Nem volt rajta tartalom. Egy altalanos angol szo. Nincs rajta vedjegy se es nincs is a panadzos cegneveben se a szo. A regisztrator pedig haromszor kerte mailben bogy potolja a hianyosagot mert torlodik.
Nem volt rajta tartalom. Egy altalanos angol szo. Nincs rajta vedjegy se es nincs is a panadzos cegneveben se a szo. A regisztrator pedig haromszor kerte mailben bogy potolja a hianyosagot mert torlodik.
Oké de ki támadja? Mert ha nem vette a nevére, akkor mi köze hozzá?
Van egy adasvetelije az elozo tulajjal. Van egy lemondo nyilatkozata amit nem jol toltott ki. Ezt jelezte neki a regisztrator de nem potolta. Igy nem kerult a nevere. Es most hogy felszabadult majd beregisztraltam tamadja. De mara egesz jol utana olvastam. Nagyabol semmi eselye. Harom hasonlo esetet talaltam. Ebbole egy a sonomaval kapcsilatos amit a sonoma el is veszitett 😀
Sziasztok!
Fejlesztünk kvázi egy "WC kereső" alkalmazást, hogyha épp szükség van, akkor rögtön tudja az ember, hogy hova tud menni. Ezzel kapcsolatban szeretnék érdeklődni, hogy az jogi szempontból lehet-e problémás, hogy pl kocsmák mosdóinak képeit töltjük föl az érintett helyek tudta nélkül. Elvégre némely esetben nem biztos, hogy szeretné a kocsma tulaja, hogy publikus legyen, hogy milyen állapotok uralkodnak a mosdójában.
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
A Google Maps-ben is feltöltheted. Érdemes lenne megnézni annak a jogi szövegeit.
DomainFlotta (2017-07-24), koci (2017-07-24)
Amúgy az is érdekes lehet, hogy miként van szövegezve az adásvételi szerződés...
Egy domain esetében a bérleti jog átadását tudom elképzelni a szerződésben, de a leírtak értelmében az új tulaj nem tett eleget az domain regisztráció adminisztratív feltételeinek, így elvesztette jogait a domain felett. Utána pedig first come, first served.
Kérdésem lenne hozzátok egy problémás ügyfelemmel kapcsolatban:
Levélben több hónapos Facebook oldal menedzselést és Facebook hirdetés kezelést beszéltünk le.
Amiből az első hónapot szolgáltatás díj + Facebook hirdetési költség előre ki is fizetett.
A számlán két tétel szerepelt ezek szerint és mindkettő mellett mennyiségi egységként a hónap szerepelt.
A kampányt egy hétig terveztük majd előkészítettük, grafikákat, kreatívokat megterveztük, kiviteleztük, a célközönséget, hirdetéseket beállítottuk
az egyeztetett szövegekkel, képekkel futtattuk, megbeszélt időponttól kezdve.
Az ügyfél a legelső nap estéjén írt (kb 250 Ft költés után és egy FB poszt után) hogy csalódott, nem jött megrendelése (luxus, prémium kategóriás kelmék forgalmazása és bér vasalás).
Mondtam, hogy ez nem így működik, szépen leírtam, hogy azért kellenek hónapok még egy szolgáltatást megismertetünk, bevezetünk, hetente az előző adatok alapján módosítunk, igazítunk, korrigálunk.
Erre pár napra rá, még a 7. nap végén írt hogy csalódott, felbontja az együttműködést kéri vissza a pénzt. (Jelzem, 117%-os elérés növekedést, 22.000 egyéni hirdetésmegtekintést és bár nem volt cél 25 új lájkolót is szereztünk ez a pár nap alatt).
Visszautaltam neki a hirdetési költség 3/4 részét, de ő most követeli hogy a szolgáltatás 3/4-ét is utaljam vissza.
Kiszámolta ugyanis, hogy így a napi díj 1000 Ft és ő csak a kampány idejére fizeti ki azt a 7 napot, a többit várja vissza.
Miközben a munka jó része még a kampány előtt zajlott. Ilyen esetben mi a teendő?
Most ügyvéddel fenyeget és mondta hogy még ma fel fognak keresni írásban...
Utoljára módosítva: tolerancia által : 2017-07-24 09:37
Ismertem egy fickót Pesten, az pont ezt csinálta minden ügyfelével. Mindenféle szolgáltatást rendelgetett a neten (pénztárgépes webshopjára), majd teljesítést közben meggondolta magát és kérte vissza a pénzt. 5-ból 4szer vissza is szerezte ügyvédi fenyegetéssel. És már azelőtt tudta hogy ezt fogja tenni, még mielőtt felvette kapcsolatot a netes szolgáltatókkal. Jellemzően fiatal vállalkozókat keresett meg...
Hasonlóan ismertem építőiparban erre szakosodott férget... az elvégzett munka után mindenféle okokra hivatkozva mindenbe belekötött, csak hogy ne keljen kifizetnie a teljes összeget. És működött!
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Mi volt a szerződésben? Ha nem volt szerződés, akkor az a baj, de nyilván ott is számít, mit beszéltetek meg, de innentől nehéz lesz jogilag kimatekozni a dolgokat.
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Könyvjelzők