Szép oldalak, de azt ne feledje senki, hogy a nagy márkáknak nem lételemük a webes megjelenés.
Van honlapjuk, de nem a Google-t próbálják mindenáron becserkészni. Más frontokon tevékenykednek.
Példa: hxxp:// www. morganstanley.com/about/offices/hungary_techopport.html
Jelenlegi melóhelyem, gondolom húszan tudnátok jobb oldalt csinálni.
A világ legnagyobb öt bankháza között van.
Utoljára módosítva: serwer által : 2009-09-04 21:28 Oka: A lényeg lemaradt...
Az nagyon kínos, ha egy olyan cég, mint a Morgan Stanley nem ad annyira magára, hogy igényesen kiviteleztesse a webes megjelenését, amivel az egyszeri látogatók (vagy esetleg véletlenül leendő ügyfelek) kapcsolatba kerülnek. Ha nem a pénzen múlik akkor min? Így valahogy nagyon lelketlen az egész, amire most nagy szükségük lenne válságban elbizonytalanodott befektetőknek.Szép oldalak, de azt ne feledje senki, hogy a nagy márkáknak nem lételemük a webes megjelenés.
Van honlapjuk, de nem a Google-t próbálják mindenáron becserkészni. Más frontokon tevékenykednek.
Példa: hxxp:// www. morganstanley.com/about/offices/hungary_techopport.html
Jelenlegi melóhelyem, gondolom húszan tudnátok jobb oldalt csinálni.
A világ legnagyobb öt bankháza között van.
Éppen azt akartam vázolni, hogy egy ekkora cég (multi) nem a weben akar ügyfeleket szerezni. Van egy webes megjelenésük, azt annyi.
Az ügyfelei megvannak 50-100 éve, és jól elvannak velük.
Persze létrejönnek új üzleti kapcsolatok is, de azokat inkább a szivar-szobában ütik nyélbe, két konyak között, mint a filmekben.
Azt hallottam, hogy az angol topmenedzserek általában egy bentley-t kapnak prémiumként, meg öthavi fizut.
A lényeg, hogy az előttem említett multik nem a neten képzelik el az előrejutásukat. Van más út is.
Arról nem is beszélve, hogy multi áruházakban implantációs tervek vannak a termékek elrendezését / elhelyezését illetően, minden egyes szög és tábla rögzített szabályok alapján van kihelyezve stb.
Ezek célja a marketing pszichológiai elvek gyakorlatba ültetésén kívül az arculat, az imázs építése és ápolása.
Ezért ha online üzlet, ha offline, a gigászi büdzséből egy multi csak gyúrasson már össze valakivel valamit.
Élelmiszert áruló multi oldalára egyetlen okból mentem csak eddig. Adott üzletük nyitva tartása miatt. Az onlinemarketing blogon többször volt már ez téma, hogy egy multinak nem igazán fontos egy fantasztikus weblap üzemeltetése, mert így is úgy is mennek hozzájuk, és nagy valószínűség szerint ezt ők is így gondolják.
Én mindennap kidobom a postaládából a sok szemetet. Tesco, Cora, Lidl és társai szórólapoktól meggörbül a postaláda ajtaja. Nem nézem meg, azzal a lendülettel kidobom, mert minek hordjam fel a lakásba a szemetet, ha bármikor megnézhetem a neten (mielőtt elmegyek oda) az akciókat.
Ha csak ebből indulok ki, meg abból, hogy az erre kijelölt (szemetes) doboz, a kiértesítés után tele van.. tehát nem csak én cselekszek így.. elég sokat spórolhatna a multi is azzal, hogy azokra nem gyárt szórólapot, akik hajlandóak a neten megnézni.
Most, mikor a tecsó is akkora gázban van, hogy a benzinkutait tartósan bérbe kellett adnia az eladósodás miatt.. szerintem igenis van értelme ilyen irányba elmozdulni. Nem tudom mennyit költ szórólapra, de azt a költséget simán lefelezhetné, ha pár kampányt a webes jelenlétére indítana.
A szórólapokat télire szoktam félrerakni gyújtósnak.
Könyvjelzők