Állítom, hogy minden weboldalra tehető egy olyan popup (üzenet), ami javítja a konverziót.
Az üzenet tartalma és a megjelenés módja a döntő:
Nézzük át futólag, hogy mire lehet felhasználni a popupot!
Csak vázlatosan, a teljesség igénye nélkül:
1. A célközönség problématudatának kezelése. Nincs olyan weboldal, amire érkező látogatókban ne lenne valamilyen fenntartás, bizonytalanság. A legjobb, ha ezt azonnal kezeljük. Erről szól a "Bizonyíték kell annak, aki eddig gyűlölte a popupot..." kezdetű popupom.
Aki úgy gondolja, hogy más témában nem lehet ilyen problémakezelő szöveget kitalálni, annak szívesen segítek. Elvégre ez a célom: megtanítani az embereket a helyes popup használatra.
Példa:
Ablakos: óriási felfordulással jár a felújítás. Utána bepárásodik, penészedik a lakás.
Kéményes: Honnan tudhatom meg, hogy gyilkolhat-e a kéményem?
Számítógép kereskedő: Hova teszem majd a kidobandó gépet?
SEO: mi a fenéért fizessek ezért pénzt?
Nem vagyok duguláselhárító, garfikus, webmester, stb., de biztos avgyok benne, hoyg 5 perc alatt minden témában tudnék találni alapproblémát. Kis betűvel írtam, mert ez itt nem a reklám helye!
Na de tényleg nem folytatom itt... Nem a popupról kell beszélni, hanem a seo-ról.
Könyvjelzők