Oldal: 4 / 9 ElsőElső ... 23456 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (83) összesen

Téma: Email küldése cégeknek

  1. #31
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Azért, mert a törvény valami tilt vagy enged, engem és a kutyámat nem érdekli. Engem kifejezetten zavar és idegesít:
    - ha, megszólítanak az utcán azzal, hogy vegyek cigit, ruhát, edényt, zsákbamacskát? Ha nem veszek, akkor adjak 20 forintot kajára.
    - ha a postán nem tudom kifizetni a csekket, mert a pultos csaj rám akarja tukmálni a postaŐr utasbiztosítását. Ha az nem kell, akkor vegyek kaparós sorsjegyet, mert az a tuti. Kocsim van? - Van. - Akkor esetleg kötelező biztosítást? Telefonfeltöltés? És a többi...
    - ha az E-mail fiókomat megnyitva olyan leveleket kell megnyitnom és sok esetben elolvasnom, amelyet már a macskámat sem érdekli.
    - ha állandóan pontgyűjtő kártyát kérnek a pénztárnál. Óvoda-szint.

    és nagy ívben szarok rá, hogy a felsoroltak törvényesek vagy sem.


    Utoljára módosítva: Freedom által : 2012-03-08 17:44

  2. #32
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Ebben a szent minutumban kaptam:

    Fontos Közlemény!


    KÖZLEMÉNY ÚJ KIBOCSÁTÁSRÓL
    A legnagyobb magyar
    zeneszerző születésének
    200. évfordulója alkalmából

    Színezüst bevonattal!
    Most csak
    2 990 Ft

    Tisztelt Hölgyem/Uram!

    A Magyar Kincstár örömmel mutatja be Liszt Ferenc, a legnagyobb magyar zeneszerző születésének 200. évfordulójára kibocsátott különleges emlékérmet.

    A színezüsttel (Ag 999/1000) bevont érem a kiváló zeneszerző előtt tiszteleg. Az érem példányszáma szigorúan limitált, mindösszesen 15.000 darab áll rendelkezésre világszerte. Annak érdekében, hogy az érem különlegességét hangsúlyozzuk, a legkiválóbb pénzverdei minőségben (tükörveret) készítettük el.

    Kattintson ide a megrendeléshez:
    magyarkincstar.hu/lisztferenc

    [...]
    Fodor Gabriella
    Magyar Kincstár

    Valami protopmail.com link van megadva leiratkozásra.

    És hiába nyomom rá a SPAM gombot, azt már 3 napja is megtettem, ennek ellenére most ismét jött tőlük egy levél.



  3. #33
    Bölcs T.Gergely logója
    Csatlakozott
    11-05-08
    Hely
    Pest megye
    Hozzászólás
    551
    Begyűjtött 146 köszönetet
    114 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    A durva az az, hogy én már a Budapest Banktól is kaptam ilyen kéretlen levelet...



  4. #34
    Mentor arth2o logója
    Csatlakozott
    10-03-11
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    408
    Begyűjtött 7 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Tegnap volt egy előadás Győrben, egyik kollégám a Jogi dolgokba ásta bele magát.
    Ha valakit érdekel itt megtekintheti: __hXXp://www.ustream.tv/recorded/20958506
    Nem reklám céllal, de tényleg érdekes, hogy milyen szabályok vonatkoznak az egyszerű halandóra, ha a weben próbál garázdálkodni.

    Néhány érdekes jogi rizsa a webáruházakról és hírlevél küldésről: __hXXp://theweb[dot]hu



  5. #35
    pez
    pez nem elérhető
    Törzsvendég pez logója
    Csatlakozott
    10-02-03
    Hely
    Zalaegerszeg
    Hozzászólás
    131
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Érdeklődve olvasom a topikban elhangzott véleményeket, amelyek többségével - bár nem leszek túl népszerű - nem értek egyet.

    Tudomásom szerint ma a törvényi szabályozás megengedi jogi személyek és jogi személyiséggel rendelkező szervezetek részére reklám anyag küldését feltéve, hogy arról a hírlevélről le lehet iratkozni. (Ha nem így lenne, majd kijavítotok.) Ebből a szempontból szerintem a szabályozás megfelelő. Arról persze lehet vitatkozni, hogy ezt ki mennyire tartja be és én is egyetértek azzal, hogy a többség semennyire, de nem gondolnám, hogy a jog tehet arról, ha valaki elfeledkezik róla. Mint ahogyan a betörést büntető törvény sem hibás csak azért, mert vannak betörések.

    Ennyi erővel az óriásplakátokat is el lehetne ítélni, hiszen azok 1) kéretlenek, 2) majdnem biztosan magánszemélyként olvasom őket 3) fizikailag is teleszemetelik a tájat, nem csak a virtuális teret. Tulajdonképpen bármely reklámtevékenységet
    spamnek lehet minősíteni, amelyet nem kértem. Végül is ki lenne az, aki reklámot kér?

