Szerintem mindenkinek csak annyi a baja hogy A topik címe a SalesFunnel vagy értékesítési tölcsér. Nem pedig salesfrom.hu. És akkor nem itt lenne hanem a honlapod hirdetése csoportban.
Ott már rólad és a szolgáltatásodról lenne szó. Az más kérdés hogy észrevételek mellett kapnál hideget meleget, és szóba kerülhet a témakör amire építetted ezt a szolgáltatást. Ez más fórumoknál is így van.
Viszont az hogy az általános témát megragadva csak tőled folyik a tartalom, az szúrja sokak, de pl: az én szemem. A régen jobb voltra annyit reagálnék, hogy régen ez a topik szépen le lett volna már moderálva.
Tartalmat meg nem azért nem ad hozzá más mert nem tud, hanem mert a salesform-ot építi bármilyen célt próbálsz mögé felépíteni. Ez így van, és így is lesz.
Az oldalnak van egy erős reputációja, és egy szakmai közege. Mert bár sokan nem írnak már (sajnos) még nagyon sokan olvassák. Ez egy plusz hirdetési forrás neked, amivel nem lenne az égvilágon gond ha nem így kommunikálnád ki.
Bujtatott reklám.
Contu (2018-11-29)
Mondtam én, hogy ha van rajtam sapka, akkor azért, ha nincs rajtam sapka, akkor azért
Próbáld ki amúgy te is. Nyiss topikot, amiben hasznos dolgokat osztasz meg arról, hogy milyen ma egy hatékony honlap és mutasd be közben a saját szolgáltatásod.
Tényleg azért nem csinálod, mert az bujtatott reklám lenne? Vagy inkább azért, mert dolgozni kell vele?
Én erre a topikra látogatókat küldök. Te is megteszed a saját topikjaiddal?
Most pedig lobbizol, hogy töröljék a topikot? Ennyire fáj?
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Termék bevezető funnel - ami egy új terméket vagy szolgáltatást ad el
(figyelem szponzorált tartalom :P )
Az ábra így néz ki:
Néha olyan terméket vagy szolgáltatást akarsz eladni, ami:
- Nagy értékű
- El kell magyarázni
- Nem keresnek rá az emberek, mert nem is tudják, hogy létezik
Ezekben az esetekben jön jól ez a funnel.
Gyakorlatilag úgy működik, hogy készítesz 4 videót. Mindig csak az egyik videó aktív. Azt lehet megnézni. A többi látszik, de nem lejátszható.
A látogatókat az első videóra küldöd, ahol fel tud iratkozni a következő videó értesítőire, ha nem a listád tagja.
Az értékesítés pedig a 4. videó alatt történik.
Oda csak teszel egy gombot, amire kattintva meg is tudják rendelni az adott terméket vagy szolgáltatást.
Digitális termék esetén egyszerű a dolgod, mert csak elküldöd neki e-mailben a hozzáférést.
Fizikai termék esetén érdemes szerződnöd a webshippy vagy a webshopiroda cégekkel, mert ők tárolják a terméked, csomagolják, megcímzik és postázzák. Teljesen automatikusan. Neked semmi dolgod nincs vele.
Egy ilyen funnelhez a következőkre van szükséged:
- Egy honlapra, ami jól néz ki és mobilbarát
- Kell 4 videó, amit a telefonoddal is felvehetsz. Figyelj a jó fényekre és a hangra
- Kell egy rendszer, ami kezeli a fizetést, az automata számlázás és a termék odaadását.
Amivel ilyet tudsz építeni:
- SalesForm.hu (ez a saját termékem)
- Salesautopilot.hu (Ez Csepregi Balázs terméke)
- Woocommerce+barion+logisztikai moduk+számlázó modul
Videóst találsz a fórumon. Keress rá, olvasd el miket szokott posztolni, vagy milyen hasznos tanácsokat osztott meg eddig
Honlap építőt szintén találsz a csoportban. Néz meg mit írt magáról, milyen hasznos tanácsokat osztott meg a topikjában, illetve milyen hozzászólásai vannak.
Kereső optimalizálásra nem lesz szükséged, mert ez kampányszinten működik jól.
Csinálsz rá egy nagy hírverés, odatereled az embereket minden csatornádról.
Majd csinálsz belőle egy örökzöld funnelt.
Ismered mit jelent az örökzöld funnel? Leírjam?
Utoljára módosítva: DomainFlotta által : 2018-11-30 12:47
Freedom (2018-11-30)
Gregory Stone (2018-11-30)
DomainFlotta (2018-11-30)
Örökzöld avagy evergreen funnel
A lényege az, hogy mindig fut és sosem áll le. A reklámok azért nem avulnak el, mert csak bizonyos triggerek hatására indulnek el és állnak le.
Pl járt egy oldalon, de egy másik oldalon nem, akkor elindul neki egy reklámkampány, ami pl 14 nap után automatikusan leáll
Az evergreen azt is jelenti, hogy csinálsz egy bevezető kampány vagy egy webinart, ahol beharangozod az újdonságot.
Majd amikor az egész lecsengett, akkor építesz rá egy örökzöld funnelt.
Most már nem reklámozod mindenkinek, nem tolod a kirakatba, hanem csak azok látják, akik valamit csináltak vagy valami iránt érdeklődnek.
Mutatok egy ilyen funnelt:
Itt azt kell látnod, hogy miután lement a kampány, az oldal ugyan úgy megmarad és akik oda érkeznek és feliratkoznak, azok már nem az élő webinart látják, hanem annak a felvételét.
Pl.: van egy bevezető terméked a bárányfelhő göndörítés.
Csinálsz neki bevezető kampányt, a kampány végén felfeded a terméket és lehet vásárolni. Eladsz belőle 150 darabot.
Majd csinálsz belőle pár hónap múlva egy evergreen kampányt.
Ez azt jelenti, hogy lesz egy oldal, amin regisztrálva a videó felvételt tudják megnézni. Csak az kerül arra az oldalra, ahol van a videó megnézés, aki pl korábban letöltött egy ingyenes anyagot a bárányfelhőkről vagy vett egy olcsó belépő terméket, ami a bárányfelhőkhöz kapcsolódik.
Freedom (2018-12-01), Vittore1982 (2018-11-30)
DomainFlotta (2018-12-01)
Könyvjelzők