Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (25) összesen

Téma: Átvétel megtagadása

  1. #11
    Törzsvendég PT989 logója
    Csatlakozott
    13-05-17
    Hozzászólás
    186
    Begyűjtött 92 köszönetet
    58 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Idézet Lopez eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Bár picit off, de nekem az elállás joga ellen van kifogásom. Mennyire életszerűtlen az indoka, hogy a vevő megrendelés előtt nem tudja megtapizni az árut. Hisz a gyakorlat pont az, hogy megnézi valahol, majd megrendeli a neten. A kereskedőt viszont nem védi semmi az ezzel való visszaélések ellen...
    Az elállás joga azért is kell, hogy szűrje a piaci szereplőket, azaz a csalókat. Szerintem valahol ott lehet a középút ami már itt is elhangzott, hogy az ilyen jellegű veszteséget be kell építeni, ha számottevő. Amennyiben az e-kereskedelem kultúrája egy picit magasabb szintet fog elérni nálunk, úgy azt gondolom, ezekre már nem lesz olyan nagy szükség. Ráadásul abban is van némi ráció, hogy ha olyan dolgot kínálunk a vevőnek, amit alig bír kivárni, hogy megérkezzen, úgy biztosan átveszi. Az impulzusvásárlások e-kereskedelmi lehetősége pontosan ezt az elállást fogja magával hozni.



  2. #12
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    vásárláskor az űrlapon bekérjük a vevő telefonszámát, majd másnap "adategyeztetésre hivatkozva" (kamu, de ez beválik) felhívjuk telefonon a vásárlót, és ezzel a kamu rendelők 99%-át szűrni tudjuk. Így csak a telefonszámlád lesz kissé magasabb, ellenben a visszaküldés 1-2-%-ra esik vissza. Jah, és így telefonon még egy terméket (ez ugye egy "akciós termék" most és soha többet duma) is rá lehet beszélni a vásárlóra (1-2%-s kapható is rá), azaz a megnövekedett telefonszámlát ezzel jócskán fedezni lehet.

    Ám ha végképp elharapódzana, nem maradna más, mint az előre vásárlás...



  3. The Following 4 Users Say Thank You to Freedom For This Useful Post:

    brendi2 (2013-10-18), DomainFlotta (2013-10-18), Vittore1982 (2013-10-18), yatoo (2013-10-18)

  4. #13
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Idézet nanweb eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Pont tegnap olvastam egy webshopról, amelyik a keletkezett kár 20-szorosát fizetteti vevővel, ha nem veszi át a csomagot: 20x kártérítés a webshopnak, ha nem veszik át az árut - Tékozló Homár
    Itt valaki, magát hozzáértőnek mondó, azt írja, hogyha jól van megfogalmazva, ezt teljesen szabályos
    Válaszolt a webshop tulaj:

    HTML kód:
    GSM Star
    Üdv!
    Szeretnénk megköszönni hogy felhívtad a figyelmünket erre az elírásra természetesen javítjuk, valamint aki a hétvége folyamán több hibát is talál még az ÁSZF-ben nálunk szeretnénk megajándékozni egy Samsung Galaxy Young készülékkel. Ezeket az [email]info@gsmstar.hu[/email]-ra küldjétek és hétfőn értesítjük azt aki a telefont kapja.
    Köszönjük!
    GSMSTAR
    Reply ˇ 1 ˇ Like ˇ Follow Post ˇ 32 minutes ago




  5. #14
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Igazából meg lehet tenni bármit, akár folyamatos interurbán rádiókapcsolatban is állhatsz a vevővel, mindig is lesznek akik nem veszik át a csomagot.

    Leggyakrabban azzal a kóddal jön vissza a csomag, hogy nem volt pénze. Olyan is van, hogy látom kétszer is áttetette a futárral a kézbesítést másik napra, aztán később se lett pénze és végül visszahozták a csomagot. Ez ellen sincs megoldás, pénzt nem adhatok az ügyfélnek a vásárlásra, meg az ellen se aki egyszerűen nem veszi át, mert számára semmit se jelent a másik és arra se tartja az eladót, hogy lemondja. Épp a homáros kommentek között olvastam olyat is, hogy valaki ugyanazt megrendeli három helyről és amelyik futár napon belül elsőnek odaér azt veszi át. Sürgős ugye, de az expressz kézbesítésre nem akar fizetni...

