Szia!
Az akció és az ajándék, picit el vonja a figyelmemet. Túl szép a fejléc.
A logó az tökéletes, de a többi legalább olyan feltűnő, mint a termékeid.
Mivel nem a fejlécet akarod eladni, hát ne azon legyen a hangsúly.
Még mindig nem érted.
Nem ezek a te igazi termékeid!
Hogy mi az, a hoz egy kicsik mélyebbre kell leásnod.
De, segítek. Aki fúrógépet vesz annak maga a fúrógép kell? Nem! hanem egy luk a falba. Aki kulcsot másoltat annak egy fémdarab kell? Nem, hanem nyitni-zárni akar egy ajtót.
Van egy pár konkurenciád, nem igaz? Ők mit árulnak? Tollakat, kulcstartókat, esernyőket...
Te ne ezt áruld!
Csináld másképp.
A te igazi terméked az ajándékozás öröme, a biztosan visszatérő vásárló, vagy a legtökéletesebb marketing eszköz. Vagy valami más, de a lényeg hogy csináld másképp mint a versenytársaid. Hogy pontosan mi az, azt neked kell megtalálni, te vagy kapcsolatba a vevőiddel.
Könyvjelzők