Küldött nekem is UPC levelet, hogy megszüntetnék az írásbeli szerződésemet, amit - elvileg ugyanazzal a tartalommal - felváltana egy ráutaló magatartásos szerződés.
Nem nyert az ötletük, írtam ügyfélszolgálati emailjükre. Idézem:
"Nem kívánok ráutaló magatartással szerződést megszüntetni és újat kötni. Kérem az írásbeli szerződésem változatlan formában fenntartását.
Kérem, hogy a döntésem tudomásulvételéről mielőbb tájékoztassanak az alább megadott email címen, mivel a fentiekről szóló levelük nem elég egyértelmű, így az esedékes számla befizetésével megvárom a válaszukat."
Ez a levél ott van, iktatva az ügyfélszolgálaton.
Ma kaptam rá választ, valami semmitmondó félrebeszélő valamit. Ezt is idézem:
"2012.november 23-án érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy levelünkben szeretnénk megújítani és új formában megkötni az eddigi előfizetői szerződésünket. Ez csupán formai, alaki megújítást jelent, a feltételek teljesen változatlanok maradnak. Ez a hatályos jogszabályoknak teljesen megfelelő megújítás arra szolgál, hogy a különféle típusú, különböző módokon megkötött szerződéseinket egységesítve a továbbiakban még egyszerűbben tarthassuk a kapcsolatot előfizetőinkkel. Tevékenységünk során, szolgáltatásaink fejlesztése mellett, folyamatosan törekszünk a hatékony, ügyfélbarát ügykezelés kialakítására és fenntartására is, ennek a törekvésnek a részeként ajánljuk most a szerződés új formában történő megkötését is változatlan feltételek mellett. Meggyőződésünk, hogy az előfizetőinknek is kedvezőbb és kényelmesebb, hogy ha új formában kötjük újra a szerződésünket, mert így a szerződéssel, előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés a továbbiakban egyszerűbbé és rugalmasabbá válik.
A gyakorlatban az újra megkötött szerződés az eddigihez képest az alakján túl az Ön számára nem jelent semmilyen tartalmi változást (A szerződés lényeges tartalmi elemei, szolgáltatás igénybe vételének feltételei, az Önnél elérhető szolgáltatás, annak díja, és a kapcsolódó egyéb feltételek változatlanok maradnak. Az új szerződés időtartama is teljesen megegyezik korábban kötött szerződése időtartamával, illetve határozott időre kötött szerződés esetén a korábbi szerződéséből még hátralévő időtartammal. Szintén a megszokott, változatlan formában történik a díjak számlázása, amely folyamatos marad.)"
És emellett van egy 3 napja lejárt határidejű befizetni való csekkem.
Mit tennétek a helyemben?
Ami biztos, sem formailag, sem tartalmilag nem akarok szerződést módosítani, ahogy írtam is nekik.
Máshová nem igazán tudok "átigazolni", mert ex-Monornet területen nincs normális szolgáltató.
Könyvjelzők