Sziasztok!
Tudnátok tanácsot adni, hogy hol lehet a fogyasztóvédelemhez fordulni online és bejelentést tenni?
A legnagyobb apróhirdető oldallal van pár ezer forintos huzavonám, "rosszfogásom" és ráuntam.
Még tavaly 2017. november 26-án adtam fel egy hirdetést úgy, hogy azt egyből, már a feladásnál a legnagyobb csomagot bankkártyával kifizetve kiemeltem (kb 3.000 Ft).
Fél nap is eltelt, de nem aktiválták a hirdetést annak ellenére, hogy a pénzem benne állt (így nem is jelent meg). Feltettem a terméket Facebookra és kb 1 óra alatt meg is vették.
Ezért írtam az ügyfél szolgálatuknak, hogy mivel igénybe sem vettem a szolgáltatást szeretnék elállni a vásárlástól. (Ahogy az a saját ÁSZF-jükbe is le van írva, erre van lehetőség).
Kaptam is választ, hogy törlik a hirdetésemet és a pénzt hamarosan visszautalják. Azóta kb 2 hetente levelezek velük és hol arra hivatkoznak, hogy másik osztályra tartozik a pénzügy,
hol türelmet kérnek, hol majd utána néznek és jelentkeznek - miközben az ÁSZF-ben világosan le van írva, hogy 14 nap alatt vissza kellene utalniuk az összeget.
A héten már a fogyasztó védelemmel fenyegettem meg őket, hogy intézkedjenek már, de arra már nem is válaszoltak.
Közel két és fél hónapja várok a nyamvadt 3.000 Forintra, ami inkább már csak becsületbeli ügy...
Mit tehetek? Köszönöm!
Könyvjelzők