No, ne csigázzatok! Megjött vagy nem jött meg?
No, ne csigázzatok! Megjött vagy nem jött meg?
Én 15 ezerért is adok egy új lézernyomtatót, bontatlan csomagolással :P
Ricoh SP 211.
Ha kell valakinek, szóljon.
Üdv.
elküldték egy nyomtatót, de nem a rendeltet! ez egy kb 30-40 ezres nyomtató,
Amit küldtek: OKI Lézer LED nyomtató C332dn
Amit rendeltem: OKI Lézer nyomtató MC332dn + Fax
Mivel nem jeleztek semmit ezzel kapcsolatban, hanem csak a rendelt terméket küldték így ráfaragtak, mert megpróbálták elkumantani, ezzel így behúzták magukat a csőbe, mert így "hibás" terméket küldtek emberi feldolgozáson keresztülment, ha jelezték volna nem tudtam volna mit csinálni, így viszont 2x is hibáztak és tudom kérni a rendelt termékre a cserét.
Téged nagyon imádhatnak az ügyfélszolgálatosok
Kíváncsi vagyok mi lesz a történet vége.
Szerintem a reklamációval max visszaadják az árát és ezt a drágább gépet is elveszíted.
Vagy nem hivatkozhatnak rá, hogy elfogyott a termék?!
earnnet korábban belinkelt egy cikket (2. oldal)!
A cikk lényege:
ha a cégnél betartották volna a jogszabályokat nyomtatót se kellett volna, hogy küldjenek.A webshopból történő rendelés esetén elsőként általában egy automatikus visszaigazolás érkezik a fogyasztó e-mail címére, ami még nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadja a megrendelésünket, mindössze a megrendelésünk eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
A felek között a szerződés azonban érvényesen létrejön, amikor a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben (ez a gyakoribb) vagy például telefonon értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről. Ettől kezdve köteles az e-mailben megjelölt áron biztosítani a terméket, azt utólag akkor sem módosíthatja, ha adminisztratív hiba miatt valóban rosszul volt feltüntetve az ár a rendelés pillanatában.
de egyik hibát csinálják a másikra, mivel nem előre hívtak fel és ajánlottak másik nyomtatót, vagy hogy hülyék voltak és elnézést, de mivel így emberi ellenőrzésen is átment, ez a következő hiba.
most hivatkoznak arra, h nem beszerezhető a termék, én mondtam, hogy az ő általuk kiadott szerződést elfogadták és azzal a lendülettel meg is szegték, mivel ráadásul nem is multi nyomtató a gép nincs scan, fénymásoló stb. pedig azért kéne az is így mondtam, h egy dolgot tudok elfogadni, hogy akkor adjanak egy ugyan olyan tudású multi gépet, csak más márkából!
Egyébként nem vagy én ilyen szarrágó, de nekem nem ez az első köröm ezzel a céggel, az első kört ők nyerték kb másfél 2 éve, most egy kicsit törlesztek :P
Áhá, szóval a bosszú vezérel. Így már minden világos Végre értelmet nyert az egész.
Az adjanak ugyanolyan tudású multi gépet, csak más márkát verzió nyilvánvalóan nem fog összejönni (illetve lehet, hogy ennyire jó fejek, de erősen kétlem), nem hiszem, hogy magyaráznom kell, hogy miért nem. Amúgy nyilván azzal fogják magyarázni hogy elnézték a kódot, a MC332dn és a C332dn közt nincs sok különbség, a másikból már nincs készlet, hisz nem is vásárolható már blabla bla, elnézését kérjük, blablabla.
Pereljél!
Bocsánat, hogy idepofátlankodok, de én is egy hasonló esetet élek éppen meg. Igaz sokkal kisebb tételben.
Egy Fénykép Labor-tól rendeltünk 2 darab 12 hónapos 2017-es, egyedi fotós naptárt és egy darab fénykép elő hivatást és az oldalukon talált kupon kóddal lehetőséget kaptam egy 0 Ft-os egy oldalas, A4-es ingyenes fényképnaptárra. Így azt is összekattintgattam (10-15 perc alatt) és betettem a kosárba, ahol 0 Ft-ot mutatott erre az egyébként max pár száz forintot érő termékre. Megrendeltem, jött a visszaigazoló mail, kifizettem, jött a következő mail hogy átadták a futárnak, jött a harmadik levél hogy státusz változás, már ott van a termék a PickPack ponton. Átvettem és az ingyen termék (bár a mellékelt számlán rajta volt (tollal mellé firkantva egy kérdőjellel)) a csomagban nem találtam. Írtam nekik és azt mondták, hogy nem kapom meg mert az csak 100 darab kép elő hivatásánál jár (ami 2900 ft, én meg 7000-et fizettem egyébként a naptárakért).
Most ilyen esetben miért kenik a vásárlóra a hibát ha többször is visszaigazoltak és még a mellékelt számlán is rajta szerepel a termék? Ez milyen üzletpolitika? Nekik szerintem pár 10 Ft-os dologról van szó (egy A4-es fotópapír) és panasz esetén is kioktatóan rám kenik a hibát....
Fura az ilyen hozzáállás! Pedig még akartunk pluszba rendelni naptárakat... de így...
Mindenesetre írtam nekik egy hosszabb levelet, kíváncsi vagyok mihez kezdenek vele.
Könyvjelzők