Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (23) összesen

Téma: Ajándék webshop-om

  1. #1
    Új tag
    Csatlakozott
    10-01-08
    Hozzászólás
    25
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Ajándék webshop-om

    Sziasztok! Pár éve foglalkozom SEO-val de mindig csak érintőlegesen, nem ez az elsődleges tevékenység az életemben, mert többnyire belső használatú webappokat fejlesztek jelszóval, azoknál meg úgyis mindegy Most viszont beizzítottam egy kis webshop-ot, amit szeretnék sikerre vinni. Vannak szép speaking url-ek meg igyekeztem mindenre odafigyelni, alt tag-ek, stb. Érdekelnének a vélemények, és méginkább a tanácsok. December elején tettem ki az oldalt élesbe, azóta 25. találat körülre jött fel "ajándékbolt" kulcsszóra. Egyéb random dolgokra, mint "asus hdpr1", "ajándékboltban" és hasonlók meg első oldalon vagyok (nyilván a kevés oldal miatt). A PR most 1, a predicted értéke pedig 2. Az oldal a szuleteslap.hu címen érhető el, ne kíméljetek!



  2. #2
    Szerkesztő ervin logója
    Csatlakozott
    10-01-25
    Hozzászólás
    203
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Én marketing szempontból tudok hozzászólni: látom, épp kampány van. A Valentin-napi ajándékokat célszerű lehet elérhetőbbé tenni. Amikre gondolok:
    - ideiglenesen első menüpontba felvinni,
    - a nyitólapon közvetlen link a kategóriára,
    - több, a kampánnyal kapcsolatos termék a főoldalra (vagy maradjon ez az egy, de legyen alatta egy link: "Tekintse meg további Valentin-napi ajánlatainkat is!")
    - de a címlapra elhelyeznék egy közvetlen linket a kategóriára (a törzs részébe, nem csak a menübe)
    - ha nagyon tutira akarunk menni, még a fejléc szívecskéjét is kattinthatóvá tehetjük, hátha valaki vizuális típus és az alatt fogja keresni az ajándékokat

    Látom, AdWords-ben is nyomod! Jó ötlet, és annyira nem is gáz, hogy az oldal alján vagy, mivel csak 2 közvetlen konkurens van melletted a "valentin nap" kifejezésre. Én viszont jobban megkülönböztetném a hirdetésem. Jelenleg az AdWords-ön mindhárom hasonló hangnemben íródott, így sokan az elsőre rákattintanak, miután elolvasták őket, az átkattintások esetlegesek lesznek.

    Valami érzelmekre hatóbb szöveg szerintem hatásosabb lenne. De teszteld le magad: a Google úgyis enged több fajta hirdetésváltozatot kipróbálni. Hagyd meg egyiknek ezt a mostanit, legyen egy olyasmi, hogy:

    "Még nem tudod mit vegyél Valentin napra? Meríts ötletet nálunk" (probléma-felvetés - sokan tényleg nem tudják, mit vegyenek, ráadásul nem is tukmálós, azaz szimpatikusabb leszel)

    meg egy olyasmi is lehet, hogy:
    "Drágám, ez gyönyörű! Lepd meg kedvesedet Valenti napra!"

    Ezzel megéri kísérletezni, én nemrég egy kampányban 4 verziót is használtam, és magam is meglepődtem, hogy mennyire elsöprő győzelmet aratott a legagresszívebb szöveg...



  3. #3
    Új tag
    Csatlakozott
    10-01-08
    Hozzászólás
    25
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Hali!

    Köszi a hasznos tanácsokat! Marketingben nem nagyon vagyok otthon, most ismerkedem a témával, úgyhogy minden tanácsot nagyon szívesen fogadok

    Csináltam most 3 hirdetést is azalapján amit ajánlottál. Amúgy a reklámban a link közvetlen a valentin napi kategóriát nyitja meg, csak nincs kiírva mert hosszú lenne. Megcsináltam kattintósra a teljes felső nagy képet is



  4. #4
    Új tag
    Csatlakozott
    10-01-08
    Hozzászólás
    25
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Lol kaptam privit, de nem tudok rá válaszolni, mert még nincs 15 postom, csak 12... Ezért itt írom, hogy még 3 (illetve akkor ezzel együtt 2 post) és válaszolok

    Más: Ami még érdekelne, hogy van-e ötletetek miért van az, hogy az esetek 90%-ában a userek megnézik a kosarukat és annyi. Azt gondolnám, hogy ha már rábök hogy "Kosár, fizetés", vagy "Tovább a pénztárhoz" azt okkal teszi. Nem hiszem, hogy a szállítási költség lenne az oka, mert az kb annyira van belőve, mint a többi helyen (a ticketpro és egyebek általi 2200HUF-os árakról nem is beszélve). Van valami tippetek esetleg? Növeljek gombot, vagy alakítsam át a layoutját? Vagy csak ilyen az élet és annyi?



  5. #5
    Bölcs Marchello logója
    Csatlakozott
    09-10-14
    Hozzászólás
    1.025
    Begyűjtött 63 köszönetet
    37 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Idézet chricc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Lol kaptam privit, de nem tudok rá válaszolni, mert még nincs 15 postom, csak 12... Ezért itt írom, hogy még 3 (illetve akkor ezzel együtt 2 post) és válaszolok

    Más: Ami még érdekelne, hogy van-e ötletetek miért van az, hogy az esetek 90%-ában a userek megnézik a kosarukat és annyi. Azt gondolnám, hogy ha már rábök hogy "Kosár, fizetés", vagy "Tovább a pénztárhoz" azt okkal teszi. Nem hiszem, hogy a szállítási költség lenne az oka, mert az kb annyira van belőve, mint a többi helyen (a ticketpro és egyebek általi 2200HUF-os árakról nem is beszélve). Van valami tippetek esetleg? Növeljek gombot, vagy alakítsam át a layoutját? Vagy csak ilyen az élet és annyi?
    Egy pimasz, de hatékony stratégiaként el tudok képzelni egy olyat, hogy aki bepakol a kosárba valamit, és kilép, neki adsz egy kupont, amit legközelebb tud beváltani. Ilyen exit popupos megoldást tudnék erre elképzelni. Érzelmekre igen jól hat. Mellesleg minden egyes fel nem használt kupon az elpazarlás élményével teszi gazdagabbá a delikvenst.

    Ha pedig konkrétan tudod, hogy mikor lép ki (nagyon hasznos) akkor megkeresném az okot, és arra gyúrnék. Ha nem tetszik a postaköltség, akkor nagy betűkkel kiírnám, hogy INGYENES HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS, ha még vesz egy "uborkamagot", ami mondjuk plusz pár száz Ft, de a te árképzésed lehetővé teszi, ezzel a kicsike upsell-el (Upsell: Ha egy valamit venni akarsz, de többel távozol, pl. Óvszerhez egy kis vazelin, amit ajánlott a hölgyike a boltban, pedig te csak gumit akartál) hogy fedezze a postaköltséget.



  6. #6
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    07-11-27
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    194
    Begyűjtött 5 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Egy kicsit olvass utána a webáruházzal kapcsolatos játékszabályoknak, mielőtt megmorognak. Elég sok kötelező infó van, aminek szerepelni kell a honlapon.

    Részletes infót találsz a KHEM oldalán: hxxp://www.khem.gov.hu/feladataink/elker/nyisson
    De volt erről szó itt a fórumon is.

    A kosarat pedig szerintem azért nézegetik olyan sokan, mert a bal felső sarokba tetted. User 1 pedig arra menne tovább.



  7. #7
    Új tag
    Csatlakozott
    10-01-08
    Hozzászólás
    25
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Idézet galt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egy kicsit olvass utána a webáruházzal kapcsolatos játékszabályoknak, mielőtt megmorognak. Elég sok kötelező infó van, aminek szerepelni kell a honlapon.

    A kosarat pedig szerintem azért nézegetik olyan sokan, mert a bal felső sarokba tetted. User 1 pedig arra menne tovább.
    Hali!

    Köszi a link-et, végigfutottam, de ezek közül ami rám vonatkozik, a "A fogyasztó elállási joga" részen kívül megvan, adatvédelmi nyilatkozat is van, céginfo is van meg ilyesmi, legalábbis a könyvelő ezeket mondta. Vagy van még valami konkrét amire gondoltál? Persze holnap alaposabban is végigolvasom a listát. Kosár témában igazad lehet, csak lejjebb meg nem nagyon akartam tenni, mert félek, hogy aki meg fizetne nem fogja megtalálni



  8. #8
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    07-11-27
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    194
    Begyűjtött 5 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    A futáron a céges adatokat ide gyűjtöttem: hxxp://www.matracfutar.hu/index.php?f0=KAPCSOLAT
    Az oldalon alul fent van minden aminek lennie kell. pl. cégbejegyzés, adószám....

    Lehet, hogy csak én nem találom az áruházadban a szállítási feltételeket, hogy az ár bruttó vagy nettó...

    Ezekre érdemes odafigyelni, mert büntethetnek. Utána lehet azzal foglalkozni, hogy a zöld háttér szebb mint a piros, vagy sem.



  9. #9
    Tag
    Csatlakozott
    09-03-30
    Hozzászólás
    80
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    Szia!
    SEO-hoz egyáltalán nem értek, ezért felhasználói szempontból szólok hozzá az oldaladhoz. szép az oldal tetszik a szín világ, de szerintem túl sok helyet foglal a logó alatti rész(a boldog valentinnapot- az még ok, de a viziló/medve szerintem már sok. ha az lenne pl. az akciós termék akkor, rendben lenne de így hasztalanul vonja el a figyelmet azokról a dolgokról ( a termékről amit eladni szeretnél), ami miatt csináltad ezt az oldalt.
    Lehet, hogy fenn van, de én nem találok vásársási szabályzatot, szállítási árat, én a kapcsolatot is jobban előtérbe helyezném. ha én valamit keresek a neten, az első dolgom az, hogy megnézem, hogy kitől vásárolok és hogy mikorra, meg mennyiért szállítanak.
    Nem értem, hogy a "fényképes ajándékok" rész az mért teljesen más?



  10. #10
    Új tag
    Csatlakozott
    10-01-08
    Hozzászólás
    25
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ajándék webshop-om

    @target:
    Köszönöm a kritikát, igyekszem minél jobban hasznosítani! Ha megnézed a fényképes ajándékok részt, az azért teljesen más, mert az nem az én oldalam, hanem egy partneroldal, amit nem én szerkesztek. Látszik is, mert tök más URL-re irányít a link. A fenti rész mérete a grafikustól jött, nekem tetszik így, de lehet benne valami, amit mondassz. Az amúgy Rezső, a bolt kabalaállata, vele megismerkedhetsz a Hírek, újdonságok rész alatt. Szállítási időt nem tudok írni, mert az kb. minden terméknél más, és változik is, karbantartani kész rémálom lenne de majd írok egy átlagosat, amúgy meg minden rendelés végén kiírjuk, hogy hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot, és ott egy e-mailben el is mondjuk a várható szállítás idejét. Ahogy néztem a legtöbb webshopnál szintén nincs kiírva a szállítási idő, vagy csak rosszakat nézek. A szállítási ár a kosárnál van feltüntetve, ahol az egyes szállítási és a fizetési módok is részletesen le vannak írva a kis kérdőjelre kattintva, de csinálok majd egy Gy.I.K. részt a kezdőlapra, ahova kiteszek mindent egyben, mert nem te vagy az első, aki szerint kicsit el vannak dugva a szükséges információk, szóval ezen a héten változtatok mindenképpen, köszi az észrevételt.

    @gart
    bruttó nettó dolog jogos, azt sürgősen kiírom a fent említett Gy.I.K.-be, meg megnéztem a linket is, majd én is igyekszem kiegészíteni a hasznos info-kat. Cégadatokat azért nem tettem ki eddig, mert azok lekérdezhetők ingyenesen a cegjegyzek.hu-ról, gondoltam akit érdekel meg tudja ott nézni, akit meg nem minek foglalja a helyet Ahogy nézem a bigyoshop-on elég jo a Gy.I.K. aloldal, majd azalapján összeállítom én is az enyémet. Meg az adatvédelmi biztoshoz is be kéne jelenteni, már kérdeztem a könyvelőt mi meg hogy legyen, de még semmi válasz, lehet kézbe veszem én magam az ügyet



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •