A következő ( szervezőt és magamat kihagyva) a Hotel Arborétum Sárvár
Most egy kis időt hagyok a kritikának..
Hasonló témák:
A következő ( szervezőt és magamat kihagyva) a Hotel Arborétum Sárvár
Most egy kis időt hagyok a kritikának..
Hasonló témák:
Nagyon-nagyon jól néz ki.
Teljesen szubjektív, de talán a galérián kívüli fotók lehetnének (jóval) nagyobbak, pl. a Szálloda menüben kicsinek tűnnek a fotók, az éttermet mutató még valahogy homályos is... várj törlök a szemüvegen... így is.
Ravasz a "cikkek,érdekességek" fedőnevű tartalommal feltöltés.
A drop shadow-zás teljesen logikátlan. A bal és jobb oldal lehetne sötétebb, vagy világosabb, hogy a fejléc beli DS érzékeltesse, hogy ott tényleg be van nyomódva valami.
A jobb felső linkek mellett a függőleges vonalak zavaróak, feleslegesek szerintem.
A háttérszín-t jól meggondoltad? Sima fehér is jó lenne.
A képnézegető pop-up beállhatna középre, nem nagy ördöngősség kiszámolni hova kell nyitni az ablakot.
Szerintem baromi jó lett ez így. Amitől viszont mégjobb lenne:
- képnézegető mostanság trendi lightboxos megoldássa
- az online szállásfoglalás túl egyszerű. Még időpontra sem tér ki az űrlap.
- Az egyes részek árnyékolása picit furcsa összképet alkot. Viszont színátmenetekkel lehetne játszani, akár a háttérnél is.
Már előre elnézést kérek, de tudod... én vagyok az aki mindenbe beleköt csak a betonba nem...
Kezdjük a grafikával:
A fejlécben szereplő kép. Laikus vagyok. Teljesen. De valahogy az a "kockás" - csíkos kék valahogy nem megy ahhoz a harmóniához, amit az egész lap színhatásai sugároznak...
Szolgáltatásaink oldal: Innen hiányoznak kis avatar képek. Csak úgy a hangulat kedvéért tennék minden ponthoz egy-egy jól sikerült képet. De ezt is csak amatőr kibicként mondom. (Még a masszázs témakörben lenne is elképzelésem ;-)
Marketing: Követendő példának tartom a nem túl nyomulós, nem erőszakosan újra előugró popup reklámot. Még a szövege előtt is le a kalappal.
Fel is iratkoztam a hírlevelére, mert érdekel, hogy az is ilyen jó-e?!
Tetszik az, hogy van fórum, ajánlás, blog...
A térképet (elérhetőséget) én nem az email menüponthoz tenném.
Minden egy helyen van a sikeres honlaphoz...
Érdekelne, hogy mekkora anyagot kaptál a megrendelőktől. (leírások, ilyesmi) És mennyit szedtél össze magad.
Könyvjelzők