    De a jogi szemponton kívül számomra van egy másik vetülete is a dolognak. Ma itthon csak a nagy cégek engedhetik meg maguknak, hogy "normális" helyen, TV-ben, újságban, nagyobb látogatottságú weboldalon hirdessék magukat. A kisvállalkozásoknak majdnem az egyetlen költséghatékony módszer az e-mail marketing. Személy szerint örülök annak, hogy ezt a lehetőséget nem veszi el a jogalkotó.

    Ha magyar vállalkozástól kapok - szigorúan céges címre - reklám ajánlatot, én bizony el szoktam olvasni. Volt már eset, hogy így értesültem olyan hírekről, amelyek egyébként elkerülték volna a figyelmem. De ha éppen nem érdekel az ajánlata, akkor sem rohanok megvédeni a digitális privát szférámat, egyszerűen csak kitörlöm, de ha normális hangvételű volt a levél és valódi ajánlatot tartalmazott, akkor drukkolok neki, hogy legyen belőle üzlete.

    Bocs ha az árral szemben úszok, de hát ez is egy vélemény



  6. #36
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Ebből a szempontból szerintem a szabályozás megfelelő
    Nem megfelelő. Hiába iratkozol le, úgyis jönni fog, mer van egy címlista - nevezzük az összes vállalkozás e-mail címeinek listájának -, amit mindenki felhasznál korlátlanul, amikor akar. Ebből kifolyólag teljesen értelmetlen funkció a leiratkozási lehetőség, mert azzal nem iratkoztam le a globális listáról. De ha mégis van ilyen, akkor se veszi figyelembe az aktuális hírlevél küldő a leiratkozást, mert minek, pff..

    Ennyi erővel az óriásplakátokat is el lehetne ítélni
    Remélem, ezt nem gondoltad komolyan. Egy postafiókban landolt kéretlen reklámlevél - legyen az digitális, vagy fizikai - koránt sem egyenértékű azzal, ha látsz egy óriásplakátot, ami nem irányítottan neked jött, hanem csak ki van téve az utcára.

    Én személy szerint még mindig szigorítanék ezen, de úgy, hogy hatásos is legyen. Mindenki csak a saját maga által, legálisan gyűjtött (űrlapon feliratkozó, fizikai papíron feliratkozó..) e-mail címeket használhassa fel, de ott is le lehessen iratkozni, és onnantól kezdve soha ne kapjon reklámlevelet, hacsak nem kéri újra. És ehhez komoly szigorítás is kellene, hogy aki ezt megszegi, kemény bírságokat kapjon, ehhez kell kialakítani valamilyen szabályzást és rendszert.

    A kisvállalkozásoknak majdnem az egyetlen költséghatékony módszer az e-mail marketing
    Költséghatékony módszer, valóban. De nem úgy, hogy kiküldesz 2 millió e-mailre kéretlen reklámot. Hanem úgy, hogy költséghatékonyan összegyűjtöd azoknak az e-mail címeit, akik saját akaratukból iratkoztak fel hozzád. Ezen felül számos költséghatékony módszer létezik kisvállalkozások számára, amit te írsz, annak szükségességét egyáltalán nem látom.

    Ha valakinek fáj a munka, akkor nem kell dolgozni, ennyi. A milliós kiküldött levél persze, hogy kényelmes, de tessék megdolgozni minden e-mail címért. Hatékonyabb eredményeket lehet elérni erkölcsileg kifogásolhatatlan, valódi munkával.

    Üdv.: Arni


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  7. #37
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    "Mindenki csak a saját maga által, legálisan gyűjtött (űrlapon feliratkozó, fizikai papíron feliratkozó..) e-mail címeket használhassa fel" "A milliós kiküldött levél persze, hogy kényelmes, de tessék megdolgozni minden e-mail címért."

    Gondolom te még sosem adtál fel újsághirdetést, apróhirdetést, hanem az eladó kerékpároddal/számítógépeddel/stb végigkopogtattál minden házat, lakást. Mert ennyi erővel ne használd az újság előfizetőit, mert nem te gyűjtötted. Ahogy az apróhirdető oldal olvasóit sem.

    Ennél a kép azért jóval árnyaltabb. Szerintem sem normális az, hogy ma cégeket boldog-boldogtalan bombáz, de valahogy meg kell találnod az üzleti partnereidet. A körbebástyázás sem működik.
    Egy autószerelő képtelen saját email címlistát gyűjteni -nem is ez a dolga- , miért is lenne ördögtől való, hogy a környékbeli cégek listájához hozzájusson valahogy és írjon nekik egy körajánlatot? Természetesen azok beleegyezésével kellene, hogy létrejöjjön ez a lista.
    A baj az, hogy ma egy hét alatt jön papíralapon kb. másfél kiló reklámújság, emailben pedig többtíz, többszáz. A mértékkel van a baj...



