Sziasztok, a lényeg a címben, történet röviden: Tavalyi ügyfél kétnyelvű woocommerce webshop. minden jól ment... nemrég kért módosításokat az oldalon, előre nem beszéltünk árat igaz, mert előtte sem volt vele semmi gond. mondtam ez ennyi lesz, mondta jó csináljam a számlát és küldi. Erre közben előkerült valami informatikus ismerőse, aki gondolom irigységből, hogy eddig nem vele hanem mással csináltatta a dolgokat, telebeszélte a fejét, hogy máshol egy woocommerce webshopra 25-30ezer forintot kérnek el, és hogy a woocommerce amúgy is ingyenes, arra miért kérek én pénz... aztán elmagyaráztam hogy amit ő kért plusz dolog, 1-2 óra volt míg utánajártam, stb.... hogy én miért akarom vele kifizettetni azt, hogy én utánajártok stb... szóval vicc kategória. erre hivatkozva nem akarja a mostani számlát kifizetni. nem nagy összegről van szó, 55eFt, inkább csak az elv... valószínűleg egyszerűbb lenne elengedi. miután 1 hónapja sem fizetett, levettem az oldalt ( vagyis csak kicseréltem az index filet hogy "fejlesztés alatt" erre ügyvéddel fenyegetőzött, hogyha még egyszer lesz valami az oldallal, tudja kihez kell fordulni... oké, ahhoz nem nyúlok, amit anno kifizetett dehogyha csak abba nyúlok bele, amit nem, azt megtehetem? tehát visszavenni amit "ellopott"/fizetés nélkül használ. Ismerős mesélte hogy náluk többször volt hasonló hogy ügyfél nem akart fizetni vagy csúszott a fizetéssel többszöri felszólításra is, szó nélkül leállították a bolti szoftvert és eladni sem tudtak addig... dee ott egy szó nélkül fizettet az ügyfél azonnal, nem hogy még ő volt felháborodva. Lehet abból bajom, hogyha belenyúlok abba, amiért nem fizetett? adminhoz már nincs elérésem, de FTP hez hozzáférek, arra gondoltam CSS el kicsit elrejtek ezt azt... az árat elrejtettem, de mivel ajánlatkérőként van használva a shop, azzal nem sokat értem, de hogyha a leírásra rakok egy display:none-t, az lehet jobban zavarja
Könyvjelzők