Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 17 (17) összesen

Téma: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

  1. #11
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Megfordítom a kérdést:
    Amikor te úgy döntesz elhagyod az oldalt, akkor szoktad értékelni az ilyen popupot? De őszintén?

    Következik egy újabb kérdés:
    Ez csak a kosárnál való távozásnál tegyem be szerinted, vagy bármelyik oldalon, ha már van valami a kosárban?



  2. #12
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-12-21
    Hozzászólás
    763
    Begyűjtött 116 köszönetet
    100 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Szerintem: "bármelyik oldalon, ha már van valami a kosárban"



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Karessz (2016-10-27)

  4. #13
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Érdekesség képpen teszteltem az edigitálnál van-e ilyen. Van. Csak ott a képedbe vágják előtte az ászft. Beraktam a kosárba egy terméket, majd elhagytam az oldalt. Semmi popup. Majd 3 nap múlva kaptam egy mailt. Bár ebben minden félre akciós ajánlat is benne volt, amit én nem szeretnék, de benne volt a kosaram is.

    Nyilván nekik egyszerűbb volt, mert regisztrált felhasználó voltam. Bár emlékeim szerint kikapcsoltam az értesítéseket.



  5. #14
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Az ászf ötleted nekem is átfutott a fejemen. De úgy tudom nem elég azt csak úgy elrejteni a weblapon, hanem muszáj felvillantanom neki és elvileg el is kéne fogadja azt. Pl be kell kell pipálnia, vagy egy beiktatott checkout lépésben a tovább gombbal kell elfogadtatnom vele. Bár ha itt van valami kiskapu akkor teljesen jó lehet.
    van kiskapu, mert ilyen bepipálós dolog a törvényben nem igazán szerepelhet. Rendeletekben már inkább, de utána kell nézni. Egy perben simán lehet bizonyítani, hogy téged a jó szándék vezérel, és nem azért csinálod ezt, hogy nekik rossz legyen, hanem azért, hogy jó legyen nekik.
    Van ügyvéd, aki parázós fajta, és azt mondja, hogy inkább három pipát tetess, nehogy valakinek szúrja a szemét. Van ügyvéd, aki nem parázós fajta és azt mondja, hogy vezessen mindig a jó szándék, és akkor nem lesz baj.

    Ki mit vállal be



  6. #15
    Bölcs dolcsi logója
    Csatlakozott
    09-05-15
    Hozzászólás
    1.808
    Begyűjtött 358 köszönetet
    227 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Megfordítom a kérdést:
    Amikor te úgy döntesz elhagyod az oldalt, akkor szoktad értékelni az ilyen popupot? De őszintén?

    Következik egy újabb kérdés:
    Ez csak a kosárnál való távozásnál tegyem be szerinted, vagy bármelyik oldalon, ha már van valami a kosárban?
    Nem, nem tenném bele bármelyik oldalra, de nem is csak a kosár tartalmától tenni függővé a megjelenést. (én is utálom, ha felugróval próbálnak megállítani)
    Én a nyitóposztodból indultam ki, ezért nem írtam külön.
    Csak akkor jelenjen meg a felugró a kedvezménnyel, ha már egy bizonyos fokig az adatait is megadta, amikor már tényleg az utolsó pillanatban akarja otthagyni a folyamatot. A nyitóposztodból én ugyanezt olvastam ki, csak te emailt küldenél ilyenkor, nem?



  7. #16
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Idézet Karessz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    DomainFlotta:
    Olyan megoldást keresek, amire ha nem kell feleslegesen nem adnék ki havi összeget. Amit ezen megspórolok az el tud menni másra is. Nyilván ha nincs más út akkor fizetek, de most a kedvezőbb alternatívákat keresem. Mindezt úgy, hogy a vevőm se érezze tolakodónak a dolgot, vagy ne érezze bacsapva magát. Én ezt várom el más shopoktól és ezt is szeretném nyújtani.

    A stepperek csak azt mondják meg, hogy lesz még lépés és milyen témát fog feszegetni. Azt nem hogy hány input mező lesz rajta. Ergo nekem nem oldja meg a problémám. Szándékosan terveztem 1 lépcsős checkoutot.

    Van egy cseh shop ahonnan étrend kiegészítőt rendelek és úgyanígy oldották meg, amiért nagyon hálás vagyok nekik. Egyszerűen gyorsabb és kényelmesebb. Nincs semmi felesleges interakció.
    1, Alapfeltevés, hogy nem magunknak fejlesztjük az odalakat, hanem a vevőknek. Split tesztelj és kiderül mit szeret a piacod
    2, Emailt akarsz küldeni nekik, olyan módon, ahogyan kitaláltad. Más megoldás nem tetszik neked. Megírtam, hogy mi a jogi útja, azt írtad azt nem szeretnéd mert hazugságra kényszeríti a vevődet. Pipáltatni nem szeretnéd, ÁSZF -et elfogadtatni nem szeretnél, jóváhagyást kérni nem szeretnél.

    Vagyis eljutottunk oda, hogy ezt nem lehet megcsinálni, de beszélgetünk róla.

    UI: a web push notification-nek utána néztél egyáltalán?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  8. #17
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webshoptól kéretlen e-mail értesítő kosárelhagyásról

    Még nem néztem utána, éjjel-nappal fejlesztek most. Amint lesz időm utána fogok nézni.

    A segítségedet köszönöm, valószínűleg az egyik felvetést alkalmazni is fogom, de vártam hátha van még opció ezeken kívül is.
    Másfelől több tanulmány szól a stepperek ellen, mert növelik a kosárelhagyást. Nem feltétlen csak azért mert megijesztheti a vevőt, vagy untatja, hanem technikai okok is felmerülhetnek. Nyilván nem magamnak fejlesztem, de mint fogyasztó és felhasználó van egy igényem.

    vidirita
    Perig nem szeretnék eljutni még a jó szándék útján sem. Valami hibrid megoldás lesz, hamarosan összeülök az ügyvédemmel ehhez.

    dolcsi
    Tetszik a megoldásod, de a levél jobban. Azt később is meg tudja nyitni, a popupot egyszer fogja látni. De egyébként az ötlet jó.



Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •