Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Mit hiányoltok, mi az ami nem kellene, stb.
A szöveges tartalom az gagyi, az új szövegek rendelés alatt vannak.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre!
Mit hiányoltok, mi az ami nem kellene, stb.
A szöveges tartalom az gagyi, az új szövegek rendelés alatt vannak.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Ha már van rólunk rész, akkor egy két képet felraknék a kivitelezőről. Fontos dolog, mert így potenciális megrendelő könnyebben bizalmat szavaz. A másik ami hirtelen feltűnt a gmail-es mail cím, szerintem felesleges a kapcsolat részben.
Picit egysíkú, de nem rossz.
Mobil nézetnél a navigation feliratot lehet magyarul írnám ki. A cím ráadásul itt a menü alá csúszik.
A jobb oldali menüt egy vonalba hoznám a breadcrumbs-al. Így fura hogy feljebb van.
Nagyobb, egységes méretű képeket használnék, mert így picit olyan hatása van, mintha mindenhonnan össze lenne guglizva.
A slider túl lassú, de ami inkább zavar, hogy a képek nem egyforma magasak benne ezért ugrál a magassága.
A főoldalon nagyon furán néz ki az elérhetőségek, azt jobban és szebben is ki lehetne emelni.
A facebook logo túlzás oda.
A 3 kategóriaképet is lehet egyen méretre hoznám.
Az RSS felesleges miután nincs benne semmi tartalom.
A kulcsszóhalmozásra majd oda kell figyelni, de azt írtad is hogy dolgoztok a szövegeken.
Nincs címkéző a blogban! Pedig gondolom, ha valaki írja a szövegeket, akkor azokba lesznek kulcsszavak is
fopeij (2015-02-01)
Off
Elnézést, hogy itt kérdezem, de mivel eddig nem találtam a fórumon ezzel foglalkozó topikot, hagy kérdezzem meg hogy hol lehet olyan magyar nyelvű oldalt találni ahol nem csak futólag megemlítik vagy foglalkoznak vele hanem nagyon részletes infókat ad a címkék használatáról, buktatóiról?
A válasz jöhet privátba is, hogy ne offoljuk szét ezt a topikot.
Még egyszer elnézést az off-ért ...
On
Utoljára módosítva: fopeij által : 2015-02-01 14:39
Rég írtam már honlap kritikát itt a fórumon, most majd írok egy csípőset. A kritika szókimondó lesz, mert építőjellegűnek szánom.
Stilisztikailag elsőre ránézéres nem mondanám kimondottan csúnyának, de szerintem ez az oldal így gagyi. Még ne nyomd a dislike -ot, leírom miért írom ezt.
1) Cím
Kapásból a cím marha ronda így, látogatók számára nem finom, tipikus kulcsszó halmozás.
Megnézem a forrást:
Most komolyan <br>? Főleg kettő? Főleg főleg egy olyan "szövegben" ami csupán egyetlen sor és ráadásként cím? Egy sima margin vagy padding elég lenne...HTML kód:<h1 id="site-title"> <a href="/" title="Címlap">Lakásfelújítás, lakásfelújítások Budapesten<br><br></a> </h1>
Ez számomra SEO és kódolás szempontból is szakmaitlan.
2) A három doboz a slider alatt.
Egyszerűen nem szép, hogy más a magasságuk. Az a középső üres tér nem szép és indoklatlan, pont az oldal közepén?
Amúgy se jó ez így, mert túl sok dolog történik itt egyszerre. Bal oldalt akkor most az elérésre fog mutatni a képi link vagy micsoda? Jobb oldalt két kattintható elem van, a többinél csak egy. Kavalkád...
Ez a rész teljesen összezavarja az átlag usert. Továbbá az elérhetőséged nem található meg az aloldalakon, így marketing szempontból sincs jól átgondolva az oldal. (Jó példa erre, hogy ha valaki pl a Rólunk szekcióban landol, nem lát rögtön elérhetőséget.)
3) Madarat tolláról, weboldalt forráskódjáról
Komolyan én lennék sznob? Vagy simán "elvárható lenne" egy weboldal, nem hogy kritika kérése, hanem még feltöltés előtt legalább egyszer megnézze a tulajdonos a forrást? Egy mezei Firefox minden extra plugin nélkül vastag, piros betűvel írja, hogy hibás a kód. Nem valami pokoli hiba van ott, de azért még is...
Annyira nem bogarásztam át a forrást, csak egy pár pillanatást vetettem rá, tehát nem tudom hány indokolatlan, üres elem van benne, mint:
HTML kód:<footer> </footer>
4) Az jó lenne, hogy responsive az oldal...
...de hogy már a legtetején versenyt futnak a kis szociál ikonok és címsor ami ugye szintén kattintható link, az nem szép. Meg ha valaki nem mértani pontossággal kattintja a kis ikonokat - egy kis telefon kijelzőn - akkor lehet a címet találja el.
Egyik állapotnál az amúgy is csúnyán balra zárt menü (szerintem pont ki kéne tölteniük a menü sávot), amikor két sorosba ugrik át, akkor különösen ronda.
Ugye ennek a technikának pont az lenne a lényege, hogy minden megjelenés stimmeljen. Ez így szerintem még nincs rendesen átgondolva.
5) És végül
Ugye tudjuk, hogy az emberek nagyon szeretnek a képekre kattintani. Te is sok szép képet osztasz meg az oldaladon, valahol csak azt. Még is, kizárólag kis méretben teszed ezt, a zoom lehetősége nélkül. Pedig ugye büszke vagy a munkáidra.
Ezért ezt tekinthetjük szakmai hibának szerintem. (Hogyha arra adod a fejed, hogy ezt javítsd, javaslom nagyon a vízjelezést a képekhez, mert a szép fotókat tuti lopni fogják.)
Szóval úgy gondolom egy átlag felhasználó talán nem így látja ezt az oldalt, de 2015 -ben egy webes szakmai fórum, honlap kritika részén, egy ilyen nagyon egyszerű ("kicsi") oldal, ennyi rögtön szembetűnő problémával, tényleg gagyinak nevezhető. Merem azt azért így leírni, mert ezen hibák nélkül se lenne nagy szám az oldal (pl blog, de nem lehet kommentelni, nincs hírlevél, nincs RSS... de még favicon sem stb.).
Remélem hasznodra (esetleg más hasznára is) válik amit most összefoglaltam.
Kellemes javítgatást!
sZeKo
Utoljára módosítva: sZeKo által : 2015-02-01 17:11
Coming soon...
A fent említett dolgok érthetőek, de szerintem senkit sem érdekelnek. A Google szemében nem ezen fog elcsúszni az oldal, az átlag felhasználót meg a legtöbb dolog nem érinti.
A címben a kulcsszóhalmozás ténylég csúnya ebben a formában. Akkor már legyen inkább egy alcím, és abba kéne belefűzni az egyik kulcsszót.
Én is azt szoktam javasolni, hogy rakjuk ki a szaki képét a főoldalra, mert aki vállalja a képét, az megbízhatóbb az ember fejében. Emellett legyen ott egy rövid bemutatkozás a fénykép alatt: "Kovács János vagyok, kőműves. 1982 óta Budapesten dolgozom a csapatommal lakásfelújítóként. Bővebb bemutatkozásom ide kattintva olvashatja."
Tudom, hogy a szövegek úton vannak, remélem hogy a Rólunk oldal is újraírásra kerül. Melyik oldalról sikerült kimásolni ezt a sok hablatyot? A Telekom oldaláról, vagy a Vodafone-tól? Nekem egy kőműves ne minőségpolitikázzon és ne írjon 2 oldalnyi szöveg blablat. Én azt szeretném látni, hogy tömören leírja, hogy 1. garanciát vállal, 2. milyen típusú munkákat végeztek már eddig, 3. össze is takarítanak maguk után, 4. nem dohányoznak, stb. Ha ilyen oldalra tévedek, akkor tudnom kell, hogy a kőműves az csak a falat tudja átfúrni, vagy képes a legfinomabb munkákat is precízen megcsinálni.
Az elérhetőséget a headerbe és a footerbe is be kell tenni. Ahogy Szeko mondta, ha valamelyik aloldalra téved valaki és nincs ott az elérhetőség, nem biztos, hogy nekiállnak keresni, miközben a Google mutat másik 70 oldalt azonnali elérhetőséggel.
Újabb javaslat: http://balazsepites.hu/ - Google keresés | Awesome Screenshot <-- ez az ami a SERP-ben látható és amit a látogatók látnak. Rakjuk már bele a telefonszámot azonnal a title tagba, lehetőleg látható részre még. Ha rákeresek a lakásfelújításra és ott azonnal még a SERP-ben látok telefonszámot, tutira felhívom, így megspórolom, hogy meg kelljen nyitnom az oldalát a másik kismillió oldallal. És ha a szaki ügyesen beszél, lehet hogy meg is nyerte a megbízást, pedig az oldalát sem nyitottam meg!
Ajánlatkérés/kapcsolat: én tutira betenném az ajánlatkérő formot minden aloldalra és a főoldalra is. Megint ott van, hogy ha már valaki odatévedt egy aloldalra akár a Google-n keresztül, kell neki egy dolog, amivel cselekvésre kényszerítem. Ha nincs ott a form, akkor nem adok esély arra, hogy mielőtt bezárja az oldalt, kérjen egy ajánlatot. Az, hogy van külön menüpont, logikus, de az nem a képébe van tolva.
Blog menüpont: ez nem blog kategória aloldal ránézésre, hanem egy hosszú cikk. Én tudom, hogy a Bővebb információ az a Read more, mert megszoktam a CMS-eknél. De aki nem ért így a tartalomgyártáshoz, vagy olvasáshoz, annak nem biztos, hogy lejönnek a különálló bejegyzések. Valahogy el kellene jobban szeparálni az egyes tételeket, vagy egy baromi nagy és látható "A bejegyzés ide kattintva folytatódik."
Kb. most ennyi így első látásra, és megjegyezném itt is, hogy szívesen adok bárkinek hasonló tanácsokat teljesen ingyen privátban is, keressetek bátran!
Minden hozzászólónak köszönöm, hogy időt szánt az oldalra.
Csak bátran, és őszintén írjátok meg a véleményeiteket.
Ez volt a célom, hogy ízekre szedjétek.
Köszönettel várom a további kritikákat is.
Nálam elég lassúcskán tölt be.
Amúgy, ha ilyen egyszerű a felépítés, lazán lehetne már responsive is a dolog. Mármint most félig-meddig az, de ilyen 1000px-nél nem nő szélesebbre, pedig nyugodtan mehetne, nagy monitoron elég törpe kis csík az oldal középen.
Kis felbontáson a menü rálóg a címre nálam (PC-s böngészőben simán ránagyítottam).
Szia Isutam
Azért a nyitóoldalon H2-ben a Lakásfelújítás budapesten lehetne akár nagy B-vel is
Néhány oldalt végigfutva azon gondolkodok, hogy mi a célja a weboldaladnak.
• Valószínűleg az, hogy felhívjanak telefonon, írjanak e-mailt vagy töltsék ki az űrlapot.
Tapasztalatok alapján ez az elhatározás leginkább a számára érdekes tartalom elolvasása, átnézése után (közben) érlelődik a látogatóban.
A honlapon az összes aloldalon – az én képernyőmön, ha már kb. 4 cm-t görgetem az oldalt – eltűnik a képernyőről az Ajánlatkérés/Kapcsolat menüpont, ami az egyetlen (nem biztos, hogy a legjobb) lehetőség erre.
Az oldalt végigolvasva, átfutva juthat arra, hogy megkeressen benneteket.
Erre semmi lehetősége sincs az előtte éppen megjelenő képernyőn.
• Ez frusztráló lehet.
Ezt szerintem gondold át, illetve gondoljátok át.
Sok sikert az oldaladhoz
szunaip
Könyvjelzők