Mi a legnagyobb hiba?
Ez a meta:
cím: Redőny - redőny szerelés, redőny javítás, készítés - Redőnyök
leírás: Redőny készítés, szerelés, javítás. Kiváló minőségű műanyag és alumínium redőnyök kedvező áron! Kérjen árajánlatot vagy rendelje meg most a redőny szerelést!
Először is, rákeresek a redőnyszerelésre. A Google visszaad egy találati listát, mit csinálnék? Felhívnám a találati listán lévő embereket, hogy mi a problémám. Egy kattintás nélkül. Erre hány szaki adja meg a telefonszámát a meta címben? 0 vagy 1? Tehát nagyon jó ez a kulcsszóra optimalizált meta title, amiben 4x is szerepel a redőny szó, de miért nem lehet: Redőny szerelés azonnal: 0630-123-4567 éjjel-nappal
A leírás is szép, de uncsi, komolyan, láttatok már olyan leírást, ahol valaki nem azt mondja, hogy minőségi munkát végez, meg 30 éves tapasztalata van, több ezer elégedett ügyfél, stb? Miért nem lehet leírni azt, hogy "Ha redőny vásárláson gondolkodik, hívjon minket, két/10/24 órán belül árajánlatot adunk?"
Az oldal szuper, letisztult, ott a telefonszám, email, az árak, esetleg ha még valami interaktív dolgot betennétek az árak oldalra, mint pl. "Számítsa ki, mennyibe kerül Önnek a redőny", ahol a jellemzők megadásával kap az ügyfél egy hozzávetőleges árajánlatot. Itt még lehetne fokozni a dolgot, hogy az árajánlat az pl. 25000 Ft-ról szól, de "ha felhasználja az internetes kuponunkat, ingyen szúnyoghálót adunk/5000 Ft árajánlatot adunk/ingyen megzsírozzuk a többi redőnye csigáját/stb" témájú ajánlatot adnátok a kalkulációhoz.
Személy szerint kerestem már redőnyszerelőt, költöztetőt 5x, mosógépszerelőt, zárjavítót, stb., de kb. minden megnyitott weboldalon 5 másodpercet töltöttem. Ahol ennyi idő alatt flash (sic!) volt, vagy nem láttam kontaktot és árat, azt zártam is be. Pont nem érdekelt a dizájn. De mondom, gyakran a találati listáról felhívtam a szakit, s a többiek árazását nem is ismertem, de reálisnak tűnt a telefonos ajánlat, és már kértem is a kiszállást a házhoz.
Könyvjelzők