kapcsolatának megszűnéséről. A szétkapcsolt AdWords-fiók minden költségadata törlődik."
A lényeg az lenne, hogy ilyet nem tettem. Adworsben belépve valóban úgy néz ki, hogy még nem csatlakoztam Analytics-re, fel is kínálja a lehetőséget.
Analytics alatt viszont látok mindent, az Adwords kampányokat is, adatokkal, stb.
Találkoztatok már ezzel?
Utoljára módosítva: gabriel által : 2010-09-20 14:57
Sziasztok!
Segítségeteket kérném: van egy kész adwords fiók, ami már az analytics fiókkal is össze van kötve. Egy barátom webshopja, aki eddig össze-vissza bekattingatott mindent, én meg most nem látom át
Szóval az lenne a lényeg, hogy ha jól tudom, ahhoz, hogy egyes termékek hirdetési eredményeit lássam, az adwords-ös linkek végéhez kellene plusszban egy kampánykódot beilleszteni.
Na, nekem fogalmam sincs, honnan kell ilyen kódot generálni, illetve, hogyan tegyem az url végére, mert nekem lászólag adworsben az utóbbi időben, ha túl hosszó egy link, akkor egyszerűen nem fogadja el, csak a főoldal linkjét.
Jaj, remélem érthető vagyok Köszönöm előre is a segítséget!
A kézi címkézés áttekintése
A Google Analytics automatikusan követ minden olyan hivatkozást és keresési lekérdezést, amely forgalmat küld webhelyére. Ha azonban úgy dönt, hogy Google hirdetési kampányai esetében nem engedélyezi az automatikus címkézést, vagy a Google-tól eltérő fizetett hirdetési kampányokkal rendelkezik, akkor kézzel kell hozzáadnia a címkéket - illetve a kampányváltozókat - hirdetései cél URL-jéhez.
Kampányváltozók
Az URL-ek kézi címkézése során öt változó használható. Egy URL címkézéséhez adjon egy kérdőjelet az URL végéhez, majd írja be a címkét, mint például:
hxxp://googlestore.com/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=itt atavasz
A változók és az értékek páronként jelennek meg, egyenlőségjellel elválasztva. A változó-érték párok elválasztása az "&" jellel történik. Nézzük részletesen az egyes változókat:
* utm_source: Egy hirdető azonosítása (hivatkozó: google, citysearch, newsletter4)
Az utm_source változó segítségével azonosíthatja a konkrét webhelyeket, illetve a forgalmat küldő elemeket. A Google Analytics különbséget tesz a kis- és nagybetűk között, így az utm_source=google beírása nem egyenlő az utm_source=Google beírásával. A kis- és nagybetűk közötti különbségtétel az Ön által definiált minden változónál érvényes.
* utm_medium:Hirdetési forma (marketinghordozó: cpc, szalag, e-mail)
Az utm_medium változó használatával azonosítható a hirdetési forma -- a cpc például a kattintásonkénti költséget, az email pedig az e-mailen küldött hírlevelet jelöli.
* utm_campaign: Kampánynév (termék, promóciós kód vagy szlogen)
Az utm_campaign azonosítóval adhat nevet a kampánynak -- ez lehet például a termék neve vagy egy szlogen.
Link címkézése során mindig ezt a három változót használja. A változók sorrendje tetszőleges. A következő opcionális kampányváltozókat is használhatja:
* utm_term: Fizetett keresési kulcsszó
Ha fizetett kulcsszavas kampányait kézzel címkézi, akkor az utm_term változóval adhatja meg a kulcsszót.
* utm_content: Egy hirdetés különböző verzióinak nyomon követéséhez
Egy link verziói között tehet különbséget. Ha például egy e-mailen belül két cselekvésre ösztönző link is szerepel, akkor az "utm_content" változó segítségével tehet különbséget, annak érdekében, hogy követhesse az egyes verziók hatékonyságát.
A Google Analytics URL-készítőjének használata
Az URL-készítő eszköz automatikusan létrehozza címkézett URL-jeit, amint a rendelkezésre álló mezőkben megadja a megfelelő kampányváltozókat.
Az eszköz használatakor mindig adja meg a Kampányforrás, a Kampánymédia és a Kampánynév mező értékét. Az URL-készítő egyszerre csak egy URL-t tud elkészíteni, ezért nem érdemes arra használni, hogy minden kampány minden egyes URL-jét elkészítse.
Amennyiben nagy számú címkézendő URL-je van, táblázatok segítségével automatizálhatja a folyamatot. Hozzon létre egy URL-mintát az URL-készítőben, és hozzon létre egy egyszerű képletet a táblázatkezelőben. Oszlopai megjeleníthetik például a kampányváltozókat, a régi cél URL-t, valamint az URL-készítő által létrehozott új URL-t.
URL-készítő: hxxp://google.com/support/analytics/bin/answer.py?answer=55578
Yatoo, köszönöm a válaszod! Én ezekre a leírásokra sosem találok rá
Viszont amit még nem értek és Te vagy valaki ha tud segíteni megköszönöm:
Mi a sorrend? ELőbb létrehozom adwordsben a kampányt és utána kérek le hozzá kódot az analyticsben ami automatikas hozzáadja a megfelelő hirdetésemhez vagy nekem kell kézzel mindegyikhez?
Ti találkoztatok már ezzel a térképes, lenyíló opcióval? Ez be lehet állítani az adwordsben, vagy ha regisztrálva van a fiók a helyi vállalkozások között akkor automatikusan odateszi?
Adwordsben nem találtam beállítási lehetőséget.
sziasztok
az adwords regisztrációban, nem tudom mit jelent, hogy cégként, vagy egyénként regisztrálok, egy barátomnak akarok egy kampányt összehozni, tud vki segíteni hogy érdemes létrehozni a fiókot?
Könyvjelzők