    Mi azt csináltuk, hogy megpróbáltuk átterelni a vevőket az átutalásos fizetésre, úgy hogy a kifizetett csomagok szállítási költsége jelentősebben olcsóbb, vagy ingyenes az utánvételeshez képest. Most jelenleg már 50% körüli az arány aki inkább utal és ezekkel a csomagokkal soha nincs gond. Mindig átveszik a kifizetett csomagot.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    brendi2 (2013-10-18)

  7. #15
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    A hazai fizetési morál és vásárlási szokások mellett én nem szórakoznék: előre fizetés. Kártya, paypal, bármi. Egy gonddal kevesebb.



  8. #16
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    "Az elállás joga azért is kell, hogy szűrje a piaci szereplőket, azaz a csalókat. "

    Ezt kifejtenéd? Szerintem ezzel nem tudsz csalók ellen küzdeni.

    Az előre utalás preferálása valóban jó ötlet, nálunk is sokkal magasabb az utánvétes szállítás díja. Többel, mint amennyit maga az utánvét indokol: egyrészt így tereljük a vásárlókat az előre utalás felé, másrészt pedig fedezni kell a visszaküldött rendelések költségeit.



  9. #17
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    vásárláskor az űrlapon bekérjük a vevő telefonszámát, majd másnap "adategyeztetésre hivatkozva" (kamu, de ez beválik) felhívjuk telefonon a vásárlót, és ezzel a kamu rendelők 99%-át szűrni tudjuk. Így csak a telefonszámlád lesz kissé magasabb, ellenben a visszaküldés 1-2-%-ra esik vissza. Jah, és így telefonon még egy terméket (ez ugye egy "akciós termék" most és soha többet duma) is rá lehet beszélni a vásárlóra (1-2%-s kapható is rá), azaz a megnövekedett telefonszámlát ezzel jócskán fedezni lehet.

    Ám ha végképp elharapódzana, nem maradna más, mint az előre vásárlás...
    Itt a pont!

    És nem csak a csalók miatt fontos, de az ügyfélben is lesz egy jóleső meleg érzés, hogy törődnek vele.

    Akik viszont azért küzdenek, hogy a maguk dolgát megkönnyítsék a vevőket veszítik el. Ez olyan, mint az e-book lopásvédelem. Ezerrel küzdöttek és dolgoztak azon, hogy ne lophassák el és ezzel elvették a vásárlók kedvét.

    Míg akik azt mondták, hogy lopják el, az is egy reklám és úgyse ők a célpiac, azok gazdagodtak. True Story!


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  10. #18
    WordPress Maniac mahone logója
    Csatlakozott
    08-08-22
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    4.609
    Begyűjtött 249 köszönetet
    170 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Idézet Wirg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A hazai fizetési morál és vásárlási szokások mellett én nem szórakoznék: előre fizetés. Kártya, paypal, bármi. Egy gonddal kevesebb.
    Ennyi. És működik. Tapasztalat.



  11. #19
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Működni működik a kötelező előre fizettetés, de kérdés mennyi lemorzsolódást okoz. Van aki egyszerűen nem fizet előre, vagy csak kp -je van, vagy az adott cégnél az adott dolgot házipénztárból rendezik, stb. és nem lehet ennyi vevőt kukázni (nálunk legalábbis sok lenne, lehet más termékeknél máshogy alakul).

    A telefonhívás is jó, ezt mi is alkalmazzuk. Volt idő amikor minden ügyfelet felhívtunk. Pontosan így, ahogy írtátok. Nem azzal, hogy "ugye nem kamu", hanem azzal hogy köszönjük a rendelést és minden a legnagyobb rendben, csomagolás alatt van és holnap viszi a futár. Általában ilyenkor néha még módosítanak valamin, de ez nem gond. Ha meg nem az illető rendelt, vagy nem lehet elérni akkor az kibukik a híváskor.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2013-10-18)

  13. #20
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Átvétel megtagadása

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    vásárláskor az űrlapon bekérjük a vevő telefonszámát, majd másnap "adategyeztetésre hivatkozva" (kamu, de ez beválik) felhívjuk telefonon a vásárlót, és ezzel a kamu rendelők 99%-át szűrni tudjuk. Így csak a telefonszámlád lesz kissé magasabb, ellenben a visszaküldés 1-2-%-ra esik vissza. Jah, és így telefonon még egy terméket (ez ugye egy "akciós termék" most és soha többet duma) is rá lehet beszélni a vásárlóra (1-2%-s kapható is rá), azaz a megnövekedett telefonszámlát ezzel jócskán fedezni lehet.

    Ám ha végképp elharapódzana, nem maradna más, mint az előre vásárlás...
    Az adategyeztetős süketelés az eddig is tiszta volt, de hog közben még direkt értékesíts is, ez baromi jó ötlet!



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •