Szerintem írj ide 10-20 interjúkérdést - és ne ilyen "szerintetek népszerű lesz-e a blog" jellegűeket. Vagy SEO szempontból legyen érdekes a dolog (kinek mi a véleménye erről vagy arról a kérdésről), vagy pedig az interjúalany személyével kapcsolatban legyen érdekes - ki, hogyan, merre, meddig, mennyit, miért, etc.
Aztán ha érdekesek lesznek a kérdések, akkor vagy megválaszoljuk őket a fórumban, vagy privát üzenetben, és akkor content duplikálás veszélye nélkül tudod kipakolni a blogodba.
Köszi az ötletet mentor
Íme a kérdések:
1. Mutatkozz be!
2. Hogyan és mikor ismerkedtél meg a keresőoptimalizálással?
3. Melyik volt az első oldal amit optimalizáltál?
4. Szerinted a design vagy a tartalom a fontos?
5. Most, hogy érzed, milyen szinten vagy?
6. Mit üzensz a kezdő, de lelkes optimalizálóknak?
és most ki is a interjú alany ? 4 kérdésre mint egyszerű ember válaszom az hogy a tartalom nagyon fontos , de design is létfontosságú természetesen a használhatóság rovására ne menjen mert van pár weboldal ami tök csilivili ,de olyan lassan tölt be mint ha 56 k m lenne
társasház kezelés megbízhatóan társasházi közös képviselet Budapest egész területén.
Ez még kevés kérdés lesz szerintem.
Válasz pedig a korábbi kérdésedre: szerintem nem lesz népszerű, legalábbis nem hosszú távon, ha csak ennyi lesz a tartalom. Megkérdezek mondjuk fél tucat vagy egy tucat embert, aztán..? Hogy tovább? Mi lesz a tartalom?
Ez ötlet érdekes, de egy blogot erre építeni szerintem meredek.
Találj ki még valamit mellé.
Akkor válaszolok én is, most úgyis nagyon postolós hangulatom van ebben az esőben.
1. Peti vagyok, az anyukám nagyon szeret
2. Talán 3-4 éve. Egy hobbioldalt optimalizálgattam, és gyűjtöttem innen, onnan anyagokat. Akkor még elég kevés anyag volt erről, főleg a magyar weben, bármennyire hihetetlen, csomó dolgot ösztönösen csináltam. Illetve ismét megismerkedtem vele kb. 1 éve. Elég sok angol, és magyar nyelvű forrást olvasgattam, de persze amiről a legtöbb információt tudtam meg, az a méltán népszerű webni.innen.hu
3. Nem szeretném megmondani, mert onnan sok link mutat számos jelenlegi oldalamra
4. Egyértelműen a tartalom. Tartalom = SEO. A designnak egy lényege van: ne legyen nagyon csúnya, ne bántsa a szemet, ill. opcionálisan adsense design legyen. Legyen az oldal áttekinthető, és a keresőrobotok könnyen járják be, ez a lényeg.
5. Linkfelhő versenyen ott voltam az élbolyban, de akkor még keveset tudtam. De a többiek legalább ugyannyit, vagy többet fejlődtek, mint én. Nem tudom milyen szinten vagyok, azon a területen, ahol az oldalaimat készítem, jól állnak az oldalak, de főleg azért, mert azon oldalak gazdái nem optimalizálnak, vagy rosszul.
6. Sokat olvass megbízható magyar, és külföldi oldalakat. Vannak olyan oldalak is, ahol hülyeségeket írnak, azokat ne olvasd. Ha valamit már a 4. helyen olvasol, abban lehet valami. Próbálj mindenre figyelni, hisz rengeteg tényező van. Ha minden tényezőre figyelsz, akkor sokkal jobb eredményt érsz el, mint ha csak a fő dolgokra. Ne kapkodj, ne várj túl gyorsan túl sokat.
Egyébként nem tartom rossz ötletnek egy olyan blog elkészítését, ami ilyen (mondjuk ennél komolyabb) kérdeseket szegez SEO-val foglalkozó embereknek.
1. Online világban Merras néven nyomulok, a valódi nevem Miyazaki Jun, amire a legtöbben "Tessék?!" kérdéssel szoktak reagálni. Japán név, édesapám japán, de Magyarországon születtem és nevelkedtem. Tehát, Merras vagyok, 26 éves és alkoholista. (Taps.)
2. Úgy öt éve ismerkedtem meg vele, amikor átvettem egy sci-fi honlap főszerkesztését, a hxxp://www.sf.hu oldalét. A honlapmotor nem volt túlzottan kifinomult, mivel az előző főszerkesztő hobbiból ütötte össze, én meg kerestem megoldásokat arra, hogy mivel lehetne kiváltani a cuccot. Eközben bukkantam rá véletlenül a keresőoptimalizálásra, aznap éjszaka el is olvastam mindent, amit lehetett, mielőtt kidőltem aludni. Azóta a SEO a prioritási listám élbolyában található.
3. SFportal.hu volt az első oldal, amit optimalizáltam, az előbb emlegetett scifi honlap utódja. Amikor megcsináltuk, akkor még sokkal kezdőbb voltam, mint most, a nyáron érik a design és a felépítés újragondolása.
4. Design vs. tartalom, gyakran előkerül a kérdés. Erre azt szoktam mondani, hogy a világ legjobban jövedelmező és leglátogatottabb honlapja nem áll másból, mint egy fehér háttérből, egy db. logóból, néhány linkből és legfőképp egy szövegbeviteli mezőből. Ennyit a design túlhangsúlyozásáról.
5. Huszonötödik szintű Jedi Mester vagyok. Nem tudom, milyen szinten állok, nem vagyok már annyira zöldfülű, mint 5 éve. Nomeg SEO témában eléggé képlékeny a "szint" fogalma - a SEO egy örökös macska-egér játék a keresők és az optimalizálók között, gyakran változnak az alapfeltételek, a legprofibbaknak is állandóan tanulniuk kell. Aki tegnap profi volt, az lehet, hogy a köv. algoritmus változtatáskor kidobhatja a tudásának 50%-át. Volt már rá példa a keresők történetében.
6. Gyakoroljanak. A SEOt nem lehet elméletben elsajátítani, ehhez gyakorlat kell. Válasszanak ki egy szívüknek kedves témát, csináljanak köré egy honlapot vagy blogot, frissítsék gyakran, és óvatosan kísérletezzenek.
Megnéztem a lapodat, szerintem a szinösszeállítása az szép.
Köszönöm! Megyek le is szedem, jó ha megvan.
Könyvjelzők