Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (15) összesen

Téma: Leadek mérése, hogyan?

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    45
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Felkiáltójel Leadek mérése, hogyan?

    Hali,

    Hogy tudom szerintetek az alábbit kivitelezni?
    Lead alapon megállapodtunk egy partnerrel, de hogy legyünk benne biztosak, hogy a mi oldalunkról jövő látogatók mekkora része konvertál a hirdető oldalán (form kitöltés)? A kattintásokat tudjuk mérni az oldalunkon (hányan kattintottak a bannerre), de ezt a részét nem tudom, hogyan kellene visszamérni.

    Köszönöm!



  2. #2
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    A legegyszerűbb, ha a form kitöltés küld nektek is egy emailt - ezt elég könnyű ellenőrizni is.

    Más esetben integrálni kell egy külső szoftvert, ami sok-sok nehézséget okozhat.
    Ha jól tudom pl. a clickmeter.com jó erre is - de hogy hogyan, abban nem tudok segíteni.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Toldmikl (2018-11-28)

  4. #3
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    14-08-26
    Hozzászólás
    167
    Begyűjtött 97 köszönetet
    66 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Az analytics-be be lehet állítani a form kitöltést goal-nak, és az meg tudja mutatni, hogy a goal-ok milyen arányban teljesültek a különböző forgalmi forrásokból. Ha van "thank you" page, vagy ilyesmi, ahova a sikeres formkitöltés után visz az oldal, akkor arra egy "Destination" tipusú goal-t viszonylag könnyedén be lehet állítani.

    Idézet Toldmikl eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hali,

    Hogy tudom szerintetek az alábbit kivitelezni?
    Lead alapon megállapodtunk egy partnerrel, de hogy legyünk benne biztosak, hogy a mi oldalunkról jövő látogatók mekkora része konvertál a hirdető oldalán (form kitöltés)? A kattintásokat tudjuk mérni az oldalunkon (hányan kattintottak a bannerre), de ezt a részét nem tudom, hogyan kellene visszamérni.

    Köszönöm!




  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Toldmikl (2018-11-28)

  6. #4
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Azt javaslom, hogy legyen MINDKETTŐ, amit felvetettek a fiúk! Több irányból jövő adat összességében megbízhatóbb képet ad



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Toldmikl (2018-11-28)

  8. #5
    Szerkesztő fgaber3 logója
    Csatlakozott
    10-02-07
    Hozzászólás
    232
    Begyűjtött 69 köszönetet
    52 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    +1 ötlet: Én létrehoznék egy sütit átkattintáskor a júzernél és amikor a formot kitölti ez a süti értéke alapján postolnám a formot magamhoz is.



  9. #6
    Új tag
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    45
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Idézet MrWolf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az analytics-be be lehet állítani a form kitöltést goal-nak, és az meg tudja mutatni, hogy a goal-ok milyen arányban teljesültek a különböző forgalmi forrásokból. Ha van "thank you" page, vagy ilyesmi, ahova a sikeres formkitöltés után visz az oldal, akkor arra egy "Destination" tipusú goal-t viszonylag könnyedén be lehet állítani.
    Ehhez nem kell a partner oldalára semmilyen kódot kitennem? Nekik is van Analytics az oldalukon, de nem hiszem, hogy a saját Analyticsben lévő goal-t mérni fogja az ő oldaluk. Vagy tévedek?
    Köszi!



  10. #7
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    14-08-26
    Hozzászólás
    167
    Begyűjtött 97 köszönetet
    66 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Abban az analytics-ben kell beállítani, aminek a mérőkódja az ő oldalukon be van ágyazva. Lehet viszont ilyen read-only view-kat is csinálni, tehát az ügyfél simán adhat neked hozzáférést, akár részben csak ehhez a részhez is, valamint lehet pl. egy data studio-s reportot is csinálni, amin csak ez az egy információ van, viszont össze van kötve valós időben az analitics-el, így igazából nem kell nekik semmi mást megosztani veled, ha nem akarnak.

    Idézet Toldmikl eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ehhez nem kell a partner oldalára semmilyen kódot kitennem? Nekik is van Analytics az oldalukon, de nem hiszem, hogy a saját Analyticsben lévő goal-t mérni fogja az ő oldaluk. Vagy tévedek?
    Köszi!




  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Toldmikl (2018-11-28)

  12. #8
    Új tag
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    45
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Idézet MrWolf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Abban az analytics-ben kell beállítani, aminek a mérőkódja az ő oldalukon be van ágyazva. Lehet viszont ilyen read-only view-kat is csinálni, tehát az ügyfél simán adhat neked hozzáférést, akár részben csak ehhez a részhez is, valamint lehet pl. egy data studio-s reportot is csinálni, amin csak ez az egy információ van, viszont össze van kötve valós időben az analitics-el, így igazából nem kell nekik semmi mást megosztani veled, ha nem akarnak.
    Köszi! 2555555555555555555555555555



  13. #9
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 529 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Esetleg generálni egy azonosítót amivel tudod őket ellenörizni. PL: ajánlásnál a józsikft ha jelzi kap valami csekély kedvezményt.



  14. #10
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    08-01-09
    Hely
    Hungary
    Hozzászólás
    187
    Begyűjtött 47 köszönetet
    38 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Leadek mérése, hogyan?

    Saját oldalamon regisztrál, db-be teszem és az adatokat átküldöm.
    Ha a codecanyon-on körülnézel, találsz egy halom lead management scriptet, amik vagy megfelelőek, vagy minimális módosítással azzá tehetők.
    Persze az üzlet nagysága sem mindegy. Az egész rákészülést ahhoz kell mérni.
    Mindig nagy kérdés a lead minősége, és az is, hogy a vevőd mit tud velük kezdeni, ő megfelelően felkészült-e.
    Az igazi egy CRM lenne, amibe apin keresztül küldhetnéd a leadeket és bizonyos fokú hozzáférésed - statisztikai - lenne az általad küldött leadekkel kapcsolatban.
    Tud nagyon jó és borzalmas is lenni.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •