Köszönöm Hápi.
A lila háttér a szándékos, fajosító jegy, bár sokat kritizálták, így a következő design módosításnál valamit elkövetek ellene.
A keresés funkcionál menüpontként is, ha rákattintasz a nagyítójára, illetve AJAX-es keresésként, ha keresés helyett beírod amit keresni szeretnél.
Viszont tényleg elég félreérthető, más projektnél nem használom, viszont itt nem annyira fontos a keresés.
A kulcsszavakkal teljesen igazad van.
A home-nál (itt Fülszöveg) rendesen meg volt csinálva a keywords:
Kód:
<meta name="keywords" content="láncvilág,sci-fi,fantasy,fantasztikus,regények,irodalom,irodalmi,próza,tudományos-fantasztikus,társadalom" />
Most már a belső oldalak is jobb kulcsszavakat kaptak. Hogy őszinte legyek, a belső oldalak kulcsszavai nemigen foglalkoztattak. A descriptionnek még látom értelmét, mert ugye az alapján (is) generálja ki a kereső a cím alá a leírást. A meta keywordsnak mostanában mi az értelme? Azon kívül, hogy elárulod a konkurenciának, milyen főbb kulcsszavakra optimalizálsz?
Kód:
<meta name="generator" content="Joomla! 1.5 - Open Source Content Management" />
Ebben mi a nem jó? A generator azért van, hogy mindenki, aki kíváncsi rá megtudja, hogy milyen programot/CMS-t használsz. Én szeretem a Joomla!-t és büszke vagyok arra, hogy Joomlában készülnek az oldalaim. (Kivéve a nagyon bonyolult Flash/Flax/CF vagy Ruby on Rails projekteket.)
Könyvjelzők