Az Internet Sikerkalauz című könyv fő témája: hogyan szerezhet egy vállalkozás új ügyfeleket a weboldalával. Az Internet Sikerkalauz ezt három részre bontva tárgyalja:
1. hogyan érheti el egy vállalkozó, hogy az emberek megtalálják a weboldalát
2. hogyan érheti el, hogy a látogatók 5 másodpercnél tovább maradjanak a weboldalán
3. hogyan érheti el, hogy a látogatók az ügyfelei legyenek
Az Internet Sikerkalauzt a Kossuth Kiadó jelentette meg 2011 szeptemberében. Viszonylag kis példányszámban - 1500 példány - került nyomásra, azért, hogy 2012-ben egy bővített, javított, aktualizált változatot hozhassunk ki - insha Allah (vagyis ha Isten akarja). Várom a tanácsaitokat, észrevételeiteket, kérdéseiteket a könyv kapcsán. Ezeket az észrevételeket felhasználom a 2.0-ás változatban. Persze főleg azok részéről, akik el is olvasták!
A könyv weboldala: http://internetsikerkalauz.hu
Hasonló témák:
Könyvjelzők