pont, hogy nem a coca-cola a fiatalos, hanem a pepsi, de nem kötözködésből mondtam
elég nagy butaságok hangzottak el itt a pozícinálásról, az mellett, hogy ilyen röviden meg sem lehet fogalmazni.
akik azt mondják, hogy "majd a minőségi termékünk eladja öngamát", azok már jó úton haladnak, mert legalább már nem a xart akarják más nyakába sózni.
de a pozícionálásra úgy kell gondolni, úgy kell szólnia, hogy SENKI MÁS ne mondhassa el magáról.
minőségi?
cöcöcö, bárki mondhatja magáról...
kiváló ár?
miért? van aki rossz áron akarja reklámozni a termékét?
ügyfélközpontúság?
hahaha, kérek két ügyfélközpontúságot!
a pozícionálás egy sokkal bonyolultabb dolog, és nagyon sok dolgot kell tartalmaznia, az, hogy mennyivel vagyunk másabbak, mint a konkurensek, vagy a hasonló cégek, az csak egy kis szelete.
de mondom, nem rossz kezdetnek, én is így indultam anno... és még most sem tökéletes
Könyvjelzők