  8. #38
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Megint nem jó a hasonlat. Az újsághirdetés, apróhirdetésnek semmi köze a kéretlen reklámlevélhez. A hirdetésért ott fizetsz, az újságot pedig megint megveszik, hogy olvassák, akár azért, hogy apróhirdetéseket böngésszen. Nem ugyanaz, mintha irányítottan te kapsz valamit. Hagyjuk már ezeket a hülye hasonlatokat, mert teljesen más.

    Egy autószerel, ha e-mail marketinget szeretne, neki a legegyszerűbb a dolga. Nap mint nap ügyfelek térnek be hozzá, egész egyszerűen csak kell egy papír, ahova felírhatja az ügyfél a nevét és az e-mail címét, és kész. Megmondod neki, hogy küldenek levelet, ha valami új akció van, stb..

    Meglepődnél az eredményen, mert valószínűleg sokkal többen felírnák magukat a fizikai papírra, mint egy online űrlap esetében. És ezt még meg is lehet fejelni mondjuk azzal, hogy ha felírja magát, kap egy (céges) hűtőmágnest, autós naptárat, tollat, stb. akármit. Ennyi az egész. A kreativitás határtalan.. Ezeket pedig nem nevezhetjük kiadásoknak.

    Arni



  9. #39
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    Mivel a világ e-mail forgalmának 89–95%-a spam*, azért a fölösleges sávszélesség-használatot, ezáltal a környezetszennyezést is érdemes a spamküldők számlájára írni. A napi 100–200 milliárd spam évente becslések szerint tízmilliárd dolláros kárt okoznak csak az Uniónak. Értem én, hogy a legfontosabb a pénzkeresés, de mivel a nagyszüleim egy elég gáz világot adtak nekem, emlékszem a csalódottságomra, és azt fogadtam meg, hogy vagy mindent megteszek, hogy jobbat djak tovább, vagy nem lesz gyermekem.

    Tudom, hogy nem tanítanak a közoktatásban retorikát, de azért fönt elhangzott egy alapvető érvelési hiba, amelyre rámutatnék: az, hogy van óriásplakát és az is zavaró, még nem negligálja, hogy az e-mail spam is zavaró. Ezek egymástól független dolgok. Olyan ez, mintha valaki a paráznaság víciumát azzal akarná kisebbíteni, hogy de hát más is csinálja vagy ő maga emelett hamis tanúbizonyságot is tesz. Tudom, hogy manapság divatos a csalárd érvelés, de attól még nem értékelhető. A levelesládába tömött szórólapok is környezetszennyezők, azokat offline spamnek is szokták hívni, de ettől még az UBE és UCE típusú kéretlen reklámlevelek sem jobbak, sem rosszabbak nem lesznek.

    Megjegyezném még, hogy a törvénytelenség NEM FELTÉTELE a spamnek. Feltétele a kéretlenség, tömegesség és reklámcél, azaz a magyarországi törvényes spamek is spamek.

    *(Forrás a 2010-es spamstatisztikám: 2010-es spamstatisztika - Spamwiki Azóta nem készítettünk újabbat.)


    Utoljára módosítva: S. Zoltán által : 2012-07-04 12:30

  10. #40
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Email küldése cégeknek

    "A hirdetésért ott fizetsz"

    Ez irreleváns. Lehet, hogy azért is fizetsz, hogy emailcímet vegyél. De ez nem számít.

    "az újságot pedig megint megveszik, hogy olvassák"

    Pontosan. Például, hogy híreket olvassanak. A reklámok és hirdetések ott is a szükséges rosszak. Ahogy a tv-ben is. Nem azért nézik az emberek, mert reklám van. Számomra kéretlen az újsághirdetésed, ha én egy hírlapot vettem.
    Másik pedig az ingyenes hirdetési újságok. Akik fizetnek a hirdetésért, ugyanúgy egy szpemmelőnek fizetnek. Ezért írtam, hogy gondolom te még sosem hirdettél ilyenben.
    A direktmarketinges ötleted jó és bizonyára hatásos is! De én terjeszkedésről beszéltem. Új ügyfelek eléréséről. Nyilván erre is vannak ötletek, de ha belegondolsz, nem tudsz nem kéretlenül reklámozni a mai világban.

    Zoltán: "Feltétele a kéretlenség, tömegesség és reklámcél"
    Irtózatos zajban élünk. Információ zajban, amiből nehéz kihámozni a valódi és érdemleges infokat. Igen, az óriásplakát megléte önmagában nem legitimálja a spam létét, de azzal, hogy ma ömlik ránk a kéretlen reklám (ennek része a tv, óriásplakát, újsághirdetés, utcán tütülő jégkrémes, stb), valahogy utat kell törnie magának az újonnan indulóknak is. És ezzel nem a szpemmelést kívánom törvényesíteni, ellenkezőleg... A kívánatos az lenne, ha megszűnne ez a rengeteg reklám szenny.



Oldal: 4 / 9 ElsőElső ... 23456 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •