Én csak egy közönséges felhasználó szemével nézem ezt az oldalt. A menüsorban az nem tetszik, hogy amikor egeret a gomb fölé viszem, akkor túl kontrasztos a megjelenő keret. De ez már tényleg szőrszálhasogatás.
És akkor jöjjön kedvenc témám a marketing-szöveg:
Tényleg azt hiszed, hogy elolvassa valaki a honlapod céljáról írtál? SZerintem nem! Fogalmazz rövidebben! Sokkal rövidebben. Operálj az érzelmekkel! SZóljon a szöveg arról, hogy mi az amire emlékezni szoktak a lakodalomról mondjuk 10 év múlva? Menyasszonyi ruha, a kaja, meg a zenekar. Ha rossz zenekart választ valaki, akkor hiába van jó kaja, hiába szép a menyasszonyi ruha erre senki sem fog emlékezni. De arra igen, hogy milyen "tré" volt a hangulat. Ha pedig jó a buli, akkor semmi sem számít. A hangulat örök élmény marad. Namost ha ezt leírod egy sms hosszúságú szövegben, akkor nyertél. Olyan konverzióid lesznek, mint még eddig soha. Ugyanis ezen múlik a konverzió. Asszem...