Mondjuk úgy, ez a lényeg. Gonosz leszek, de e van skacok, nincs mit szépíteni: - azt add el neki szolgáltatást gyanánt, ami megvásárol. És feleslegesen ne tukmáld azt, amit úgysem fog megvenni.
Mert itt most nem az a lényeg, hogy a webáruház mit kíván (ahhoz a tulajnak fejben kell tisztának/toppon lévő lennie) hanem hogy mit kíván megvásárolni a tulajdonos. Ehhez olyen kisebb varázspálcákat kell számára eladni, mint pl. "Pinterest kisokos pár száz havi látogatóhoz", "hírlevéltippek a havi két tucat feliratkozóhoz".
Továbbá, ahogy vidrita is írta, ha azt látni, hogy Face mániás a tulaj, akkor Facebook varázslatot eladni számára.
Pl.
- "exit popup" Facebook oldalt ajánlva - nagyon hatékony tud lenni annak, aki lájk függő
- különböző Face csoportokat hozzárendelni a webáruház oldalához, és kísérletezni, melyik jön be a látogatóknak.
Ha hatékony lenne az áruház-tulaj, A-B tesztekkel úgy is minden kézzelfogható dolgot kipróbáltatna, de gyanús, hogy nem az, így azt add el neki, amiért hajlandó utalni is.
Könyvjelzők